Je hebt toch niet ingeademd terwijl je in Brabant was, of wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is al te laat, ik ga gewoon zorgen voor een brandhaard in Twente nu!
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is al te laat, ik ga gewoon zorgen voor een brandhaard in Twente nu!
Eigenlijk zouden we leden van Vindicat als proefkonijnen voor zo'n beetje alles moeten gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Godsamme. Het is dat het Vindicat is anders ging ik nu boos twitteren!
Afgesproken met vrienden die mij mijn leven waard zijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat was er zo belangrijk dat je er persé heen moest?
Dus jij zoekt zelf corona-gemeenten op en gaat dan een beetje streng lopen doen tegen die arme Hamplapjes?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga heen, we hebben er hier al twee gemeenten met nieuwe besmettingen bij
Edit: in één van deze gemeenten was ik vanmorgen![]()
Dat vind ik wel een heel extreme verwensing aan het adres van onze Hamlapjes!quote:
Ja nu moet je ook een keer op een meet komen he?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Afgesproken met vrienden die mij mijn leven waard zijn!
Sowieso heeft de schaatswereld (langebaan) enorm mazzel gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou het valt me nog mee eerlijk gezegd![]()
Ook dat iedereen gewoon rustig naar het Thialf en voetbalwedstrijden gaat enzo.
Misschien wel een meisjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat was er zo belangrijk dat je er persé heen moest?
Ja die hadden geluk met hoe het seizoen ingedeeld isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso heeft de schaatswereld (langebaan) enorm mazzel gehad.
Blijkbaar vinden ze zelf ook dat ze jouw leven waard zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
"Vrienden" die jou in deze barre tijden naar verreweg de gevaarlijkste provincie ooit laten komen voor hun eigen plezier?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vanmorgen was nog niet bekend dat het in die gemeente wasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus jij zoekt zelf corona-gemeenten op en gaat dan een beetje streng lopen doen tegen die arme Hamplapjes?
Dat is Twentsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel extreme verwensing aan het adres van onze Hamlapjes!
Corona-datequote:
Nu moet @Hamlapjes daar ook wel in quarantaine blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Vrienden" die jou in deze barre tijden naar verreweg de gevaarlijkste provincie ooit laten komen voor hun eigen plezier?
Ik ook! Laat me weten hoe het wasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Cola Zero Peach drinken, ben benieuwd.
Ik zie niet in waarom dat iets is om coronagebied voor te doorkruisen.quote:
Ja maar ja als hij er al in had geïnvesteerd dan laat je zo'n meisje ook niet zomaar lopen hè.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat iets is om coronagebied voor te doorkruisen.
We hebben in Nederland ook meisjes in andere delen van het land.
Dat is idd een beter idee dan je vorige idee om hem meteen naar een meet te laten komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu moet @:Hamlapjes daar ook wel in quarantaine blijven eigenlijk
Lekker knus saampjes in quarantainequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja als hij er al in had geïnvesteerd dan laat je zo'n meisje ook niet zomaar lopen hè.
Ik heb gisteren een foto van één van m'n katten op Instagram gezet, waarop ze heel relaxed met haar hoofd op m'n laptop ligt. Direct na het nemen van de foto liet ik de mobiel een beetje vallen en schoot ze in paniek weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:54 schreef Aoibhin het volgende:
Kat Hindi zit op de bankrand naast me. Ik reik met mijn hand naar haar toe om haar te aaien. Zij neemt daarbij een sprongetje, verliest haar evenwicht en flikkert van de bank af
Oh, maar dat spreekt voor zich; die meet moet dan natuurlijk wel post-corona zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd een beter idee dan je vorige idee om hem meteen naar een meet te laten komen.![]()
Eerst maar even zien of hij dit overleeft.
Ja dat is dan misschien weer wat veel voor een eerste of tweede date, maar wel spannendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker knus saampjes in quarantaineLeer je elkaar gelijk goed kennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |