Heb je wel gelijk in hoor. Ik denk alleen dat dat zijspoor vrij duidelijk was, of dat ze op zijn minst kon beseffen hoe dat opgevat kan worden..quote:Op zondag 8 maart 2020 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er vooral door de media en op fora van alles omheen bedacht dat ze helemaal niet gezegd heeft, als je iemands uitspraken zelf gaat invullen en daar vervolgens verontwaardigd over gaat zijn is de kans groot dat je boos bent om iets dat helemaal niet zo gezegd of bedoeld is.
Overigens was dit reisje naar Disney om haar moeders verjaardag te vieren, ze bedankt haar moeder ook voor het reisje.
Denk dat Mo hem voorlopig strak aan het riempje houdtquote:Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef Inca het volgende:
Raar nu slaapt Dre wel naast Mo anders ging die toch altijd een hotel in
Ik vermoed dat die vrouwen het zelf ook niet snappen.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
Nou en? Hij was toch op een zijspoor? Zo kun je iedere break in een relatie noemen, dat men ervan maakt dat zij het als sneer naar Bridget bedoelt kan wel wezen, maar dan nog zie ik de sneer niet zo in het "zijspoor".quote:Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in hoor. Ik denk alleen dat dat zijspoor vrij duidelijk was, of dat ze op zijn minst kon beseffen hoe dat opgevat kan worden..
In het land der blinden is een éénoog koning, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
Ik kan bij zijn storys nog steeds dat gesnurk horen?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rest is wel te zien, zelfs de inleiding naar het snurk filmpje. Maar het snurk filmpje is weg.
Hahahaha ben bang dat je gelijk hebt... op een of andere manier komt dit nu bij me opquote:Op zondag 8 maart 2020 17:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In het land der blinden is een éénoog koning, denk ik.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
😂😂quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik zou me geen raad weten met een piemel van 3 meter. De bankrekening is een ander verhaal qua lengte.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik zeg dan ook nergens dat het een sneer naar B is.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou en? Hij was toch op een zijspoor? Zo kun je iedere break in een relatie noemen, dat men ervan maakt dat zij het als sneer naar Bridget bedoelt kan wel wezen, maar dan nog zie ik de sneer niet zo in het "zijspoor".
Hahaha dat is zeker zo! 😂😂quote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me geen raad weten met een piemel van 3 meter. De bankrekening is een ander verhaal qua lengte.
Ik geloof ook wel dat ze verliefd was/is. Dat is best naarquote:Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hahaha dat is zeker zo! 😂😂
Hoewel die Bridget dat helemaal niet nodig heeft denk ik, zij moet zelf toch ook prima geld hebben.
Corrigerend ondergoedquote:Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ook erg, om daar een soort positieve terminologie aan te verbinden. Zo van: hij was even weg voor een uitstapje maar is nu weer veilig en wel onder de vleugels van zijn GL (grote liefde of golddiggend loeder-dat laat ik even in het midden). Het ontbreekt er nog aan dat Mo middels een inspirational quote laat weten dat ze zo groots is, dat ze hem dit zelfs gunde. De voetveeg-variant van "soms moet je iemand even loslaten uit liefde". Ja loslaten in het slipje van B.
Of een fluwelen tongquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk ben ik nu voor Team Bridget, want deurmat Mo en die kleuter zijn zo creepy bezig, misschien dat Bridget nog wat los laat over haar relatie met die kleuter en misschien heeft hij wel heel nare dingen lopen roepen over deurmat Mo, je weet maar nooit, maar ik gun Bridget gewoon nu een leuke lieve vent die haar op een gouden schaaltje legt.
(dat ik dit nog zou posten hier) maar meen het
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Pardon? Elke vent die zijn leuter in Bridget stopt krijgt er een ijslolly voor terug, zo'n koude tante is dat.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk ben ik nu voor Team Bridget, want deurmat Mo en die kleuter zijn zo creepy bezig, misschien dat Bridget nog wat los laat over haar relatie met die kleuter en misschien heeft hij wel heel nare dingen lopen roepen over deurmat Mo, je weet maar nooit, maar ik gun Bridget gewoon nu een leuke lieve vent die haar op een gouden schaaltje legt.
(dat ik dit nog zou posten hier) maar meen het
Ik ook niet. En van Mo snap ik het wel, dat is realatief easy living zo natuurlijk en het enige dat ze hoeft te doen is haar beentjes open en een oogje dichtknijpen, maar van Bridget? Dat die zich zo heeft mee laten slepen en zo kinderachtig deed?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |