abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2020 @ 11:07:26 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898347


April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




17 februari 2020


André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

quote:
André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
Dat maken de twee vanochtend bekend

Door LAURA GOMMANS
17/02/2020
Na een zeer intense relatie van drie maanden hebben Bridget Maasland (45) en Andre Hazes (26) alweer een punt achter hun liefdesverhaal gezet.

Bridget en André zetten punt achter hun relatie
"Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten," hebben ze laten weten aan RTL Boulevard. In november maakten de twee bekend contact met elkaar te hebben, en vanaf dat moment ging het in sneltreinvaart. Er werd er van de Instagram-daken geschreeuwd hoe ze de liefde in elkaar hadden gevonden. Bridget noemde André vorige maand nog 'de liefde van haar leven' in een emotionele post op Instagram. Alle verliefde posts en de aandacht die daarmee gegenereerd werd, is uiteindelijk dus wat hun relatie de das omdeed.

Valentijnsdag
Rondom Valentijnsdag was het opvallend dat de zo openlijk verliefde Bridget en André geen uitgebreide odes aan elkaar brachten op social media, waardoor velen zich afvroegen of het stel nog wel samen was.

Begin november maakte André Hazes bekend dat hij wegging bij Monique Westenberg, de moeder van zijn zoontje Dré. Monique wist kort daarop te melden dat de breuk te maken had met een andere vrouw. Enkele dagen later verschenen de eerste verliefde foto's van Bridget en André op Instagram.

We'll say it louder for the people in the back: het is verstandig om eerst een paar maandjes privé te kijken of die spannende nieuwe date écht relatiemateriaal is, voordat je alles op social media deelt. Je leeft, je leert. We wensen Bridget en André echter veel sterkte en succes toe in de toekomst.
https://www.glamour.nl/ni(...)maasland-uit-elkaar/


28 februari:


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

quote:
André Hazes tegen Monique: ik ben voor altijd de jouwe
Updated 28 feb. 2020
27 feb. 2020 in ENTERTAINMENT

Nadat Privé eerder al met een foto wist te onthullen dat André weer bij hun huis in Berkel en Rodenrijs is gesignaleerd, lijkt het erop dat de zanger donderdagavond bevestigt dat hij en Monique Westenberg weer een stel zijn.

Ⓒ ANP KIPPA
Bij een foto, waarop te zien is dat Monique hem vasthoudt tijdens een romantisch diner in een restaurant in Rotterdam, deelt hij een songtekst van het nummer Faithfully. ,,Ze zeggen dat de weg geen plek is om een familie te starten. Onder de streep is het jou en mij. En van een muzikant houden, gaat niet altijd op de manier die normaal is. Maar girl, blijf bij mij. Ik ben voor altijd de jouwe.” De Engelstalige tekst komt uit een liedje van de band Journey. In de tekst komt ook een zinsnede voor dat een relatie met een muzikant niet altijd is hoe het zou moeten zijn.

Kortstondige romance
Na zijn romance met Bridget Maasland, die officieel nog geen honderd dagen heeft geduurd, werd 17 februari bekend dat ze een punt achter hun kortstondige relatie hebben gezet.

Vlak daarvoor waren zowel André, Monique én Bridget op Curaçao. André had hier een optreden en eerder was al gepland dat Monique en zijn zoontje André daarheen zouden gaan. Later is Bridget ook naar de exotische bestemming afgereisd. Maar wat een romantisch liefdestripje had moeten worden, lijkt uiteindelijk het einde van hun relatie te hebben betekend.

Foto’s van het gezellige samenzijn van André met zijn gezinnetje, waarbij hij Monique hartelijk omhelsde, zouden bij Bridget niet goed gevallen zijn. Uitgerekend op Valentijnsdag kon André zijn spullen ophalen bij Bridgets huis in Amsterdam.

Vorig jaar november maakte het management van André Hazes bekend dat hij en Monique Westenberg uit elkaar waren. Monique reageerde destijds als door een wesp gestoken, liet weten dat de verklaring niet namens haar was en dat er een andere vrouw in het spel zou zijn. Ondanks dat zij geen naam noemde, maakte Privé al snel bekend dat het André gevallen was voor Bridget.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-altijd-de-jouwe







De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html



De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Bridget: https://instagram.com/bridgetmaasland
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:08:17 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898362
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar die ‘stories’ zie je dan toch niet? (Ik weiger die mensen te volgen.)
Ik volg ze ook niet maar kan de stories wel zien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:10:30 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191898390
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik volg ze ook niet maar kan de stories wel zien?
Waar dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191898443
Tnx Leandra voor de linkjes in de OP.
Maar het filmpje zie ik dus niet, inmiddels verwijderd?
Oh en ik volg hem nu wel dus.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:13:44 #5
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191898456
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar dan?
Op de profielfoto klikken, staat een paarsig rondje omheen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:13:46 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898458
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar dan?
Op het plaatje dat ze linksboven hebben klikken, als daar een roze cirkel omheen zit is er een (verse) story.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191898482
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op het plaatje dat ze linksboven hebben klikken, als daar een roze cirkel omheen zit is er een (verse) story.
yesssss heb 'm :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:16:09 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898493
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx Leandra voor de linkjes in de OP.
Maar het filmpje zie ik dus niet, inmiddels verwijderd?
Oh en ik volg hem nu wel dus.
Was een story, geen feed.
Stories verdwijnen automatisch na 24 uur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:17:30 #9
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191898512
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was een story, geen feed.
Stories verdwijnen automatisch na 24 uur.
Rest is wel te zien, zelfs de inleiding naar het snurk filmpje. Maar het snurk filmpje is weg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191898515
Bahbahbah!! En die teksten er ook bij :r

Tnx voor de uitleg @Leandra O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:18:56 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191898528
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op het plaatje dat ze linksboven hebben klikken, als daar een roze cirkel omheen zit is er een (verse) story.
Ja, gelukt.

Ik voel me nu een completer mens. :')
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:19:40 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898534
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, gelukt.

Ik voel me nu een completer mens. :')
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:19:40 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191898535
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Rest is wel te zien, zelfs de inleiding naar het snurk filmpje. Maar het snurk filmpje is weg.
Nee, dat is er nog wel. Heb het net gezien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191898542
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, gelukt.

Ik voel me nu een completer mens. :')
hahahhaa +1 hier :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:21:36 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898569
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

hahahhaa +1 hier :')
Wat een geluk weer op een druilerige zondagmorgen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:21:38 #16
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191898571
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat is er nog wel. Heb het net gezien.
Hij stopte bij mij voor het filmpje :{

Edit niet dus :@

Te snel geklikt bij hierdoor.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191898624
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze hier meelezen, ik postte hier gisteren dat het om de relatie met Bridget zou gaan :+

Dat noemen ze nu trouwens een "avontuurtje" :D
Ook erg, om daar een soort positieve terminologie aan te verbinden. Zo van: hij was even weg voor een uitstapje maar is nu weer veilig en wel onder de vleugels van zijn GL (grote liefde of golddiggend loeder-dat laat ik even in het midden). Het ontbreekt er nog aan dat Mo middels een inspirational quote laat weten dat ze zo groots is, dat ze hem dit zelfs gunde. De voetveeg-variant van "soms moet je iemand even loslaten uit liefde". Ja loslaten in het slipje van B.
pi_191898645
Maar zoiets zet je toch niet online? Kan me niet voorstellen dat ze daar toestemming voor heeft gegeven :X

Als ik een foto post waar anderen opstaan dan vraag ik eerst altijd goedkeuring nl.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:27:27 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898658
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ook erg, om daar een soort positieve terminologie aan te verbinden. Zo van: hij was even weg voor een uitstapje maar is nu weer veilig en wel onder de vleugels van zijn GL (grote liefde of golddiggend loeder-dat laat ik even in het midden). Het ontbreekt er nog aan dat Mo middels een inspirational quote laat weten dat ze zo groots is, dat ze hem dit zelfs gunde. De voetveeg-variant van "soms moet je iemand even loslaten". Ja loslaten in het slipje van B.
Het zet imho zijn "relatie" met Bridget vooral weg als onbetekenend, dat had Bridget een maand geleden niet verwacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191898663
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar zoiets zet je toch niet online? Kan me niet voorstellen dat ze daar toestemming voor heeft gegeven :X

Als ik een foto post waar anderen opstaan dan vraag ik eerst altijd goedkeuring nl.
Hij mag dit, die charmante belhamel!
pi_191898710
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zet imho zijn "relatie" met Bridget vooral weg als onbetekenend, dat had Bridget een maand geleden niet verwacht.
Ja dat ook hoor. Ik denk dat hij wel moet ook om Mo te paaien. Waarschijnlijk sprak hij over haar en hun relatie ook niet al te positief tegenover Bridget en slikken die loeders het nog voor zoete koek ook.
pi_191899281
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ook erg, om daar een soort positieve terminologie aan te verbinden. Zo van: hij was even weg voor een uitstapje maar is nu weer veilig en wel onder de vleugels van zijn GL (grote liefde of golddiggend loeder-dat laat ik even in het midden). Het ontbreekt er nog aan dat Mo middels een inspirational quote laat weten dat ze zo groots is, dat ze hem dit zelfs gunde. De voetveeg-variant van "soms moet je iemand even loslaten uit liefde". Ja loslaten in het slipje van B.
'Soms moet iemand op een zijspoor rijden om op het goede spoor te belanden'.

:')
pi_191900169
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

'Soms moet iemand op een zijspoor rijden om op het goede spoor te belanden'.

:')
Ja die was wel wanstaltig hè. Diepgaande uitspraken terwijl het eigenlijk neerkomt op een puber die zijn lul achterna loopt en een voetveeg die zelfs daar nog een romantische draai aan geeft. Prima dat ze hem vergeeft-al snap ik daar niks van- maar waarom zo overduidelijk en openbaar refereren aan de periode met een andere vrouw. Zeker als het zogenaamd zo nietszeggend was, een avontuurtje.
pi_191900379
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja die was wel wanstaltig hè. Diepgaande uitspraken terwijl het eigenlijk neerkomt op een puber die zijn lul achterna loopt en een voetveeg die zelfs daar nog een romantische draai aan geeft. Prima dat ze hem vergeeft-al snap ik daar niks van- maar waarom zo overduidelijk en openbaar refereren aan de periode met een andere vrouw. Zeker als het zogenaamd zo nietszeggend was, een avontuurtje.
Het is ongelooflijk wat die vrouw allemaal uitkraamt om zijn vreemdgaan en gedrag maar goed te praten. En Dre blijft maar een groter ego kweken. Kwestie van tijd totdat ze weer belazerd wordt. Maar goed, zolang ze naar Disneyland en Curaçao kan zal het haar allemaal een worst zijn zeker?
  zondag 8 maart 2020 @ 13:20:50 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191900548
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk wat die vrouw allemaal uitkraamt om zijn vreemdgaan en gedrag maar goed te praten. En Dre blijft maar een groter ego kweken. Kwestie van tijd totdat ze weer belazerd wordt. Maar goed, zolang ze naar Disneyland en Curaçao kan zal het haar allemaal een worst zijn zeker?
Volgens mij wordt er vooral door de media en op fora van alles omheen bedacht dat ze helemaal niet gezegd heeft, als je iemands uitspraken zelf gaat invullen en daar vervolgens verontwaardigd over gaat zijn is de kans groot dat je boos bent om iets dat helemaal niet zo gezegd of bedoeld is.

Overigens was dit reisje naar Disney om haar moeders verjaardag te vieren, ze bedankt haar moeder ook voor het reisje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191900590
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er vooral door de media en op fora van alles omheen bedacht dat ze helemaal niet gezegd heeft, als je iemands uitspraken zelf gaat invullen en daar vervolgens verontwaardigd over gaat zijn is de kans groot dat je boos bent om iets dat helemaal niet zo gezegd of bedoeld is.

Overigens was dit reisje naar Disney om haar moeders verjaardag te vieren, ze bedankt haar moeder ook voor het reisje.
Heb je wel gelijk in hoor. Ik denk alleen dat dat zijspoor vrij duidelijk was, of dat ze op zijn minst kon beseffen hoe dat opgevat kan worden..
pi_191903185
Raar nu slaapt Dre wel naast Mo anders ging die toch altijd een hotel in
Twinning = boring
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2020 @ 15:44:23 #28
367000 roos94
pi_191903200
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef Inca het volgende:
Raar nu slaapt Dre wel naast Mo anders ging die toch altijd een hotel in
Denk dat Mo hem voorlopig strak aan het riempje houdt
pi_191904728
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
  zondag 8 maart 2020 @ 17:22:08 #30
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_191904998
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
Ik vermoed dat die vrouwen het zelf ook niet snappen.
  zondag 8 maart 2020 @ 17:42:43 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191905478
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in hoor. Ik denk alleen dat dat zijspoor vrij duidelijk was, of dat ze op zijn minst kon beseffen hoe dat opgevat kan worden..
Nou en? Hij was toch op een zijspoor? Zo kun je iedere break in een relatie noemen, dat men ervan maakt dat zij het als sneer naar Bridget bedoelt kan wel wezen, maar dan nog zie ik de sneer niet zo in het "zijspoor".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191905508
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
In het land der blinden is een éénoog koning, denk ik.
-nee-
pi_191905550
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Rest is wel te zien, zelfs de inleiding naar het snurk filmpje. Maar het snurk filmpje is weg.
Ik kan bij zijn storys nog steeds dat gesnurk horen?
pi_191905574
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]

In het land der blinden is een éénoog koning, denk ik.
Hahahaha ben bang dat je gelijk hebt... op een of andere manier komt dit nu bij me op

  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2020 @ 18:02:26 #35
367000 roos94
pi_191905803
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
_O-
pi_191906064
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
😂😂

Ik snap het vooral van Bridget niet. Lijkt me zo’n zelfstandige en onafhankelijke vrouw (waar Monique mij dat eigenlijk niet echt lijkt).
pi_191906067
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
Ik zou me geen raad weten met een piemel van 3 meter. De bankrekening is een ander verhaal qua lengte.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191906088
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou en? Hij was toch op een zijspoor? Zo kun je iedere break in een relatie noemen, dat men ervan maakt dat zij het als sneer naar Bridget bedoelt kan wel wezen, maar dan nog zie ik de sneer niet zo in het "zijspoor".
Ik zeg dan ook nergens dat het een sneer naar B is.
pi_191906096
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zou me geen raad weten met een piemel van 3 meter. De bankrekening is een ander verhaal qua lengte.
Hahaha dat is zeker zo! 😂😂

Hoewel die Bridget dat helemaal niet nodig heeft denk ik, zij moet zelf toch ook prima geld hebben.
pi_191906165
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hahaha dat is zeker zo! 😂😂

Hoewel die Bridget dat helemaal niet nodig heeft denk ik, zij moet zelf toch ook prima geld hebben.
Ik geloof ook wel dat ze verliefd was/is. Dat is best naar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191920850
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ook erg, om daar een soort positieve terminologie aan te verbinden. Zo van: hij was even weg voor een uitstapje maar is nu weer veilig en wel onder de vleugels van zijn GL (grote liefde of golddiggend loeder-dat laat ik even in het midden). Het ontbreekt er nog aan dat Mo middels een inspirational quote laat weten dat ze zo groots is, dat ze hem dit zelfs gunde. De voetveeg-variant van "soms moet je iemand even loslaten uit liefde". Ja loslaten in het slipje van B.
Corrigerend ondergoed >:)
pi_191920920
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
Of een fluwelen tong

  maandag 9 maart 2020 @ 13:33:25 #43
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191921130
Eigenlijk ben ik nu voor Team Bridget, want deurmat Mo en die kleuter zijn zo creepy bezig, misschien dat Bridget nog wat los laat over haar relatie met die kleuter en misschien heeft hij wel heel nare dingen lopen roepen over deurmat Mo, je weet maar nooit, maar ik gun Bridget gewoon nu een leuke lieve vent die haar op een gouden schaaltje legt.

(dat ik dit nog zou posten hier _O- ) maar meen het
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_191921294
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk ben ik nu voor Team Bridget, want deurmat Mo en die kleuter zijn zo creepy bezig, misschien dat Bridget nog wat los laat over haar relatie met die kleuter en misschien heeft hij wel heel nare dingen lopen roepen over deurmat Mo, je weet maar nooit, maar ik gun Bridget gewoon nu een leuke lieve vent die haar op een gouden schaaltje legt.

(dat ik dit nog zou posten hier _O- ) maar meen het
Ik heb precies hetzelfde.
pi_191921752
#metoo
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191921762


[ Bericht 100% gewijzigd door mascara-klodder op 09-03-2020 14:32:10 (Dubbel ) ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 9 maart 2020 @ 14:42:26 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191922412
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
:D _O-
***
  maandag 9 maart 2020 @ 15:12:02 #48
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191922921
André2 is er gewoon achter gekomen, dat hij het met Monique nog niet zo slecht had, daar kon hij meer mee flikken dan met Bridget, die hem de hele tijd liep te controleren. Ben benieuwd of het met Monique goed blijft gaan, die was wel erg snel met het terug nemen van André2.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 maart 2020 @ 16:02:54 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191923670
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:33 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk ben ik nu voor Team Bridget, want deurmat Mo en die kleuter zijn zo creepy bezig, misschien dat Bridget nog wat los laat over haar relatie met die kleuter en misschien heeft hij wel heel nare dingen lopen roepen over deurmat Mo, je weet maar nooit, maar ik gun Bridget gewoon nu een leuke lieve vent die haar op een gouden schaaltje legt.

(dat ik dit nog zou posten hier _O- ) maar meen het
Pardon? Elke vent die zijn leuter in Bridget stopt krijgt er een ijslolly voor terug, zo'n koude tante is dat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 maart 2020 @ 16:08:07 #50
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191923764
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef totebel het volgende:
Ik voel me echt een ongelooflijk ouwe juffrouw nu, maar echt...ik snap niet dat 2 volwassen vrouwen zich zo laten ringeloren door een broekie... die moet echt een gouden lolly van minstens 3 meter hebben, anders snap ik het echt niet.
Ik ook niet. En van Mo snap ik het wel, dat is realatief easy living zo natuurlijk en het enige dat ze hoeft te doen is haar beentjes open en een oogje dichtknijpen, maar van Bridget? Dat die zich zo heeft mee laten slepen en zo kinderachtig deed?

Enige dat ik me kan bedenken is dat ze een soort overwinningsgevoel had dat Dre 'eindelijk' toch voor haar gekozen had (want dat het allemaal netjes gegaan is gelooft volgens mij niemand, ik denk dat ze al lang voordat het uit ging met Mo aan het flikflooien waren) en dat ze dat even wilde laten weten in de media.
Maarja, dan ben je alsnog super kinderachtig bezig natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')