Kunnen ze beter gelijk Utrecht er ook bij doen, want het ziet er niet helemaal gezond uit daar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:29 schreef KingRadler het volgende:
Deze lockdown gaan we dus ook in Brabant verwachten.
Uiteraard, zou ook hier zo gaan, anders staat er zo 6 meter water in Rotterdam bijvoorbeeld, maar wel alleen essentieel, dus datamiepjes zoasl ik zitten dan wel thuis neem ik aanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:29 schreef _I het volgende:
Werken gaat gewoon door voor veel mensen dus.
De regio Lombardije en 7 provincies in andere noordelijke regio's gaan op lockdown. Verlof van medisch personeel wordt ingetrokken en scholen/musea, etc. blijven dicht tot minstens 3 april.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Help mij even, krijg hoofdpijn van die capslock. Er is nu een soort lockdown dus voor (delen van) lombardije?
Wij nuchtere Nederlanders houden de economie gewoon staande. Iedereen ziek naar zijn werk. Als we allemaal besmet zijn dan kan niemand verder nog ziek wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:27 schreef KingRadler het volgende:
Italië is het spoor helemaal kwijt teveel pasta gegeten
ok dank.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:29 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Openbare leven ligt plat, je komt lombardije niet in of uit en binnen de grenzen alleen essentiële bewegingen. Geen scholen, winkels in het weekeind dicht
Maar ik wil skieën!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:29 schreef KingRadler het volgende:
Deze lockdown gaan we dus ook in Brabant verwachten.
7? 11 toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De regio Lombardije en 7 provincies in andere noordelijke regio's gaan op lockdown. Verlof van medisch personeel wordt ingetrokken en scholen/musea, etc. blijven dicht tot minstens 3 april.
ITALY DRAFT DECREE URGES PEOPLE NOT TO MOVE AROUND INSIDE AREAS COVERED BY DECREE EXCEPT FOR ESSENTIAL WORKING NEEDS AND EMERGENCIESquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteraard, zou ook hier zo gaan, anders staat er zo 6 meter water in Rotterdam bijvoorbeeld, maar wel alleen essentieel, dus datamiepjes zoasl ik zitten dan wel thuis neem ik aan
Half Italië in caps-lock downquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 19:56:27ITALY DRAFT DECREE ON CORONAVIRUS SHOWS NEW RESTRICTIVE MEASURES FOR NEW AREAS IN REGIONS OF LOMBARDY, VENETO, EMILIA AND PIEDMONT reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:03:37ITALY DRAFT DECREE TELLS PEOPLE NOT TO ENTER OR LEAVE REGION OF LOMBARDY AND 11 PROVINCES IN OTHER REGIONS reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:04:47ITALY DRAFT DECREE URGES PEOPLE NOT TO MOVE AROUND INSIDE AREAS COVERED BY DECREE EXCEPT FOR ESSENTIAL WORKING NEEDS AND EMERGENCIES reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:10:35ITALY'S DRAFT DECREE SAYS SCHOOLS IN LOMBARDY AND 11 PROVINCES WILL REMAIN CLOSED UNTIL AT LEAST APRIL 3 reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:15:00ITALY DRAFT DECREE SAYS ALL LEAVE FOR HEALTHCARE WORKERS CANCELLED IN LOMBARDY AND 11 PROVINCES reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:16:13ITALY DRAFT DECREE SAYS ALL GYMS, SWIMMING POOLS, HEALTH CENTRES AND SPAS TO CLOSE IN THE SAME AREAS reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:17:18ITALY'S DRAFT DECREE SAYS ALL SHOPPING CENTRES TO CLOSE AT WEEKENDS IN SAME AREAS reageer retweet
twitter:Fxhedgers twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:17:51ITALY'S DRAFT DECREE CLOSES ALL SKI RESORTS, MUSEUMS, CULTURAL CENTRES IN SAME AREAS reageer retweet
Nu volgen of het gaat helpenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De regio Lombardije en 7 provincies in andere noordelijke regio's gaan op lockdown. Verlof van medisch personeel wordt ingetrokken en scholen/musea, etc. blijven dicht tot minstens 3 april.
Je kan in Brabant toch heul niet skieënquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja kan in Brabant toch heul niet skieën
Echt wel: https://www.snowworld.com/rucphen/nlquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan in Brabant toch heul niet skieën
Met een incubatietijd van 14 dagen duurt het nog wel lang voordat je effect ziet. Dan zijn wij al verder dan zij nu zijn in deze trent.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nu volgen of het gaat helpen
Montana Snowcenter in Westerhovenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan in Brabant toch heul niet skieën
Er is vooralsnog weinig van te merken hier in Utrecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gelijk Utrecht er ook bij doen, want het ziet er niet helemaal gezond uit daar.
O is dat ook alweer uitgebreid. Ik hou dat niet bij, ik ben niet van dat koude gedoe.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Echt wel: https://www.snowworld.com/rucphen/nl
Ik ook niet, maar ik wist het welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
O is dat ook alweer uitgebreid. Ik hou dat niet bij, ik ben niet van dat koude gedoe.
Geen hoestende Utrechters?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is vooralsnog weinig van te merken hier in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |