Het is met een relatief grote zekerheid te zeggen dat het daar is begonnen.quote:
Of het kan dat het zo lokaal begint en dan zo ver gaat als nu?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, dus wat is je verdere vraag? Geloof je het niet of waar wil je heen
Pardon?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef Benger het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon voorlopig thuis houden en het aankijken. Hopelijk valt het allemaal mee en is de epidemie na de zomervakantie voorbij.
Mwah, de eerste patienten waren allemaal op die markt geweest, maar kan zijn dat iemand het daarheen gebracht had. Misschien een handelaar. Maar als het idd van een wild dier kwam is zo'n markt wel logisch. Vaak worden dieren daar ook geslacht.quote:
Als je op school meldt dat ze griep hebben komt die niet zo maar langs.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ja en wat doe je met de leerplichtambtenaar die langskomt en dreigt met zware boetes of zelfs gevangenisstraf?
Jij hebt geen kinderen, das duidelijk.
Geïllustreerd in een mooi plaatje:quote:Op zondag 8 maart 2020 12:14 schreef Mike het volgende:
[..]
De 'hysterie' zit ook niet per se in het aantal doden (ook al is dat heel erg), maar vooral of ons gezondheidsstelsel de toeloop aan patiënten aan kan. Het is dus zaak om het virus zo lang mogelijk te remmen. Als we geen bedden/doktoren/apparatuur hebben voor iedereen, hebben we een flink probleem.
Je kind een half jaar thuishoudenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef Benger het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon voorlopig thuis houden en het aankijken. Hopelijk valt het allemaal mee en is de epidemie na de zomervakantie voorbij.
Dat heeft goed uitgepakt hahaquote:Op zondag 8 maart 2020 11:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt ons anders beter Italië? Sterker nog, zij deden nog iets.
De overheid van China heeft het daar toch heengebracht om de mensheid om zeep te helpen? Zoiets hoorde ik bij het koffieautomaat.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah, de eerste patienten waren allemaal op die markt geweest, maar kan zijn dat iemand het daarheen gebracht had. Misschien een handelaar. Maar als het idd van een wild dier kwam is zo'n markt wel logisch. Vaak worden dieren daar ook geslacht.
Uiteraard kan dat.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar meer zou het kunnen dat het zo lokaal is begonnen en dan zo ver gaat als nu?
Niet dat iemand het heeft gemaakt ofzo
Er pas over 1 tot 1,5 jaar een vaccin dus we gaan sowieso nog een herfst/winter in met dit virus. Of het dan erger of minder erg is weet ik echt niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef Benger het volgende:
[..]
Zo werkt besmetting toch? 1 persoon krijgt het, besmet er 5. Van die 5 gaat er 1 naar europa en besmet er daar 5 op een congres. Die 5 gaan ieder naar een ander land en je hebt 7 besmette landenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar meer zou het kunnen dat het zo lokaal is begonnen en dan zo ver gaat als nu?
Niet dat iemand het heeft gemaakt ofzo
Weet je het zeker?quote:
Ja is toch bizar.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:20 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zo werkt besmetting toch? 1 persoon krijgt het, besmet er 5. Van die 5 gaat er 1 naar europa en besmet er daar 5 op een congres. Die 5 gaan ieder naar een ander land en je hebt 7 besmette landen
Deze mag wel in OP wat mij betreftquote:Op zondag 8 maart 2020 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geïllustreerd in een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Overigens was er nog geen enkel kind onder de 10 aan dit virus gestorven en lag de mortaliteit voor tieners zo rond de 0,2%, meen ik me te herinneren? Verder schijnt het voor kinderen gelukkig heel erg mild te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter gewoon je kinderen voor altijd thuis houden
allemaal dezelfde Belgische eigenaren.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:19 schreef MissButterflyy het volgende:
De tijd zal het leren...
Bronnen als het AD en de Telegraaf neem ik niet serieus.
Ik hou het bij oa de Volkskrant en het NRC.
In de Volkskrant stond gisteren een interessant artikel waarom juist in Italië zo wordt gereageerd.
Wat is er voorzichtig aan niet testenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Volgens @:van_lamehuizen deed de VS enorm voorzichtig en was hun een aanpak een voorbeeld wat Nederland moest volgen
Klinkt als een fantastisch ideequote:Op zondag 8 maart 2020 12:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat wordt ook binnenhouden dan anders is het zinloos.
Nou mooi, dan zitten wij qua bronnen op 1 lijn. Nu nog inzien dat het niet een gewoon griepje is. Dat kan je bijvoorbeeld al zien aan de deadrate.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:19 schreef MissButterflyy het volgende:
De tijd zal het leren...
Bronnen als het AD en de Telegraaf neem ik niet serieus.
Ik hou het bij oa de Volkskrant en het NRC.
In de Volkskrant stond gisteren een interessant artikel waarom juist in Italië zo wordt gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |