171 topics niets noemenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Vreemd dat jullie zich daar allemaal bewust van zijn, maar niets aan doen?
Is het nou wel of niet een griepquote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook een griep.
Leven gaat door jongens.
Ah, dus sars is het zelfde als griep?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook een griep.
Leven gaat door jongens.
Ja, dan komt het wel neer op leefstijl.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook nog iets met conditie te maken?
Virusziekte.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus sars is het zelfde als griep?
Ik denk dat wetenschappers enorm geschokt zouden zijn door deze ontdekking!
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien een operatieschort aantrekken, maar ja dan nog kunnen wij niets doen.
Zondagochtend net na zonsopgang mag er wel ff bijgezegd worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:56 schreef riazop het volgende:
Met een droon...
Milaan lijkt uitgestorven vandaag
En virusziektes zijn altijd het zelfde als de griep?quote:
Vrouwen hebben misschien ook een betere conditie doordat zij het huishouden en boodschappen doen ed.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan komt het wel neer op leefstijl.
In China waren het veel meer mannen dan vrouwen en dat leek dan te duiden op het roken, denk ik.
Wel een echte dokter tenminste in tegenstelling tot de meeste fokexperts.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit ziet er heel betrouwbaar uit
Ik denk dat Turkije het niet-testen beleid hanteert inderdaad. Een stuk goedkoper, geen paniek en geen besmettingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of het virus is niet halal en komt daar Tuurkei niet binnen.
Een longziekte is toch geen griep?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook een griep.
Leven gaat door jongens.
Ah ja, ok dat wist ik niet... dus het is een virus...quote:
Of misschien omdat hun niet buiten de deur werken.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vrouwen hebben misschien ook een betere conditie doordat zij het huishouden doen en boodschappen ed.
Van griep kun je ook een longontsteking krijgen. Net zoals van het corona-virusquote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Een longziekte is toch geen griep?
Iedereen die nu nog zegt dat het een griepje is op een lijst zetten en mochten zij straks medische hulp nodig hebben kunnen ze mooi achteraan aansluitenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
was net bij familie. niemand is bang. Ze noemen het ook een griep
Heerlijk om zo in het leven te kunnen staan.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
was net bij familie. niemand is bang. Ze noemen het ook een griep
Dus een longontsteking is altijd griep?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Van griep kun je ook een longontsteking krijgen. Net zoals van het corona-virus
Dat is al iets. Alleen wel een dokter die voor de kliks gaat.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een echte dokter tenminste in tegenstelling tot de meeste fokexperts.
Virale longontsteking, gevolgd door een bacteriële om precies te zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Van griep kun je ook een longontsteking krijgen. Net zoals van het corona-virus
De Turkse economie is fragiel en kan een corona-klap niet aan. Dus testen ze niet of houden ze de resultaten onder de pet is mijn inschatting.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In Turkijë testen ze denk ik niet. Denk dat het virus daar allang rondwaart.
Door Pino van Sesamstraat. Van de ene kant willen ze het zorgsysteem niet overbelasten, Van de andere kant is het serieus grenzen dichtquote:Op zondag 8 maart 2020 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat wordt nu nog steeds wel geroepen hoor!
Vrouwen werken net zo goed in China.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vrouwen hebben misschien ook een betere conditie doordat zij het huishouden en boodschappen doen ed.
ja kan ook gewoon onwetendendheid zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedereen die nu nog zegt dat het een griepje is op een lijst zetten en mochten zij straks medische hulp nodig hebben kunnen ze mooi achteraan aansluiten
Ik ga de discussie hier niet meer aanquote:
nou ja ben jij bang dan om zo ziek te worden? Ik niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerlijk om zo in het leven te kunnen staan.
Die discussie lijkt nu wel gaande te zijn.quote:
Ook nog dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vrouwen werken net zo goed in China.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 17:02:16NEW: Number of coronavirus cases in Germany hits 1,000 with more than 200 new cases so far today https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
dat is de definitie van de blauwe pil nemen in de matrix.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerlijk om zo in het leven te kunnen staan.
'Iedereen is gek behalve ik'quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedereen die nu nog zegt dat het een griepje is op een lijst zetten en mochten zij straks medische hulp nodig hebben kunnen ze mooi achteraan aansluiten
Ook geen events meer in Duitsland met > 1.000 manquote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 17:02:16NEW: Number of coronavirus cases in Germany hits 1,000 with more than 200 new cases so far today https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
En geen negatief reisadvies en ik gok dat veel Brabanders naar zo'n all you can eat resort gaan over een tijdje.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De Turkse economie is fragiel en kan een corona-klap niet aan. Dus testen ze niet of houden ze de resultaten onder de pet is mijn inschatting.
Dat is ook wel weer waar, vooral met dit prachtige informatievoorziening vanuit het RIVM / overheid.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook gewoon onwetendendheid zijn.
Om ziek te worden niet. Erger dan in Thailand wordt het niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ben jij bang dan om zo ziek te worden? Ik niet.
Maar nog wel enkele dode in Duitslandquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ook geen events meer in Duitsland met > 1.000 man
Vandaar die toename in Bredaquote:Op zondag 8 maart 2020 17:04 schreef Jano9 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)smet-met-coronavirus
10 medewerkers in een ziekenhuis besmet.
Hoe is dat anders dan bij iemand die door influenza het zelfde ziekteverloop heeft? De kans bij corona is alleen wat groter.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Virale longontsteking, gevolgd door een bacteriële om precies te zijn
ja ze hebben nou niet echt het beeld geschetst dat het ernstig is. En dat weet ik dus nog steeds niet. Ja voor de risicogroepen maar das de gewone griep dus ookquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, vooral met dit prachtige informatievoorziening vanuit het RIVM / overheid.
misschien helpt het om het ergens anders te lezenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier dit topic leest word je best een beetje bang
Niet roken nooit gedaan en niet drinken nooit gedaan?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Niet roken en drinken, dan zou enorm helpen je leefstijl te verbeteren. Laat ik nu allebei nooit hebben gedaan
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
misschien helpt het om het ergens anders te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |