Zielig eigenlijk, of je ouders verplichten je mee te gaan op vakantie en vriendin en hond achter te laten of of je laat geen kans voorbijgaan.......het is aan beide kanten triest.quote:
Wat is er zielig aan?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk, of je ouders verplichten je mee te gaan op vakantie en vriendin en hond achter te laten of of je laat geen kans voorbijgaan.......het is allebei triest.
Is hij niet pas geweest we zijn net twee maanden verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er zielig aan?
Misschien moest zij wel werken. En waarom zou je een vakantie aan je neus voorbij laten gaan (afgezien van corona).
Ik kan mij herinneren dat Jessie zijn ouders na Utopia op een vakantie wilde trakteren naar Afrika, Egypte is 't gewordenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk, of je ouders verplichten je mee te gaan op vakantie en vriendin en hond achter te laten of of je laat geen kans voorbijgaan.......het is aan beide kanten triest.
Oh, als je twee keer op vakantie gaat is het zielig.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is hij niet pas geweest we zijn net twee maanden verder.
Blijkbaar enorm zielig. Vakantie. Ik zou er ook van gaan huilenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat Jessie zijn ouders na Utopia op een vakantie wilde trakteren naar Afrika, Egypte is 't geworden
jamin, dus binnenkort zwarte verrotte tandjesquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aan 106 miljoen pillen hebben ze natuurlijk niks. Basquote:Op zondag 15 maart 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
Conspiracy Bas
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Want als je daar werkt stop je spontaan met het poetsen van je tanden?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jamin, dus binnenkort zwarte verrotte tandjes
Valt me eigenlijk best tegen van hem, deze serie postsquote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan 106 miljoen pillen hebben ze natuurlijk niks. Bas
In Wuhan alleen wonen al 11 miljoen mensen. Nou ja, dan toch elke dag een pil voor 10 dagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk best tegen van hem, deze serie posts
Yeahhh, ze is geborenquote:
hahaha dat vroeg ik mij ook al een tijdje afquote:Op zondag 15 maart 2020 21:13 schreef Bramenstruik het volgende:
uhmmmm waarom is Cemal ook halfnaakt?
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:05 schreef Schakeltopia het volgende:
en de hits van toffe tony willen ook echt niet aanslaan geloof ik
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
@:freshfruit ook een koesje natuurlijk![]()
Ik meitsje gjin grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Iets van baby tegen je lichaam houden?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Aw das mooi en ook een vrij normale naam
![]()
Waarom is hij er halfnaakt bij![]()
Is jou winkeltje nog open?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef DaniqueV het volgende:
En Cemal wilde een lekkere zak chips pakken......... jezus mina zeg zegt hij, slechtste komt in de mens naar boven met zulke dagen......
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DaniqueV op 16-03-2020 18:19:31 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Je verkoopt Pringles... lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Ik hoop dat ze ondanks corona toch nog een beetje een gezellige kraamtijd krijgen want er zullen niet veel mensen op bezoek komen om de kleine te bewonderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:53 schreef DaniqueV het volgende:
Huid op huid, doen ze ook met pasgeboren kinderen. Schijnt goed te zijn .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romy: Jongens dit is echt, och, ik ben zo verliefd. kus kus mijn mooie poepieee![]()
[ afbeelding ]
Ja of juist mensen die wel allemaal willen komen, en die misschien onbewust het virus meenemen. Dit is geen fijne tijd om net bevallen te zijn. Wat je zegt, ik hoop met je mee dat ze er fijn van kunnen genieten en alles goed zal gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ondanks corona toch nog een beetje een gezellige kraamtijd krijgen want er zullen niet veel mensen op bezoek komen om de kleine te bewonderen.
Wat liefquote:
Die vent is nogal gek op zijn eigen lijf kennelijk, duikt overal in zijn blote niksie op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
man man man, die gast die een huisje bouwde die niet aan de voorwaarden voldeed, eigenwijs was en het af moest breken. blijkbaar buiten utopia ook niet echt veel opgeschoten
Lijkt mij geen echte tattoo want de ene keer zit deze rechts en later weer links op de borst. Zal wel ff voor de geboortefoto zijn geplaatst om de naam duidelijk te maken van de baby.quote:
Triest net nu ze van start willen gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:47 schreef pullup het volgende:
Dat is pech zeg
18 maart was de opening geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier lijkt de tattoo toch wel weer echt zo verstopt onder de deken. Ongekend lelijk en amper te lezen. Vind het sowieso altijd erg zielig om namen op je lijf te laten inkten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja of juist mensen die wel allemaal willen komen, en die misschien onbewust het virus meenemen. Dit is geen fijne tijd om net bevallen te zijn. Wat je zegt, ik hoop met je mee dat ze er fijn van kunnen genieten en alles goed zal gaan.
[ afbeelding ]
Ze is in iedergeval snel op de been![]()
[ afbeelding ]
Leuk stel hoor maar wat praat Lotus warrig zeg. 'Waar vuur is is rook', 'Jensen is een oprooier'. Nu al moeite met de Nederlandse taal?quote:
Pffff werkelijk iedereen heeft dip dagen maar moet je dat melden?quote:
Ik vind hem net altijd die vriend van Mehmet, Honza, waar Bill ook weer eens stapelverliefd op was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen kleine jongen
Hij lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind hem net altijd die vriend van Mehmet, Honza, waar Bill ook weer eens stapelverliefd op was.
Maar dat vond ik toen al, toen waren Jessie en Bill net uit Utopia 1, weet voor 99% zeker dat ze toen ook met hem op de foto stonden, ik zag daar toen ook die Honza in terug, baal alleen dat ik die foto nergens meer terug kan vinden
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel op ja, dat dacht ik ook al maar die Honza is wat minder glad volgens mij dan deze
Met zijn (be)smetvrees zal hij het nu ook wel lastig hebben ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:43 schreef pullup het volgende:
En Mehtje gaat vrolijk door met partyen zie ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |