Oh dat zijn toffe kleurem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze vind ik ook mooiOej die zijn wel veel mooier. Dat orantje tintje op de zool maakt m afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor het voorjaar zijn deze idd mooier..quote:Op zondag 8 maart 2020 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oej die zijn wel veel mooier. Dat orantje tintje op de zool maakt m af
Die kan ik gewoon aan naar kantoorquote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat kan echt alleen op de camping enzo.
Gecombineerd met dezelfde kleur poloquote:
Ik vind ze wel gaaf hoor, zijn het Vans?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan ik gewoon aan naar kantoor
[..]
Gecombineerd met dezelfde kleur polo
krijg er een Zuid-Frankrijk gevoel bij.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Daar misstaan ze ook nietquote:Op zondag 8 maart 2020 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
krijg er een Zuid-Frankrijk gevoel bij.
Ik had ooit een witte polo, nam m mee naar zeeland legde m bij de was. Pa waste hem met een rood jack van hemquote:Op zondag 8 maart 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
lekker op vakantie zonnetje strand wijntjequote:
Als hij niet 'vlekkerig' is kan dat toch best?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had ooit een witte polo, nam m mee naar zeeland legde m bij de was. Pa waste hem met een rood jack van hem
Nu heb ik ook een roze polo
Liefdagboek
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel gaaf hoor, zijn het Vans?
Dat komt door de korte broek dan. Met een lange broek heb ik ze gewoon aan naar kantoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
krijg er een Zuid-Frankrijk gevoel bij.
Dat niet maar ik was er niet blij mee hahaquote:Op zondag 8 maart 2020 16:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als hij niet 'vlekkerig' is kan dat toch best?
ga zo wel even in bed liggen ja.quote:
Ik denk het wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:57 schreef Jippie68 het volgende:
Feyenoord gewonnen, dan zullen ze vrolijk zijn?
Gezellig.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:57 schreef skysherrif het volgende:
Heel rotterdam cs vol met mensen die uit de kuip komen
Eigenlijk gezelligerquote:Op zondag 8 maart 2020 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Vorig jaar stond het 1x vol met ajacieden dat was wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |