Ja ik snap de emotie aan het einde steeds ook echt wel. Moet echt een ontlading zijn, vooral met zo'n gigantisch publiekquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:33 schreef Em31 het volgende:
Door de backstage beelden voel ik steeds helemaal de spanning![]()
Hoe zenuwachtig moet je wel niet zijn
Nee, ik had alleen mijn pa eerder al een bordje gegevenquote:
Ik wilde net zeggen dat die outfit me daar aan deed denkenquote:
Die hand overalquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef Niels93 het volgende:
Deze performance doet me denken aan een comment op YT op haar performance: elk shot lijkt op een fotoshoot
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef Niels93 het volgende:
Deze performance doet me denken aan een comment op YT op haar performance: elk shot lijkt op een fotoshoot
Ja ja, leugens Aoibhin! Je bent je gewoon als een kleine hobbit aan het volvreten!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen mijn pa eerder al een bordje gegevenZodat hij niet om eten gaat bedelen beneden terwijl mams en ik hiernaar zitten te kijken
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef Niels93 het volgende:
Ze kan alsnog beter zingen dan ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:35 schreef Funhouse het volgende:
Ze kan vast zingen maar dit nummer zit gewoon niet in een fijn deel van haar stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |