Nee 220quote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef PinkLow het volgende:
Oke, we gaan weer voorspellen.. ik zeg 277
253quote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef PinkLow het volgende:
Oke, we gaan weer voorspellen.. ik zeg 277
Kunnen we de eu wel gelijk opdoeken :pquote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef THEFXR het volgende:
de oplossing is als een hele eenheid de EU, samen te werken aan lockdowns, dus gewoon de EU dicht.
alleen dat zie ik niet gebeuren met al die vergader verslaafden
Allemaal binnen blijven, en de schuilkelders in, met een noodvoorraad.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef THEFXR het volgende:
de oplossing is als een hele eenheid de EU, samen te werken aan lockdowns, dus gewoon de EU dicht.
Of gewoon laten uitrazen. Verlicht ook gelijk de pensioenen, AOW, en op termijn ziektekosten.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef THEFXR het volgende:
ergens anders zittenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Zit in de tram. Achter mij iemand flink an het ophoesten en ben nu gewoon bang.
Begin te filmen, een weg en zet er schreeuw geluiden onderquote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Terug hoesten is de beste oplossing.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Naar buiten gaan wat een gekquote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
schijnt dat in je elleboog niezen helptquote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
elke dag dezelfde grap.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:59 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk 2 keer de helft besmettingen vandaag.
Juist wel. Laat het m maar voelen. De hufter.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wil helemaal niet zo reageren juist. Als een paniekhaas
Blijven zitten dan.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wil helemaal niet zo reageren juist. Als een paniekhaas
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
schijnt dat in je elleboog niezen helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |