ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding waarom het hier anders zou gaan?
Leuke monoloog.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:07 schreef ffono het volgende:
Dit topic is ook telkens een herhaling hé
A zegt: HET IS MAAR EEN GRIEPJE MENSEN
B zegt: HET IS NIET ZOMAAR EEN GRIEPJE
A zegt: straks naar evenement X RIP aan de nabestaanden.
A zegt: Mensen ik heb een bron dat daar een coronadode is
A zegt: ik gok vandaag op een miljoenmiljard nieuwe patienten
A zegt: Iedereen in quarantaine en grenzen dicht!
maar hebben ze daar in het begin ook dat contacten onderzoek gedaan en zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:06 schreef _I het volgende:
[..]
op 22 feb had Italie ook nog maar 3 gevallen of sow.
Vindicat alleen staat al garant voor een explosiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan het mij niet voorstellen dat het hier ook zo hard zou gaan?
In China zijn die ze die noodvoorzieningen al weer aan het afbrekenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
China bouwt noodhospitalen
Zuid-Korea bouwt noodhospitalen
Italie heeft van die legertenten op druk neer laten zetten
Wat snap jij nou niet?
Denk jij werkelijk dat dit elke griepgolf zo gaat?
Snap je niet wat de druk op het zorgsysteem wordt als dit ook hier gebeurt? Wat is er nou zo moeilijk aan om te zien dat dit zorgelijk is...
Het gaat niet om de aantallen absoluut, maar de aantallen per tijdseenheid, als dat te snel gaat stikt het systeem, zoals elk systeem dat neigt te doen.
Jazeker. Ze hebben onderzoek gedaan en geconcludeerd dat het al sinds half januari aan het woekeren was. Dus veel te laat begonnen met testen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hebben ze daar in het begin ook dat contacten onderzoek gedaan en zo?
Bij patiënt 1 was men daar het al kwijt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hebben ze daar in het begin ook dat contacten onderzoek gedaan en zo?
https://www.rt.com/news/4(...)tel-collapse-videos/quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Chinees 'coronahotel' ingestort
In Quanzhou, aan de westkust van China, is een hotel ingestort waar coronapatiënten in quarantaine zaten. Dat melden Chinese staatsmedia en persbureau Reuters. Volgens het dagblad People's Daily, de grootste staatskrant van China, zouden er 70 mensen vastzitten onder het puin. Van hen zouden 23 patiënten inmiddels zijn gered.
NOS
Welnee, die gieten gewoon een liter jenever in elk verdacht lid. Die hebben daarna echt geen last meer van een virusje hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vindicat alleen staat al garant voor een explosie
Soms zelfs met de patiënten er nog in begreep ik vanavondquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
In China zijn die ze die noodvoorzieningen al weer aan het afbreken
https://www.telegraaf.nl/(...)ntainehotel-in-china
Is efficiënterquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Soms zelf met de patiënten er nog in begreep ik vanavond
dat horen we dus straks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:12 schreef Momo het volgende:
Steve heeft het over een lockdown die eventueel aangekondigd wordt voor bijna hele Lombardije regio?
Dat is het economische centrum van Italië, die gooien straks net als China hun economie nog platquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:12 schreef Momo het volgende:
Steve heeft het over een lockdown die eventueel aangekondigd wordt voor bijna hele Lombardije regio?
Die aanleiding om dat te denken is er dan ook totaal NIET.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding waarom het hier anders zou gaan?
Wij hier ook!!!quote:
Ik zou hier geen minuut langer blijven!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:07 schreef ffono het volgende:
Dan zien we het samen somber in.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Die aanleiding om dat te denken is er dan ook totaal NIET.
Mensen lijken dat maar niet te willen inzien.
Benieuwd wat voor maatregelen ze mee komen. Dan kunnen we de resultaten daarvan zien over 2 a 3 weken. En dan is het nog maar de vraag of die slappe hap hier diezelfde maatregelen gaat nemen. Ik zie het somber in.
C zegt: dit topic is ook telkens een herhaling hequote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:07 schreef ffono het volgende:
Jaah... dat is wel een welkome, waardevolle toevoeging!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
C zegt: dit topic is ook telkens een herhaling he
Geen idee. Als ik mn huis nog maar verkocht krijg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat een gevolgen heeft dat wel niet voor mensen en de economie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |