Ik heb fel roze schoenenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens roze schoenen gehad, wel heel zacht beetje peach achtig roze
ik heb geprobeerd aantegegeven iets niet te doen maar weet niet of het voldoende was.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan niet iemand dwingen tot een keus.
Die heb je toch wel eens gezienquote:
Meer kan je niet doenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd aantegegeven iets niet te doen maar weet niet of het voldoende was.
Schoenen koop ik meestal heel goedkoop en dan 2 paar voor kwaliteit ofzoquote:Op zondag 8 maart 2020 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hou er van, heb alleen niet veel schoenen
ja dat is ook zo.quote:
nicequote:
Ik wat ik mooi vind, en moet natuurlijk niet té duur zijn..quote:Op zondag 8 maart 2020 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schoenen koop ik meestal heel goedkoop en dan 2 paar voor kwaliteit ofzo
Heb iets van 4 paar die maar 20 a 30 euro kosten
Koop ook gwn vaak voor de kleur zodat ik het kan combineren met de kledingquote:Op zondag 8 maart 2020 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wat ik mooi vind, en moet natuurlijk niet té duur zijn..
Zwart en wit sowieso welquote:Op zondag 8 maart 2020 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koop ook gwn vaak voor de kleur zodat ik het kan combineren met de kleding
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja vgm wel maar kan me niet meer herinneren hoe ze er uit zien
dat kan echt alleen op de camping enzo.quote:
goeie coffeeshop in zwolle is datquote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil nu wit rode schoenen kopen van new balance.
New balance heefr echt veel leuke schoenen
Zag gisteren mooie voorbij komen, zal even zoeken..quote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil nu wit rode schoenen kopen van new balance.
New balance heefr echt veel leuke schoenen
Ben benieuwd!quote:Op zondag 8 maart 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag gisteren mooie voorbij komen, zal even zoeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |