Nu nog wel. Over 2 weken waarschijnlijk niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:08 schreef Megumi het volgende:
Valt wel me denk ik daarom en denk dat er meer verkeersdoden zijn per dag.
Jomandaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:07 schreef Tris het volgende:
[..]
In de OP staat een mooie sheet die wordt bij gehouden door een user. Ik weet de naam niet precies maar Jo... (nogwat).
Ik vind het echt ontroerend om te zien, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Laat die revolutie in Iran maar doorgaan nadat de uitbraak afgezwakt is op termijn
Iran een vrij land
Ik bedoel dingen die je echt nodig hebt.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga eens kijken of er nog FFP2 en 3 maskers te krijgen zijn bij de Gamma of de Praxis of desinfecterende handgel/zeep bij eender welke supermarkt/drogisterij.
Succes daarmee.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
pff wat een fake news. gelukkig mijd ik NOS en de rest van de mainstream media.
Inderdaad. Ik denk dat ze morgen besluiten om diverse scholen, voornamelijk in regio Brabant, dicht zullen houden.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:08 schreef Jano9 het volgende:
47 niet te linken? Dat is best een groot aantal.
Ben benieuwd of het tot quarantaines gaan komen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:03 schreef byah het volgende:
[..]
Als je hele provincie in quarantaine gaat zul je het wel merken op straatverder lijkt het inmiddels onvermijdelijk dat dit zorgt voor een recessie
Wordt iedereen hier niet moe van constant dezelfde flauwe grapjesquote:Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef Tengano het volgende:
2 mannen van 86 en 82 overleden. Wel knap dat je op die leeftijd nog kunt skieen.
Nee niet waarquote:
Weet ik niet. Om indruk op mij te maken zijn er wel meer dan een paar honderd doden nodig wil ik daarvan nog onder de indruk raken. Of wakker van liggen. Zelfs als ik zelf een slachtoffer zou zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu nog wel. Over 2 weken waarschijnlijk niet meer.
Bron: Italië
Kunnen ze maandag nog even de juf besmettenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat ze morgen besluiten om diverse scholen, voornamelijk in regio Brabant, dicht zullen houden.
En anders dinsdag wel.
80 is het nieuwe 30quote:Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef Tengano het volgende:
2 mannen van 86 en 82 overleden. Wel knap dat je op die leeftijd nog kunt skieen.
Zouden ze bij 20% onbekende bron van besmetting naar de volgende fase gaan in Nederland?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:10 schreef Kyran het volgende:
Totaal: 265
Nieuw: 77 (+41%)
Overleden: 3 (1.1%)
Opgenomen: 13.6%
Onbekend waar ze besmet zijn geraakt: 47 (17.8%)
Die hebben toch toegegeven minder te hebben getest dit weekend of was dat een broodje aap verhaal?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
Toch een stuk meer dan verwacht als je het vergelijkt met hoe 'weinig' er in België zijn bijgekomen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |