ligt eraan, heb je bitterballen in huis?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Dus jullie zeggen ook dat ik geen bitterbal ben
jaquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt eraan, heb je bitterballen in huis?
je weet het pas zeker als je er in bijtquote:Op zondag 8 maart 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Dus jullie zeggen ook dat ik geen bitterbal ben
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet het pas zeker als je er in bijt
Lekker je hele baard onder de lavaquote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet het pas zeker als je er in bijt
eensquote:Op zondag 8 maart 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb liever een broodje oude kaas nu dan een bitterbal op dit tijdstip.
niet mee eensquote:En ooooohja koffie
dat maak jij er vanquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ben je ook wel een teringlijjer he
https://www.facebook.com/(...)39841726209533/?t=44
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag hier helemaal niet komen als je geen koffie lust.
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat de meesten van die lui in het Corona topic allemaal in een GGZ instelling terecht komen als dit griepje voorbij is.
Moeten ze het wel eerst overleven allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat de meesten van die lui in het Corona topic allemaal in een GGZ instelling terecht komen als dit griepje voorbij is.
Denk dat de eersten binnenkort om gaan vallen van angst.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeten ze het wel eerst overleven allemaal.
Lust jij een lekker kopje coronavirus?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag hier helemaal niet komen als je geen koffie lust.
Hartaanval.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de eersten binnenkort om gaan vallen van angst.
Sowieso hebben GGZ-instellingen voor elke FOK!ker preventief een dwangbuis klaarliggenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Zouden ze daar ook goede whisky serveren en af en toe wat haute cuisine denk je?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso hebben GGZ-instellingen voor elke FOK!ker preventief een dwangbuis klaarliggen
Magnetronmaaltijden met een glaasje ranja, gok ikquote:Op zondag 8 maart 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook goede whisky serveren en af en toe wat haute cuisine denk je?
Ok ik blijf wel thuis in mijn paleis danquote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden met een glaasje ranja, gok ik
Zonquote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op zich nog best relaxed daar in Rome denk ik zo.
https://www.skylinewebcam(...)o/roma/colosseo.html
Bij de Trevi-fontein is het redelijk druk. Al kun je hier normaal over de hoofden lopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op zich nog best relaxed daar in Rome denk ik zo.
https://www.skylinewebcam(...)o/roma/colosseo.html
Ja viel me ook al op.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Trevi-fontein is het redelijk druk. Al kun je hier normaal over de hoofden lopen.
https://www.skylinewebcam(...)ontana-di-trevi.html
Jaaah springen we samen in de Trevi fontein, de Carabinieri zijn toch druk met achter hoestende mensen aan te rennenquote:
Wel meteen twintig armbandjes om m'n pols en dertig rozen in m'n hand van irritante straatverkopers.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaah springen we samen in de Trevi fontein, de Carabinieri zijn toch druk met achter hoestende mensen aan te rennen
Met mij erbij durven ze dat niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel meteen twintig armbandjes om m'n pols en dertig rozen in m'n hand van irritante straatverkopers.
Want jij verkoopt die armbanden nog sneller?quote:
Zou ik direct en voor altijd de deur uit tieftenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ben je ook wel een teringlijjer he
https://www.facebook.com/(...)39841726209533/?t=44
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet meer komt werkenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks mijn nicht aflikken. Hopelijk heeft ze vietnamese corona mee genomen
Door coronavirus??quote:Op zondag 8 maart 2020 11:48 schreef Fogel het volgende:
Cuba een optie? Kost geen donder nu. https://www.secretflying.(...)cuba-e385-roundtrip/
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet meer komt werken
Ik zou voor alle zekerheid iedereen met een kuchje in het OV ook een lik geven.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks mijn nicht aflikken. Hopelijk heeft ze vietnamese corona mee genomen
En dan krijg je de Wuhan variant. En een weke of drie erna nog even de Italiaanse variant eroverheenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Kuch.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou voor alle zekerheid iedereen met een kuchje in het OV ook een lik geven.
heb het opgeschrevenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou voor alle zekerheid iedereen met een kuchje in het OV ook een lik geven.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Zou ik dat overleven?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan krijg je de Wuhan variant. En een weke of drie erna nog even de Italiaanse variant eroverheen![]()
En vervolgens nog even SARSquote:Op zondag 8 maart 2020 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan krijg je de Wuhan variant. En een weke of drie erna nog even de Italiaanse variant eroverheen![]()
En dat dan ook overleven, en dan uiteindelijk dood gaan aan een zigeuner die je scooter wil jatten en je dood mept met een kettingslotquote:
Is vaker zo goedkoop, dus vast niet.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat dan ook overleven, en dan uiteindelijk dood gaan aan een zigeuner die je scooter wil jatten en je dood mept met een kettingslot![]()
Cuba is volgens mij al voorbij het punt dat het de moeite waard is om heen te gaanquote:
Hypothetischquote:Op zondag 8 maart 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Lekker bezig molo.
Wat een kut vooruitzicht
Den Haag heeft geen metro, dat scheeltquote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal zit zo in een metro vol met kuchende FOK!kers.
De video’s van Bald & Bankrupt over Cuba zitten kijken. Trok me niet heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Cuba is volgens mij al voorbij het punt dat het de moeite waard is om heen te gaan
Jij nog vakantieplannen trouwens?
Gaat toch ook een klein stukje onder de grond of helemaal niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo’n randstadrailding naar Zoetermeer? Dat is gewoon een bovengrondse metro.
Wat voor video's zijn dat?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De video’s van Bald & Bankrupt over Cuba zitten kijken. Trok me niet heel erg.
in den haag zwemt hij een stukjequote:Op zondag 8 maart 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat toch ook een klein stukje onder de grond of helemaal niet?
Meer een tram datquote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo’n randstadrailding naar Zoetermeer? Dat is gewoon een bovengrondse metro.
Goed bezig!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin in kibbeling. En ik heb kibbeling voor in de oven
Britse vlogger met een voorliefde voor troosteloze plekken. Ken ‘m vooral van zijn geniale video’s over Ruslandquote:
dat is officieel lightrail volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welnee joh da's gewoon een tramquote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Riga, Brussel, Parijs, Londen en Singapore.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Cuba is volgens mij al voorbij het punt dat het de moeite waard is om heen te gaan
Jij nog vakantieplannen trouwens?
Singaporequote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Riga, Brussel, Parijs, Londen en Singapore.
Singapore toch wel pas later hopelijk?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje de wereld rond hoestenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tips?quote:
Ja, in de herfst pas.quote:
Ja, ik heb het net zitten googelen. Dacht dat al die randstadraildingen metromaterieel zijn, maar blijkbaar nietquote:
Ik kan me er werkelijk niet druk over maken. Pas als er een negatief reisadvies komt ga ik over anuuleren nadenken.quote:
Ga je daarover floggen?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tips?
[..]
Ja, in de herfst pas.
Iets met een bult frequent flyer miles opmaken. Ga testen hoeveel verschil business class en first class nou eigenlijk is.
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal zit zo in een metro vol met kuchende FOK!kers.
Is hij al in Heerlen geweest?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Britse vlogger met een voorliefde voor troosteloze plekken. Ken ‘m vooral van zijn geniale video’s over Rusland
Ik vond Gardens by the Bay erg tof en de botanische tuinen, maar ik ben dan ook een plantengek en had me niet echt in dingen verdiept voor ik ging, dus heb me laten verrassenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tips?
[..]
Ja, in de herfst pas.
Iets met een bult frequent flyer miles opmaken. Ga testen hoeveel verschil business class en first class nou eigenlijk is.
Leuke plekken!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk wel dat ik een trip report ga schrijven. Maar dat zien we dan wel. Misschien dat ik na een fles of twee vintage Champagne er anders over denkquote:
Over troosteloze plekken gesprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |