Ik heb er geen problemen mee, elke andere laptop is minderwaardig aan de surface book 2quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er helaas iets teveel ervaring mee...
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef eborn het volgende:
Normaal zou ik denken: als ze iemand zo verdacht maken (Rob), dan gaat die persoon naar huis...
Wel de saaiste mol ooit dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef roos94 het volgende:
Moest buddy de mol zijn dan is het wel geniaal, heb hem noooit verdacht
Ik ondersteun ze zakelijk, heb al enkele malen op het punt gestaan ze het raam uit te flikkerenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, elke andere laptop is minderwaardig aan de surface book 2
ja ze moeten wat nu leonie er uit ligtquote:
Twintig jaar WIDM!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt niks van deze aflevering.... waarom zit opeens iedereen vol op Rob? Waarom 4 finalisten. Waarom zulke rustige eind opdrachten? Waaaaaarom???
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt niks van deze aflevering.... waarom zit opeens iedereen vol op Rob? Waarom 4 finalisten. Waarom zulke rustige eind opdrachten? Waaaaaarom???
#SpektakelSeizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |