idd, kip koken, vel er af halen en lekker opeten, rest van de kip in stukken maken en botten uiteraard weg gooien.quote:
gadver ransaap als je kippensoep zelf gaat maken doe je het niet van filet of pootjes en al helemaal niet met een snelkookpanquote:Op zondag 8 maart 2020 14:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met kipfilet of kippenpootjes wel, snelkookpan kan ook nog.
Uhhhh als tijd een issue is wel, liever dan die fabriekssoep met kipsmaak.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
gadver ransaap als je kippensoep zelf gaat maken doe je het niet van filet of pootjes en al helemaal niet met een snelkookpan
Blijkbaar nietquote:
Goed zo, ik heb rijpe tomaatjes, kookroom en rundergehakt in huis.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe maar een lekker romig tomatensoepje met balletjes alstublieeeeft
Klinkt goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed zo, ik heb rijpe tomaatjes, kookroom en rundergehakt in huis.
Tomaatjes lekker fijn pureren, balletjes gehakt draaien, room erbij. Hou je van pittig?
Ik hou eerlijk gezegd niet zo van pittig, maar maak het maar zoals jij denkt dat het het lekkerst is 😊quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tomaatjes lekker fijn pureren, balletjes gehakt draaien, room erbij. Hou je van pittig?
Klinkt goedquote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan doe ik klein beetje witte peper in plaats van cayennepeperquote:Op zondag 8 maart 2020 15:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou eerlijk gezegd niet zo van pittig, maar maak het maar zoals jij denkt dat het het lekkerst is 😊
Dat klinmt als een heel lekker soepje lieve jipquote:Op zondag 8 maart 2020 15:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan doe ik klein beetje witte peper in plaats van cayennepeper
Puntenquote:
alstuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |