Ik dacht het ook. Gospeli.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:23 schreef Niels93 het volgende:
Zou als dit wint het nog in Jeangu's vaarwater kunnen zitten?
Ja idd, het klinkt wel heel sterk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:23 schreef Funhouse het volgende:
Ze worden ook echt heel erg geholpen door een backing track merk ik
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht al, is dit ook een voetbalstadion ofzo.
ja, maar er zitten ook nog wel wat extra stemmen bij de samenzang. Niets dat 3 off stage achtergrondzangers niet op kunnen lossen, maar het zal toch anders gaan klinkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:23 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Ja de hook met dat geooohoohoooho bedoel je dan toch?
Hmm ja, niet zo'n vol geluid als het nu was.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:25 schreef Funhouse het volgende:
[..]
ja, maar er zitten ook nog wel wat extra stemmen bij de samenzang. Niets dat 3 off stage achtergrondzangers niet op kunnen lossen, maar het zal toch anders gaan klinken
Hij mag bij mij wel aankloppen hoorquote:
Wel goed gebouwd want nu ziet het er ook gewoon goed uit ipv dat het echt een stadion is zoals bij Ajax/Vitesse.quote:
Je mag ‘m hebbenquote:
Vind de nummers verder echt niet op elkaar lijken hoorquote:
Kan ik ff cashen?quote:
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind de nummers verder echt niet op elkaar lijken hoor
Ja da's waarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel goed gebouwd want nu ziet het er ook gewoon goed uit ipv dat het echt een stadion is zoals bij Ajax/Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |