ligt eraan, heb je bitterballen in huis?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Dus jullie zeggen ook dat ik geen bitterbal ben
jaquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt eraan, heb je bitterballen in huis?
je weet het pas zeker als je er in bijtquote:Op zondag 8 maart 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Dus jullie zeggen ook dat ik geen bitterbal ben
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet het pas zeker als je er in bijt
Lekker je hele baard onder de lavaquote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet het pas zeker als je er in bijt
eensquote:Op zondag 8 maart 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb liever een broodje oude kaas nu dan een bitterbal op dit tijdstip.
niet mee eensquote:En ooooohja koffie
dat maak jij er vanquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ben je ook wel een teringlijjer he
https://www.facebook.com/(...)39841726209533/?t=44
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag hier helemaal niet komen als je geen koffie lust.
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat de meesten van die lui in het Corona topic allemaal in een GGZ instelling terecht komen als dit griepje voorbij is.
Moeten ze het wel eerst overleven allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat de meesten van die lui in het Corona topic allemaal in een GGZ instelling terecht komen als dit griepje voorbij is.
Denk dat de eersten binnenkort om gaan vallen van angst.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeten ze het wel eerst overleven allemaal.
Lust jij een lekker kopje coronavirus?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag hier helemaal niet komen als je geen koffie lust.
Hartaanval.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de eersten binnenkort om gaan vallen van angst.
Sowieso hebben GGZ-instellingen voor elke FOK!ker preventief een dwangbuis klaarliggenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Zouden ze daar ook goede whisky serveren en af en toe wat haute cuisine denk je?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso hebben GGZ-instellingen voor elke FOK!ker preventief een dwangbuis klaarliggen
Magnetronmaaltijden met een glaasje ranja, gok ikquote:Op zondag 8 maart 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook goede whisky serveren en af en toe wat haute cuisine denk je?
Ok ik blijf wel thuis in mijn paleis danquote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden met een glaasje ranja, gok ik
Zonquote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op zich nog best relaxed daar in Rome denk ik zo.
https://www.skylinewebcam(...)o/roma/colosseo.html
Bij de Trevi-fontein is het redelijk druk. Al kun je hier normaal over de hoofden lopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op zich nog best relaxed daar in Rome denk ik zo.
https://www.skylinewebcam(...)o/roma/colosseo.html
Ja viel me ook al op.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Trevi-fontein is het redelijk druk. Al kun je hier normaal over de hoofden lopen.
https://www.skylinewebcam(...)ontana-di-trevi.html
Jaaah springen we samen in de Trevi fontein, de Carabinieri zijn toch druk met achter hoestende mensen aan te rennenquote:
Wel meteen twintig armbandjes om m'n pols en dertig rozen in m'n hand van irritante straatverkopers.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaah springen we samen in de Trevi fontein, de Carabinieri zijn toch druk met achter hoestende mensen aan te rennen
Met mij erbij durven ze dat niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel meteen twintig armbandjes om m'n pols en dertig rozen in m'n hand van irritante straatverkopers.
Want jij verkoopt die armbanden nog sneller?quote:
Zou ik direct en voor altijd de deur uit tieftenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ben je ook wel een teringlijjer he
https://www.facebook.com/(...)39841726209533/?t=44
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet meer komt werkenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks mijn nicht aflikken. Hopelijk heeft ze vietnamese corona mee genomen
Door coronavirus??quote:Op zondag 8 maart 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
Cuba een optie? Kost geen donder nu. https://www.secretflying.(...)cuba-e385-roundtrip/
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet meer komt werken
Ik zou voor alle zekerheid iedereen met een kuchje in het OV ook een lik geven.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks mijn nicht aflikken. Hopelijk heeft ze vietnamese corona mee genomen
En dan krijg je de Wuhan variant. En een weke of drie erna nog even de Italiaanse variant eroverheenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Kuch.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou voor alle zekerheid iedereen met een kuchje in het OV ook een lik geven.
heb het opgeschrevenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou voor alle zekerheid iedereen met een kuchje in het OV ook een lik geven.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Zou ik dat overleven?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan krijg je de Wuhan variant. En een weke of drie erna nog even de Italiaanse variant eroverheen![]()
En vervolgens nog even SARSquote:Op zondag 8 maart 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan krijg je de Wuhan variant. En een weke of drie erna nog even de Italiaanse variant eroverheen![]()
En dat dan ook overleven, en dan uiteindelijk dood gaan aan een zigeuner die je scooter wil jatten en je dood mept met een kettingslotquote:
Is vaker zo goedkoop, dus vast niet.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat dan ook overleven, en dan uiteindelijk dood gaan aan een zigeuner die je scooter wil jatten en je dood mept met een kettingslot![]()
Cuba is volgens mij al voorbij het punt dat het de moeite waard is om heen te gaanquote:
Hypothetischquote:Op zondag 8 maart 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Lekker bezig molo.
Wat een kut vooruitzicht
Den Haag heeft geen metro, dat scheeltquote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal zit zo in een metro vol met kuchende FOK!kers.
De video’s van Bald & Bankrupt over Cuba zitten kijken. Trok me niet heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Cuba is volgens mij al voorbij het punt dat het de moeite waard is om heen te gaan
Jij nog vakantieplannen trouwens?
Gaat toch ook een klein stukje onder de grond of helemaal niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo’n randstadrailding naar Zoetermeer? Dat is gewoon een bovengrondse metro.
Wat voor video's zijn dat?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De video’s van Bald & Bankrupt over Cuba zitten kijken. Trok me niet heel erg.
in den haag zwemt hij een stukjequote:Op zondag 8 maart 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat toch ook een klein stukje onder de grond of helemaal niet?
Meer een tram datquote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo’n randstadrailding naar Zoetermeer? Dat is gewoon een bovengrondse metro.
Goed bezig!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin in kibbeling. En ik heb kibbeling voor in de oven
Britse vlogger met een voorliefde voor troosteloze plekken. Ken ‘m vooral van zijn geniale video’s over Ruslandquote:
dat is officieel lightrail volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welnee joh da's gewoon een tramquote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Riga, Brussel, Parijs, Londen en Singapore.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Cuba is volgens mij al voorbij het punt dat het de moeite waard is om heen te gaan
Jij nog vakantieplannen trouwens?
Singaporequote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Riga, Brussel, Parijs, Londen en Singapore.
Singapore toch wel pas later hopelijk?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje de wereld rond hoestenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tips?quote:
Ja, in de herfst pas.quote:
Ja, ik heb het net zitten googelen. Dacht dat al die randstadraildingen metromaterieel zijn, maar blijkbaar nietquote:
Ik kan me er werkelijk niet druk over maken. Pas als er een negatief reisadvies komt ga ik over anuuleren nadenken.quote:
Ga je daarover floggen?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tips?
[..]
Ja, in de herfst pas.
Iets met een bult frequent flyer miles opmaken. Ga testen hoeveel verschil business class en first class nou eigenlijk is.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal zit zo in een metro vol met kuchende FOK!kers.
Is hij al in Heerlen geweest?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Britse vlogger met een voorliefde voor troosteloze plekken. Ken ‘m vooral van zijn geniale video’s over Rusland
Ik vond Gardens by the Bay erg tof en de botanische tuinen, maar ik ben dan ook een plantengek en had me niet echt in dingen verdiept voor ik ging, dus heb me laten verrassenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tips?
[..]
Ja, in de herfst pas.
Iets met een bult frequent flyer miles opmaken. Ga testen hoeveel verschil business class en first class nou eigenlijk is.
Leuke plekken!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk wel dat ik een trip report ga schrijven. Maar dat zien we dan wel. Misschien dat ik na een fles of twee vintage Champagne er anders over denkquote:
Over troosteloze plekken gesprokenquote:
Thanks!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Gardens by the Bay erg tof en de botanische tuinen, maar ik ben dan ook een plantengek en had me niet echt in dingen verdiept voor ik ging, dus heb me laten verrassenDe night safari vond ik ook wel heel apart. River safari viel een beetje in het water vanwege de regen. De metro is goed te doen en je kunt in little India heerlijk eten.
Ja, in de zomervakantie waren we er met kinderen en dan is een kroegentocht niet zo geschiktquote:Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuke plekken!
Riga for pleasure? Met mevrâh Fogel?
Jazeker!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat een naargeestige plek is dat dan op de wereld.
Klinkt goedquote:Op zondag 8 maart 2020 12:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja, in de zomervakantie waren we er met kinderen en dan is een kroegentocht niet zo geschiktDus deze keer is het "Riga voor volwassenen".
Londen en Singapore ook zonder kinderen overigens.
Altijd tijd voor een G&T'tje tochquote:Op zondag 8 maart 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
Ik ben bang dat ik malaria krijg, is het te vroeg om gin tonic te gaan drinken nu?
Hoensbroek dan meteen aan doen!quote:
Vond Vilnius leuker als stad eigenlijk, is wat meer te zien. Maar daar hebben ze niet op iedere straathoek Riga Balsamquote:Op zondag 8 maart 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Riga staat hoog op mijn lijstje![]()
Zoveel tofs te zien en doen, zowel met als zonder kind
Tja, ik hoef vandaag nergens meer heen, dat scheelt. En ik ben bier aan het brouwen.quote:
"verkouden"quote:Op zondag 8 maart 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar k ben echt strondverkouden nu dus denk dat mensen banger voor mijn
Kasteel is best lolligquote:
Zoetermeer binnen twee weken één grote red zone op de kaartquote:Op zondag 8 maart 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar k ben echt strondverkouden nu dus denk dat mensen banger voor mijn
Die ook. Nog veel te weinig gezien in die contreienquote:Op zondag 8 maart 2020 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vond Vilnius leuker als stad eigenlijk, is wat meer te zien. Maar daar hebben ze niet op iedere straathoek Riga Balsam
Mwuahahahahhaahquote:Op zondag 8 maart 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoetermeer binnen twee weken één grote red zone op de kaart
Kruidendrank. Ala Jägermeister (al worden ze boos als je het ermee vergelijkt).quote:Op zondag 8 maart 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ook. Nog veel te weinig gezien in die contreien
Ik zit er niet echt in, wat is Riga Balsam?
Sowieso een grote treurbende in die hoek, op de brunsummerheide na want leuk mountianbike parcour.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kasteel is best lollig
Rest was treurig ja
Oh dat klinkt goed. Pasgeleden nog goed lam van Jägermeister geworden. Ik werd gedwongen overigensquote:Op zondag 8 maart 2020 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kruidendrank. Ala Jägermeister (al worden ze boos als je het ermee vergelijkt).
De mooiste van die drie hoofdsteden aldaar is wel Tallinn, maar is (of in ieder geval voelt) een stuk kleiner dan Vilnius.
Verhuizen naar Sardinië, Okinawa, Loma Linda, Nicoya of Ikariaquote:Op zondag 8 maart 2020 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed. Pasgeleden nog goed lam van Jägermeister geworden. Ik werd gedwongen overigens![]()
![]()
![]()
Ik wil alles zien joh, ik moet 300 jaar worden om al mijn plannen tot uitvoer te kunnen brengen
Ja dat zijn dan weer niet mijn soort bestemmiiquote:Op zondag 8 maart 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verhuizen naar Sardinië, Okinawa, Loma Linda, Nicoya of Ikaria
Da Blue Zoonnneeessss.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan weer niet mijn soort bestemmii
Nog 10 jaar te gaan...quote:Op zondag 8 maart 2020 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed. Pasgeleden nog goed lam van Jägermeister geworden. Ik werd gedwongen overigens![]()
![]()
![]()
Ik wil alles zien joh, ik moet 300 jaar worden om al mijn plannen tot uitvoer te kunnen brengen
Ja ik ken zequote:
De cavia's verschonen, groen van de tuinmeubelen afschrobben, je Outlook opruimen?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:06 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor spannende zaken zal ik vandaag allemaal wel niet gaan uitvoeren
Je vrouw urenlang uiteten.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:06 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor spannende zaken zal ik vandaag allemaal wel niet gaan uitvoeren
Jij hebt overduidelijk nooit een echt lange relatie gehadquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit een echt lange relatie gehad
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit een echt lange relatie gehad
Net geluncht met burrataquote:Op zondag 8 maart 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wel achterstevoren..
Want je begint met de kaas
Niks mis mee, Koenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:15 schreef Koen66 het volgende:
En degenen die me irl kennen zullen moeten beamen dat ik ook niet echt een spannend type ben
Als ie thuis is vanavond, zeker!quote:
Jullie zijn toch gelukkig met elkaar. Is belangrijkstequote:Op zondag 8 maart 2020 13:15 schreef Koen66 het volgende:
En degenen die me irl kennen zullen moeten beamen dat ik ook niet echt een spannend type ben
Veroordeeld tot elkaarquote:Op zondag 8 maart 2020 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Jullie zijn toch gelukkig met elkaar. Is belangrijkste
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ie thuis is vanavond, zeker!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ie thuis is vanavond, zeker!
[ afbeelding ]
Een R49 pas is veel beter man.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Waarom willen Google en Facebook dat ik een R42 bankpas aanvraag en dat ik Snapchat gebruik
Boh! Hoe ga je ze klaarmaken?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lik vanavond aan een paar sappige mossels
Althans we hebben een paar kilo gehaald van een goed merk
Nooit van gehoordquote:Op zondag 8 maart 2020 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R42/Openbank, gratis rekening van de Santander bank
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mosselpannetje. Groenten, scheutje wijn. Stokbroodje. Dat werk
Goeie, ik ga maar nog even wat schilderen hierquote:Op zondag 8 maart 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
Wil eigenlijk nog ff op zolder klussen.. Maar tegen dat ik goed en wel bezig ben moet ik weer stoppen en douchen..
Dus verveel me in de tussentijd maar weer even
Ik was op zoek naar een bank die in NL Android Pay ondersteundequote:
Proost!quote:
Ik keur dit goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
Daarna ben ik naar de media markt hier in de stad gegaan om het plebs te besmetten
Mijn probleem is dat ik dagelijks altijd wel een paar keer hoest en niesquote:
oke. ik ben net in zoetermeer geweest en heb alles in infecteertquote:Op zondag 8 maart 2020 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik dagelijks altijd wel een paar keer hoest en nies
Waar was jequote:Op zondag 8 maart 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. ik ben net in zoetermeer geweest en heb alles in infecteert
Ik zag hier door de straat wel iets gaan dat leek op een bitterballetjequote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overal omdat ik niet weet waar je woont
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag hier door de straat wel iets gaan dat leek op een bitterballetje
rip al 2 fokkersquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef Koen66 het volgende:
@:damart woont ook in Zoetermeer, weet wel welke wijk maar meer ook niet
ik weet van 1 voormalig fokker waar ze woondequote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet van erg weinig Fokkers waar ze wonen
auto?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. die VW ID.3 ziet er niet eens lelijk uit zeg maar.
Ik ben bij 1 ex Fokster thuis geweest, en bij 2 Fokkers maar die wonen intussen eldersquote:Op zondag 8 maart 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weet van 1 voormalig fokker waar ze woonde
en ik weet van 1 ex mod waar ze woont (vlakbij mij zelfs)
1 ex fokster is oud collega van me..quote:Op zondag 8 maart 2020 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben bij 1 ex Fokster thuis geweest, en bij 2 Fokkers maar die wonen intussen elders
de BalBus?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in deze uitvoering is die wel vet ja
[ afbeelding ]
je mag helemaal niet meer werken?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg net een appje dat mijn werkgever nog strengere maatregelen heeft getroffen. Helaas ben ik niet thuis dus ik kan de mail niet lezen waar alles in staat.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg net een appje dat mijn werkgever nog strengere maatregelen heeft getroffen. Helaas ben ik niet thuis dus ik kan de mail niet lezen waar alles in staat.
O gezellig welquote:Op zondag 8 maart 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga snel bij buda's werk solliciteren :p
Dat wordt quarantaine.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt wel een paasei.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in deze uitvoering is die wel vet ja
[ afbeelding ]
Had gekund. Maar ik bewaar het als toetje als ik vanavond thuiskomquote:Op zondag 8 maart 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet collega via app vragen wat er staat?
maar wij zijn zo nieuwsgierigquote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had gekund. Maar ik bewaar het als toetje als ik vanavond thuiskom
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had gekund. Maar ik bewaar het als toetje als ik vanavond thuiskom
Ja maar risico's!quote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een week thuis gezeten
ja maar nu nog strengerquote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een week thuis gezeten
Vastgeketend.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog strenger thuis zitten.. hoe ziet dat er uit
Ik vind het ook wel spannend.quote:
Ontsmetten voor hij de thuiswerklaptop of werktelefoon aanraaktquote:Op zondag 8 maart 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dadelijk moet je zo'n HAZMAT aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik hou de spanning er nog even in.
Dat heb ik vorige week ook gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar risico's!
Helaas heb ik mijn werklaptop straks thuis, dan kan ik gewoon doorwerken in quarantaine.
Ik blijf dit bijzondere ontkenningen vinden jaquote:Op zondag 8 maart 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend.
Net bijna ruzie met mijn vader die alles onzin vindt. “Het is maar een griepje.”
hele dagen met condoom rondlopen..quote:Op zondag 8 maart 2020 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ontsmetten voor hij de thuiswerklaptop of werktelefoon aanraakt
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik blijf dit bijzondere ontkenningen vinden ja![]()
Mijn moeder is vakantie aan het vieren tussen de Spaanse hoestende bejaarden
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik pogen het eerste geval van mijn regio te worden?
Ook al jarig komend weekend. Of wordt het gewoon dan gevierd? of nog iets anders??quote:Op zondag 8 maart 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik volgend weekend maar naar mijn feestje kan.
Duitsland maakte net hun cijfers bekend 😅😅😅quote:Op zondag 8 maart 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik volgend weekend maar naar mijn feestje kan.
Festival in Duitsland.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook al jarig komend weekend. Of wordt het gewoon dan gevierd? of nog iets anders??![]()
Ik zie haar niet zo vaak 😅quote:
Ik ben ook erg benieuwd hoe en wat.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Duitsland
[..]
Duitsland maakte net hun cijfers bekend 😅😅😅
Dat laatste zou prettig zijn jaquote:Op zondag 8 maart 2020 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd hoe en wat.
Organisatie riep dat het doorgaat zolang er geen verbod van hogerhand komt, maar we gaan het merken. Hopelijk roepen ze het wel voor we op pad gaan.
Gelukkig hoef ik niet zó ver.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste zou prettig zijn ja
Collega van me zou een week naar congres in Orlando gaan. Is dus gecanceld.
Zijn kinderen hebben staan juichen want die waren al niet dat papa een week weg was![]()
![]()
Is je appartement te cancellen?quote:
Zal ik eens induiken, maar geboekt met CC, dus zal wel loslopen. En anders is het jammer.quote:
hoeveel mensen kwamen naar dat festival?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal ik eens induiken, maar geboekt met CC, dus zal wel loslopen. En anders is het jammer.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Je bent ook wel een beetje een moordenaar als je nu nog feestjes gaat bijwonen
Geen idee tbh. Maar ik weiger om me er erg druk om te maken, ik kan er toch niets aan veranderen.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel mensen kwamen naar dat festival?
17:45
Duitsland wil vanwege het coronavirus voorlopig af van grote publieke bijeenkomsten. De Duitse minister van Volksgezondheid, Jens Spahn roept organisatoren op evenementen met meer dan duizend bezoekers uit te stellen of af te gelasten. Hij denkt dan bijvoorbeeld aan wedstrijden in de Bundesliga, beurzen en grote concerten. ,,Ik realiseer me welke gevolgen dat heeft voor burgers en organisatoren. We bespreken de komende dagen hoe we met de economische consequenties zullen omgaan.''
Spahn deed ook een beroep op de individuele verantwoordelijkheid. Hij vroeg de Duitsers de komende twee of drie maanden zorgvuldig af te wegen of een bezoek aan een drukke bijeenkomst wel nodig is.
In Duitsland zijn tot dusver 847 infecties met het gevreesde coronavirus vastgesteld, ruim tien keer zoveel als acht dagen geleden. De deelstaat Noordrijn-Westfalen telt de meeste gevallen.
dat doe je jezelf aan..quote:Op zondag 8 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
in dat corona topic maken sommige mij wel een beetje bang
Daar zitten ook wel een paar laffe doemdenkers zegquote:Op zondag 8 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Truequote:Op zondag 8 maart 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal ik eens induiken, maar geboekt met CC, dus zal wel loslopen. En anders is het jammer.
Beste insteek ditquote:Op zondag 8 maart 2020 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee tbh. Maar ik weiger om me er erg druk om te maken, ik kan er toch niets aan veranderen.
ONderweg naar COrona Het leven spaart je niet..quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ONderweg naar COrona Het leven spaart je niet..
Goeie afkorting welquote:Op zondag 8 maart 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ONderweg naar COrona Het leven spaart je niet..
een ongezonde dosis zout erbij nemen is goed voor de metale gezondheidquote:Op zondag 8 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:02 schreef Molo het volgende:
Hoofd BHV van mijn oude werk is van de trap gepleurd en heeft zijn rug en weet ik van alles gebroken
Nou, dat gaat ook lekker daar
Beter tequila met zoutquote:Op zondag 8 maart 2020 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
een ongezonde dosis zout erbij nemen is goed voor de metale gezondheid
Ik zong altijd de karakters die voorbij kwamen bij het intro. Dus goede arnie, slechte laura. Soms geluk en soms Hellen helminkquote:Op zondag 8 maart 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger zong ik bij GTST altijd goede meiden slechte meiden
Heb weleens een patiënt gehad die op een drempel viel. Dwarslaesiequote:
Helen Helminkquote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zong altijd de karakters die voorbij kwamen bij het intro. Dus goede arnie, slechte laura. Soms geluk en soms Hellen helmink![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb weleens een patiënt gehad die op een drempel viel. Dwarslaesie
Je kunt soms maar net verkeerd vallen zeg maar
welke van de 2?quote:
Bruniquote:Op zondag 8 maart 2020 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
welke van de 2?
Eerst was het Marloes Fluitsma, die is later vervangen door Bruni Heinke..
Vader van een collega van me was F-16 piloot op de Antillen, wel eens een foto gezien dat hij onder de golven door vloog, stapte vanuit zijn vliegtuig op zijn wielrenfietsje en kreeg ruzie met zijn trapper, met zijn hoofd op een stoeprand, dood.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb weleens een patiënt gehad die op een drempel viel. Dwarslaesie
Je kunt soms maar net verkeerd vallen zeg maar
Daarom. En voor mezelf is het risico toch niet zo enorm, dus eh.quote:
ook geen moeite mee als het zou moeten, alleen werken is even lastig danquote:Op zondag 8 maart 2020 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
...en het is vrij makkelijk om contact met mensen te vermijden voor me, alleen Joop is de sjaak.
Dat is wel lullig ja 😅quote:Op zondag 8 maart 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vader van een collega van me was F-16 piloot op de Antillen, wel eens een foto gezien dat hij onder de golven door vloog, stapte vanuit zijn vliegtuig op zijn wielrenfietsje en kreeg ruzie met zijn trapper, met zijn hoofd op een stoeprand, dood.
Ziet er nog goed uit!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/hoe-is-het-nu-met-bruni-heinke~ad46a027/
Ik kan alleen even geen telefoon aannemen, verder kan ik eigenlijk gewoon alles.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ook geen moeite mee als het zou moeten, alleen werken is even lastig dan
Waarom zou dat niet kunnen? Doorschakelen?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan alleen even geen telefoon aannemen, verder kan ik eigenlijk gewoon alles.
Geen werkmobiel en ik weiger mijn persoonlijke ding te gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Doorschakelen?
dat zou ik opzich ook kunnen doen, hele dag telefoon aannemen.. zou na een weekje wel letterlijk dood en doodziek zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan alleen even geen telefoon aannemen, verder kan ik eigenlijk gewoon alles.
Ah, ja ok, snap ik wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen werkmobiel en ik weiger mijn persoonlijke ding te gebruiken.
Mwah, valt mee. Werk zelf kan me gewoon bereiken en telefoon kan mooi doorgeschakeld naar collega.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, ja ok, snap ik wel.
Tijd voor een werkmobiel dus?
Goedkoper dan een zooi werkzaamheden niet kunnen uitvoeren lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |