Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Veluwe niks. Of gewoon niemand getest en lopen er gewoon besmette mensen rond omdat ze niet weten dat ze iets hebben.
Ben bang het laatste.
Jij nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb net pizza op. Ik hoef niet in quarantaine toch?
Zat er ananas op?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb net pizza op. Ik hoef niet in quarantaine toch?
Wat voor vraag is dit? Alleen barbaren doen ananas op een pizza.quote:
Ja, daaromquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor vraag is dit? Alleen barbaren doen ananas op een pizza.
ik moet teleurstellen, de grote uitbraak moet nog komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wees niet getreurd, zoals het er nu naar uitziet ga ik nog steeds begin april naar Rome, dus wie weet neem ik dan ook wel wat corona mee naar Amsterdam
wel lekker veel plaats ineensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:36 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik hoest lekker rond in bus en trein. Mensen kijken dan vreemd op maar dat is hun probleem.
te laat......RIVM fuckupquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef KingRadler het volgende:
Kunnen alle Italië gangers in quarantaine aub
Daar was dat item bij 'Zondag met Lubach' wel exemplarisch voor, inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:14 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zoiets kon ik dus echt niet begrijpen. Ook kregen een aantal Chinezen een podium om verontwaardigd te zijn over het feit dat ze nageroepen werden omtrent deze ziekte. Allemaal leuk en aardig (en ik kan begrijpen dat ze zulke dingen niet leuk vinden), maar naar mijn inziens waren er wel belangrijkere dingen om over te praten.
Ach, welke illusie houd ik me ook voor. Nederland wil liever vooral deugen en daardoor ten onder gaan, dan de bevolking op een normale manier informeren over bepaalde dreigingen. Wat een apart volk zijn we toch ook.
Het heeft juist alles met multiculti icm open grenzen te makenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
multiculti heeft er niets mee te maken. En ook met grenscontroles was men massaal op wintersport gegaan naar Noord-Italië
maar nederland is nu ook corona gebied ....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:49 schreef Markesh het volgende:
Waarom testen we niet alle terugkeerders uit coronagebied?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-koorts-virus-italie
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef VersKers het volgende:
[..]
Het heeft juist alles met multiculti icm open grenzen te maken
Dat zal niet zo snel gebeuren verwacht ik, buiten de zorg verwacht ik dat het meeste wel zo goed als normaal blijft doordraaien, niet iedereen wordt ziek en niet iedereen even ziek.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef KingRadler het volgende:
Echte paniek is pas als OV plat ligt in Nederland en winkels niet meer bevoorraad kunnen worden.
Een besmettingshaard, zoals Noord-Brabant nu is zeg maarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:53 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen uit noord Italië besmet?
Wat zit daar?
Chinezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:53 schreef 0108daniel het volgende:
Wat zit daar?
Dit verbaast me ook zo!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:53 schreef 0108daniel het volgende:
Wat zit daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |