Ik vindt het allemaal wel meevallen. Per jaar gaan er bijvoorbeeld ongeveer 25.000 mensen dood in het verkeer binnen de EU.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd wanneer er echt drastische maatregelen gaan volgen binnen Europa.. dit loopt echt vreselijk uit de hand zo, hoe “goed” sommige landen het ook doen..
Atoombom eropquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Grens dichtgooien met Italie en heel snel
Ligt eraan wat je doelen zijn met deze vakantie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ga op vakantie naar zuid italie, naar sicilië welteverstaan. Is dit verstandig?
Ik hoop dat Nederland eerder drastische maatregelen neemt dan Italië. Ons zorgsysteem kan dit helemaal niet aan en de besmettingen hebben een vertraging. Als je nu een drastische maatregel neemt, dan zie je het effect pas over 1 week lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:23 schreef joyvke het volgende:
Italië is ook weer van 462 naar 567 crticial gegaan.
Dat kun je toch pas zeggen wanneer het voorbij is? Het is nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt het allemaal wel meevallen. Per jaar gaan er bijvoorbeeld ongeveer 25.000 mensen dood in het verkeer binnen de EU.
Er moet dan sowieso geschoven worden, dat is inderdaad een feit. Ik snap ook niet dat er geen voorbereidingen worden getroffen. Ik hoop dat ze dit achter de schermen wel aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:23 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Niet over. Dan wordt het afwegen wie er meer een bed verdient, degene die ze nu bezetten of Corona patiënten. Ik las paar delen terug dat er 120 bedden vrij en geschikt zijn voor Corona patiënten. Daar kom je niet ver mee.
5000 per jaar in gemiddeld 25 weken (met griepgolven). Hoeveel is dat per week denk je?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:19 schreef _I het volgende:
[..]
Niet in 1 week. En nee, ik niet, maar ik haal er ook niet steeds een griep bij die er niets mee te maken heeft.
En hoelang loopt dat griepje van jou al. Ook in zn 6e week? Doe niet zo naïef.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
5000 per jaar in gemiddeld 25 weken (met griepgolven). Hoeveel is dat per week denk je?
Die 25.000 doden in het verkeer zorgen echter niet voor overbelasting van ons zorgsysteem. Hoevaak moet dit nog uitgelegd worden. Het gaat niet alleen om het aantal doden, maar over overbelasting van ons zorgsysteem!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt het allemaal wel meevallen. Per jaar gaan er bijvoorbeeld ongeveer 25.000 mensen dood in het verkeer binnen de EU.
China bouwt noodhospitalenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
5000 per jaar in gemiddeld 25 weken (met griepgolven). Hoeveel is dat per week denk je?
Ohja lekker paniek zaaien met je bronquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Lombardie ziekenhuizen intesive care is overvol, ze laten niemand boven 80 jaar op de IC afdeling, jongere hebben de prioriteit.
Bron: Mattie die in het ziekenhuis werk in Lombardie.
In NL zouden ze triage op Pohi moeten doenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Lombardie ziekenhuizen intesive care is overvol, ze laten niemand boven 80 jaar op de IC afdeling, jongere hebben de prioriteit.
Bron: Mattie die in het ziekenhuis werk in Lombardie.
Ja nou en, bouw je toch een noodunit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
China bouwt noodhospitalen
Zuid-Korea bouwt noodhospitalen
Italie heeft van die legertenten op druk neer laten zetten
Wat snap jij nou niet?
Denk jij werkelijk dat dit elke griepgolf zo gaat?
Snap je niet wat de druk op het zorgsysteem wordt als dit ook hier gebeurt? Wat is er nou zo moeilijk aan om te zien dat dit zorgelijk is...
Het gaat niet om de aantallen absoluut, maar de aantallen per tijdseenheid, als dat te snel gaat stikt het systeem, zoals elk systeem dat neigt te doen.
3) Denken dat het een normale griep isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:34 schreef Kyran het volgende:
Ik blij mij verbazen over mensen die
1) Niet snappen hoe een uitbraak werkt als je helemaal niks doet
2) Niet snappen dat het niet gaat over aantal doden, maar overbelasting van ons zorgsysteem
Is goed knulquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou en, bouw je toch een noodunit.
Exponentieel rekenen is heel raar voor veel mensen. Geeft niet. Ook deze mensen moeten door hun proces heen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:34 schreef Kyran het volgende:
Ik blij mij verbazen over mensen die
1) Niet snappen hoe een uitbraak werkt als je helemaal niks doet
2) Niet snappen dat het niet gaat over aantal doden, maar overbelasting van ons zorgsysteem
Maar je weet hoe we in Nederland zijn. We rennen, als we dat al doen,altijd achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou en, bouw je toch een noodunit.
We sterven ook van het zorgpersoneel, die staan te popelenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef Stance het volgende:
[..]
Maar je weet hoe we in Nederland zijn. We rennen, als we dat al doen,altijd achter de feiten aan.
Net zo irritant als anti-vaxxers. Allebei slecht geinformeerd en volhardend in hun onbenul.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
3) Denken dat het een normale griep is
Die tenten staan zo, joh. En alles wordt al in gereedheid gebracht. Maar je hebt niet zomaar een blik mensen opengetrokken, getraind en ingeroosterd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef Stance het volgende:
[..]
Maar je weet hoe we in Nederland zijn. We rennen, als we dat al doen,altijd achter de feiten aan.
En die je hebt zijn ook niet echt immuunquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:38 schreef _I het volgende:
[..]
Die tenten staan zo, joh. En alles wordt al in gereedheid gebracht. Maar je hebt niet zomaar een blik mensen opengetrokken, getraind en ingeroosterd.
Eens. Het is niet voor niets dat Italie en de UK gepensioneerden terug hebben geroepen. Een van de grootste bedreigingen zijn zieke artsen en verplegers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
En die je hebt zijn ook niet echt immuun
Ja, we moeten ver uit de buurt blijven van zorgpersoneel. Besmetting via hun ligt op de loer.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
We sterven ook van het zorgpersoneel, die staan te popelen
?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:39 schreef Stance het volgende:
[..]
Ja, we moeten ver uit de buurt blijven van zorgpersoneel. Besmetting via hun ligt op de loer.
Vooral dat ja, ongelovelijk wat voor gezeik je over je heen krijgt als je een rekensom laat zienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef _I het volgende:
[..]
Exponentieel rekenen is heel raar voor veel mensen. Geeft niet. Ook deze mensen moeten door hun proces heen.
Duitsland deed dat al direct.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Grens dichtgooien met Italie en heel snel
Nu klopt exponentieel in dit geval ook niet echt he, en is het meer een s curve... maar waar zit de knikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vooral dat ja, ongelovelijk wat voor gezeik je over je heen krijgt als je een rekensom laat zien
Het is inderdaad niet helemaal exponentieel, maar iemand die een simpele exponentiele rekensom niet snapt ga je ook niet overtuigen met een S-curvequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nu klopt exponentieel in dit geval ook niet echt he, en is het meer een s curve... maar waar zit de knik
Is de S curve speciaal voor de S-strain van het virus??!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet helemaal exponentieel, maar iemand die een simpele exponentiele rekensom niet snapt ga je ook niet overtuigen met een S-curve
Het is vooral eng als ze waar worden. We zijn ver voorbij het punt waarop China actie ondernam. En we is dan de EU.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vooral dat ja, ongelovelijk wat voor gezeik je over je heen krijgt als je een rekensom laat zien
Ik denk dat het de s van Satan is en dat het een duister complot is, maar ik ben dan ook een nuchter en pragmatisch mensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Is de S curve speciaal voor de S-strain van het virus??!!
Zolang de R0 ver boven de 2 ligt, zijn de besmettingen exponentieel. Dat zegt niets over de gevonden gevallen. Die gaan in snelheid van het testcentrum.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nu klopt exponentieel in dit geval ook niet echt he, en is het meer een s curve... maar waar zit de knik
Ik hoorde dat het een curve is die op een S lijkt en dus afvlakt, dan terug in de tijd stijgt en dan weer afvlakt in het heden. De waarheid zal wel in het midden liggen!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik denk dat het de s van Satan is en dat het een duister complot is, maar ik ben dan ook een nuchter en pragmatisch mens
naar figuurquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:49 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een curve is die op een S lijkt en dus afvlakt, dan terug in de tijd stijgt en dan weer afvlakt in het heden. De waarheid zal wel in het midden liggen!
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 18:20:52BREAKING: New York Governor Cuomo declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Ondertussen in de VStwitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 18:23:01Cuomo says the number of confirmed cases of coronavirus in New York has risen to 76, up from 44 yesterday https://t.co/yufEd04OMm reageer retweet
Ook daar gaat het rap bergafwaarts nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:50 schreef Jojoke het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 18:20:52BREAKING: New York Governor Cuomo declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Ondertussen in de VStwitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 18:23:01Cuomo says the number of confirmed cases of coronavirus in New York has risen to 76, up from 44 yesterday https://t.co/yufEd04OMm reageer retweet
Is de bezettingsgraad op moment niet hoger? Je hoort veel verhalen in het nieuws dat ouderen met problemen niet door kunnen stromen naar verpleeghuizen omdat daar geen plek is. En soms dus nog wel 1-2 weken in het ziekenhuis verblijven terwijl ze al in het verpleeghuis hadden moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er moet dan sowieso geschoven worden, dat is inderdaad een feit. Ik snap ook niet dat er geen voorbereidingen worden getroffen. Ik hoop dat ze dit achter de schermen wel aan het doen zijn.
In Nederland hebben wij bijna 38.000 ziekenhuisbedden, maar hoeveel er geschikt zijn voor deze patiëntengroep is nergens te vinden. Daarnaast zal er wel een standaard bezettingsgraad zijn van 60-70%?
Straks moeten alle niet bijzondere gevallen gaan wijken voor coronapatiënten en niet veel later is de kans aanwezig dat er keuzes gemaakt moeten worden wie voorrang krijgt.
Helaas, Nicola Zingaretti (Italiaanse politicus) heeft het ook en die riep ook hard dat het maar een griepje is. Hoop voor hem dat hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:51 schreef merdobach het volgende:
Ik las ergens dat als je elke dag roept “het is maar een griepje” je geen Corona/covid19/griepje kan krijgen. Klopt dat?
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 17:28:50Coronavirus updates so far today:- Iran: 1,076 new cases, 21 new deaths- South Korea: 274 new, 4 new deaths- France: 103 new, 2 new deaths- Spain: 98 new, 5 new deaths- Netherlands/Belgium: 60 new each- Switzerland: 54 new- UK: 42 new caseshttps://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Omdat in Spanje de eerste dode al viel op 12 of 13 feb. Dus daar is het minstens al een week of 7 actief.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:57 schreef Jojoke het volgende:
Waarom overlijden zoveel mensen in Spanje? Of testen ze daar alleen als je in het ziekenhuis belandt?twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 17:28:50Coronavirus updates so far today:- Iran: 1,076 new cases, 21 new deaths- South Korea: 274 new, 4 new deaths- France: 103 new, 2 new deaths- Spain: 98 new, 5 new deaths- Netherlands/Belgium: 60 new each- Switzerland: 54 new- UK: 42 new caseshttps://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
In ons ziekenhuis nu ca. 60%, mijn afdeling 70%, maar in tijden van rust liggen er ook mensen die evt. naar huis of verpleeg/verzorgtehuis kunnen. In nood kunnen we 50% reserveren en elke andere opname afhouden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:52 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Is de bezettingsgraad op moment niet hoger? Je hoort veel verhalen in het nieuws dat ouderen met problemen niet door kunnen stromen naar verpleeghuizen omdat daar geen plek is. En soms dus nog wel 1-2 weken in het ziekenhuis verblijven terwijl ze al in het verpleeghuis hadden moeten zijn.
Was pas nog item op tv dat huisartsen soms wel 3 ziekenhuizen moeten bellen om iemand op te kunnen laten nemen want opnamestop door bezette bedden (en misschien ook personeelstekort).
Ook qua personeelsuren?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:58 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
In ons ziekenhuis nu ca. 60%, mijn afdeling 70%, maar in tijden van rust liggen er ook mensen die evt. naar huis of verpleeg/verzorgtehuis kunnen. In nood kunnen we 50% reserveren en elke andere opname afhouden.
Heeft ie ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Helaas, Nicola Zingaretti (Italiaanse politicus) heeft het ook en die riep ook hard dat het maar een griepje is. Hoop voor hem dat hij gelijk heeft.
Bedankt, dat klinkt logisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:58 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat in Spanje de eerste dode al viel op 12 of 13 feb. Dus daar is het minstens al een week of 7 actief.
De bedden zijn het probleem niet, maar het verplegend personeel dat al jaren gillend gek weg rent uit de zorg. Hele afdelingen staan leeg op het moment.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen hoor. Wij hebben hier best aardig wat ziekenhuisbedden.
Andere opnamen afhouden zijn dan niet urgente zaken die ook over paar maanden kunnen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:58 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
In ons ziekenhuis nu ca. 60%, mijn afdeling 70%, maar in tijden van rust liggen er ook mensen die evt. naar huis of verpleeg/verzorgtehuis kunnen. In nood kunnen we 50% reserveren en elke andere opname afhouden.
Hier heb je veel gezinnen die op vakantie zijn geweest, jonge mensen. Het zal hier wel even duren voordat je een golf doden krijgt. Hangt er maar net vanaf waar de uitbraak is, denk ik.quote:
Nou, dit!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat snap jij nou niet?
Snap je niet wat de druk op het zorgsysteem wordt als dit ook hier gebeurt? Wat is er nou zo moeilijk aan om te zien dat dit zorgelijk is...
Het gaat niet om de aantallen absoluut, maar de aantallen per tijdseenheid, als dat te snel gaat stikt het systeem, zoals elk systeem dat neigt te doen.
Daar zal je het hebben.twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 19:01:29NEW: Italy will issue a decree later tonight with new measures to stop coronavirus, according to Reuters. Local media says new areas will be put on lockdown. reageer retweet
Ik denk dat we niet aan maatregelen gaan ontkomen. Italië doet nu wel het één en ander, maar goed. We zien het effect.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh Italië.Die aantallen. Laat dat ajb hier niet zo snel gaan want dat wordt net zo'n drama als daar met die aantallen ben ik bang.
Dat gaat hier ook gewoon gebeuren. Geef het 2 weken maximaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh Italië.Die aantallen. Laat dat ajb hier niet zo snel gaan want dat wordt net zo'n drama als daar met die aantallen ben ik bang.
Pas als mensen er zelf om gaan vragen. Men moet het willen, niet opgelegd krijgen. Heb je met die vrije geesten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet aan maatregelen gaan ontkomen. Italië doet nu wel het één en ander, maar goed. We zien het effect.
Ah, daar was ik al op aan het wachten, de voorbije 24 uur gonst het al van de geruchten, van een lockdown van extra dorpjes tot de volledige regio. Ik neem dan aan dat niet enkel een lockdown maar nog andere verordeningen gaan volgen. Het zal annulaties regenen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:02 schreef _I het volgende:
Daar zal je het hebben.twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 19:01:29NEW: Italy will issue a decree later tonight with new measures to stop coronavirus, according to Reuters. Local media says new areas will be put on lockdown. reageer retweet
kan het mij niet voorstellen dat het hier ook zo hard zou gaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat gaat hier ook gewoon gebeuren. Geef het 2 weken maximaal.
Daar gaan we ook niet aan ontkomen. En die zullen heviger moeten zijn dan als men ze eerder genomen hadden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet aan maatregelen gaan ontkomen. Italië doet nu wel het één en ander, maar goed. We zien het effect.
Dat dachten de Italianen ook niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan het mij niet voorstellen dat het hier ook zo hard zou gaan?
op 22 feb had Italie ook nog maar 3 gevallen of sow.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding waarom het hier anders zou gaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding waarom het hier anders zou gaan?
Leuke monoloog.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:07 schreef ffono het volgende:
Dit topic is ook telkens een herhaling hé
A zegt: HET IS MAAR EEN GRIEPJE MENSEN
B zegt: HET IS NIET ZOMAAR EEN GRIEPJE
A zegt: straks naar evenement X RIP aan de nabestaanden.
A zegt: Mensen ik heb een bron dat daar een coronadode is
A zegt: ik gok vandaag op een miljoenmiljard nieuwe patienten
A zegt: Iedereen in quarantaine en grenzen dicht!
maar hebben ze daar in het begin ook dat contacten onderzoek gedaan en zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:06 schreef _I het volgende:
[..]
op 22 feb had Italie ook nog maar 3 gevallen of sow.
Vindicat alleen staat al garant voor een explosiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In China zijn die ze die noodvoorzieningen al weer aan het afbrekenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat snap jij nou niet?
Jazeker. Ze hebben onderzoek gedaan en geconcludeerd dat het al sinds half januari aan het woekeren was. Dus veel te laat begonnen met testen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hebben ze daar in het begin ook dat contacten onderzoek gedaan en zo?
Bij patiënt 1 was men daar het al kwijt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hebben ze daar in het begin ook dat contacten onderzoek gedaan en zo?
https://www.rt.com/news/4(...)tel-collapse-videos/quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Chinees 'coronahotel' ingestort
In Quanzhou, aan de westkust van China, is een hotel ingestort waar coronapatiënten in quarantaine zaten. Dat melden Chinese staatsmedia en persbureau Reuters. Volgens het dagblad People's Daily, de grootste staatskrant van China, zouden er 70 mensen vastzitten onder het puin. Van hen zouden 23 patiënten inmiddels zijn gered.
NOS
Welnee, die gieten gewoon een liter jenever in elk verdacht lid. Die hebben daarna echt geen last meer van een virusje hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vindicat alleen staat al garant voor een explosie
Soms zelfs met de patiënten er nog in begreep ik vanavondquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
In China zijn die ze die noodvoorzieningen al weer aan het afbreken
https://www.telegraaf.nl/(...)ntainehotel-in-china
Is efficiënterquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Soms zelf met de patiënten er nog in begreep ik vanavond
dat horen we dus straks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:12 schreef Momo het volgende:
Steve heeft het over een lockdown die eventueel aangekondigd wordt voor bijna hele Lombardije regio?
Dat is het economische centrum van Italië, die gooien straks net als China hun economie nog platquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:12 schreef Momo het volgende:
Steve heeft het over een lockdown die eventueel aangekondigd wordt voor bijna hele Lombardije regio?
Die aanleiding om dat te denken is er dan ook totaal NIET.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding waarom het hier anders zou gaan?
Wij hier ook!!!quote:
Ik zou hier geen minuut langer blijven!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:07 schreef ffono het volgende:
Dan zien we het samen somber in.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Die aanleiding om dat te denken is er dan ook totaal NIET.
Mensen lijken dat maar niet te willen inzien.
Benieuwd wat voor maatregelen ze mee komen. Dan kunnen we de resultaten daarvan zien over 2 a 3 weken. En dan is het nog maar de vraag of die slappe hap hier diezelfde maatregelen gaat nemen. Ik zie het somber in.
C zegt: dit topic is ook telkens een herhaling hequote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:07 schreef ffono het volgende:
Jaah... dat is wel een welkome, waardevolle toevoeging!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
C zegt: dit topic is ook telkens een herhaling he
Geen idee. Als ik mn huis nog maar verkocht krijg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat een gevolgen heeft dat wel niet voor mensen en de economie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |