abonnement Unibet Coolblue
pi_195348741
Wat hopen jullie dat er met de postcards gaat gebeuren? Ik hoop zo nog wel met beelden uit Nederland, maar zal wel lastig worden. -O-
pi_195348915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:40 schreef Em31 het volgende:
Wat hopen jullie dat er met de postcards gaat gebeuren? Ik hoop zo nog wel met beelden uit Nederland, maar zal wel lastig worden. -O-
De ideeën die wij in het begin hadden, zoals een kandidaat in een luchtballon boven de Keukenhof of in een bootje over de gracht, kunnen nog steeds wel natuurlijk.

De plannen van de organisatie, van een kandidaat gecombineerd met mensen die iets typisch Nederlands doen, zoals de 50 leden van Sjoelvereniging “Schuif ‘em Erin”, zullen een stuk lastiger worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195348917
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:40 schreef Em31 het volgende:
Wat hopen jullie dat er met de postcards gaat gebeuren? Ik hoop zo nog wel met beelden uit Nederland, maar zal wel lastig worden. -O-
Misschien dat er dankzij sneltests nog wel een en ander gefixt kan worden. Ik blijf duimen.
  woensdag 30 september 2020 @ 18:51:30 #54
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195348946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:40 schreef Em31 het volgende:
Wat hopen jullie dat er met de postcards gaat gebeuren? Ik hoop zo nog wel met beelden uit Nederland, maar zal wel lastig worden. -O-
Ik gok iets met mondkapjes.
:o)
pi_195348948
Ik hoop ook heel erg dat we diegenen die vorig jaar al wel geschoten zijn nog terug gaan zien. Oostenrijk, Spanje, Polen, San Marino, Noord-Macedonië, Albanië en Bulgarije hadden ze sowieso allemaal al opgenomen. De behind the scenes beelden die we zagen vanuit de social media kanalen zagen er verdomd goed uit.
pi_195349001
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De ideeën die wij in het begin hadden, zoals een kandidaat in een luchtballon boven de Keukenhof of in een bootje over de gracht, kunnen nog steeds wel natuurlijk.

De plannen van de organisatie, van een kandidaat gecombineerd met mensen die iets typisch Nederlands doen, zoals de 50 leden van Sjoelvereniging “Schuif ‘em Erin”, zullen een stuk lastiger worden.
Ja de combinatie met groepen mensen zal sowieso lastig worden, maar ook al die artiesten hierheen halen zou een probleem kunnen worden. Dacht misschien dat ze er daarom helemaal niet aan beginnen.
pi_195349017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop ook heel erg dat we diegenen die vorig jaar al wel geschoten zijn nog terug gaan zien. Oostenrijk, Spanje, Polen, San Marino, Noord-Macedonië, Albanië en Bulgarije hadden ze sowieso allemaal al opgenomen. De behind the scenes beelden die we zagen vanuit de social media kanalen zagen er verdomd goed uit.
Ja als het dan toch helemaal anders wordt zou dat wel leuk zijn om te zien ja :Y
pi_195349064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja de combinatie met groepen mensen zal sowieso lastig worden, maar ook al die artiesten hierheen halen zou een probleem kunnen worden. Dacht misschien dat ze er daarom helemaal niet aan beginnen.
Ja, uiteraard kunnen er tegen die tijd rond maart/april weer problemen zijn. Maar het echte probleem is in dat geval natuurlijk wel dat we een normaal ESF sowieso op onze buik kunnen schrijven.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195349090
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, uiteraard kunnen er tegen die tijd rond maart/april weer problemen zijn. Maar het echte probleem is in dat geval natuurlijk wel dat we een normaal ESF sowieso op onze buik kunnen schrijven.
Ja dat is waar.

Zucht ;(
pi_195349109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja de combinatie met groepen mensen zal sowieso lastig worden, maar ook al die artiesten hierheen halen zou een probleem kunnen worden. Dacht misschien dat ze er daarom helemaal niet aan beginnen.
Dat wordt nog wat ja. Of misschien filmen vlak voor de eerste repetities maar dan moeten ze wel even wat extra mannen erop zetten.
pi_195349125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:40 schreef Em31 het volgende:
Wat hopen jullie dat er met de postcards gaat gebeuren? Ik hoop zo nog wel met beelden uit Nederland, maar zal wel lastig worden. -O-
Wat ze dan zouden kunnen doen, is postcards in Nederland maken zonder artiesten. 2012 was de laatste keer dat het zonder de deelnemers zelf was. Die zagen er toen wel mooi uit, maar dan is het ‘persoonlijke’ wel weg.

Als ze het wel met de artiesten willen doen, kunnen ze het beste de omroepen in de landen zelf vragen om die te maken (in dat land). Dan moet de organisatie maar een soort van opzetje op papier zetten voor die omroepen, zodat de postcards nog iets van eenheid uitstralen.

Zo voorkom je in ieder geval dat een cameraploeg van de NPO niet naar een land mag afreizen in het ergste geval.
leven zoals het leven is
pi_195349199
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Wat ze dan zouden kunnen doen, is postcards in Nederland maken zonder artiesten. 2012 was de laatste keer dat het zonder de deelnemers zelf was. Die zagen er toen wel mooi uit, maar dan is het ‘persoonlijke’ wel weg.

Als ze het wel met de artiesten willen doen, kunnen ze het beste de omroepen in de landen zelf vragen om die te maken (in dat land). Dan moet de organisatie maar een soort van opzetje op papier zetten voor die omroepen, zodat de postcards nog iets van eenheid uitstralen.

Zo voorkom je in ieder geval dat een cameraploeg van de NPO niet naar een land mag afreizen in het ergste geval.
Of je moet artiesten iets laten doen voor een blauwe wand, en er dan zelf Nederlandse beelden op projecteren zodra het naar Nederland gestuurd is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195349201
Dan moet Nederland maar snel weer winnen want ik vond het juist leuk dat het naar Nederland kwam vanwege de postcards :')
pi_195349214
Laten we hopen dat in februari het allemaal er iets beter uit ziet en dat het allemaal goedkomt. Ik duim ^O^
pi_195411759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Of je moet artiesten iets laten doen voor een blauwe wand, en er dan zelf Nederlandse beelden op projecteren zodra het naar Nederland gestuurd is.
Vorige week keken we 1986, en daar viel soms best wel op dat precies deze techniek gebruikt was. Terug naar de jaren 80 dus!

Ik hoop in ieder geval op twee dingen:
- dat de postcards een eenheid vormen, dus dat duidelijk is dat alle postcards uit hetzelfde jaar komen
- dat de postcards niet onderling inwisselbaar zijn, dus dat de introductie van bijvoorbeeld Duitsland ook alleen bij Duitsland past.
pi_195414394
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:41 schreef Sableheart het volgende:

[..]

Vorige week keken we 1986, en daar viel soms best wel op dat precies deze techniek gebruikt was. Terug naar de jaren 80 dus!

Ik hoop in ieder geval op twee dingen:
- dat de postcards een eenheid vormen, dus dat duidelijk is dat alle postcards uit hetzelfde jaar komen
- dat de postcards niet onderling inwisselbaar zijn, dus dat de introductie van bijvoorbeeld Duitsland ook alleen bij Duitsland past.
of gewoon geen filmpjes, om kosten te besparen
pi_195421632
Riga 2003 zie ik ook voor me
pi_195423406
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 22:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

of gewoon geen filmpjes, om kosten te besparen
Gewoon een testbeeld als ze het podium op moeten bouwen? :+
pi_195436951
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Gewoon een testbeeld als ze het podium op moeten bouwen? :+
''The Netherlands, a thrifty country.''
leven zoals het leven is
pi_196460474
Komende week krijgen we nieuws over het concept van de postcards van 2021. Het zal wel zo zijn dat iedereen het opneemt in eigen land. Lijkt mij het veiligst en is in mijn ogen ook wel begrijpelijk. Een risico zoals vorig jaar (landen kwamen niet overvliegen voor opnames op het laatste moment) wil je niet meer hebben neem ik aan. Ik zou het jammer vinden, want postcards zijn toch een stukje profilering van je land, maar in deze tijden niet meer dan begrijpelijk.

However, they can prove me wrong :D Ik zou het fantastisch vinden als het alsnog in Nederland wordt opgenomen. Ze kunnen dit jaar eventueel wel eerder beginnen met opnames inplannen aangezien veel artiesten al bekend zijn. Ook zijn er vorig jaar al een aantal opgenomen. Ik verwacht het echter niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 november 2020 @ 10:40:14 #71
163650 Greys
pi_196463851
Misschien een combi van beiden. Daar hoop ik op. Dat je eerst een stukje van de vereniging of club in Nederland ziet (zoals de bedoeling vorige keer was met die clubs) en dan overgaat naar de artiest in eigen land die close up het oog opent (dat was toch het idee? OpenUp enzo). En dat stukje kan gewoon in eigen land worden opgenomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196464019
Hoop dan in ieder geval ook een combinatie ja, zou het echt jammer vinden als we erg weinig van Nederland gaan zien, op een filmpje na ofzo.
pi_196464867
Zo'n combinatie vind ik het dan weer net niet. Krijg je zoiets:


Dat vind ik dus helemaal niks eerlijk gezegd. In een postcard vind ik het leuk om echt iets meer van de artiest terug te zien. Dan vind ik het leuker om iets van hun achtergrond te zien, zoals we kregen in 2016:


Hoe jammer het dan nu ook is dat we de postcards niet in Nederland te zien krijgen, vind ik het wel echt dat de postcard moet draaien om de artiest, niet om het gastland.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 november 2020 @ 12:33:55 #74
163650 Greys
pi_196464879
Tuurlijk is alles sowieso niet ideaal, maar ze kunnen denk ik ook moeilijk al die clubs aan de kant gooien. :@

Ik heb er wel vertrouwen in dat het sowieso mooi wordt gemaakt binnen de bijzondere beperkingen van nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196464898
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 12:33 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk is alles sowieso niet ideaal, maar ze kunnen denk ik ook moeilijk al die clubs aan de kant gooien. :@

Ik heb er wel vertrouwen in dat het sowieso mooi wordt gemaakt binnen de bijzondere beperkingen van nu.
Met dit team erachter heb ik er ook sowieso vertrouwen in, wat het ook wordt :Y We gaan het zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')