Gister een bak huzarensalade gehaald bij tromp, is al op. Eigen salade van hun, moet je eens proberen van hem. Klein beetje zaanse mayo erbij, lekker hoor.quote:
Dat is die slagerij op Marktplein toch??quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gister een bak huzarensalade gehaald bij tromp, is al op. Eigen salade van hun, moet je eens proberen van hem. Klein beetje zaanse mayo erbij, lekker hoor.
Ja, haal alles daar. Warme grillworst ook topquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is die slagerij op Marktplein toch??
poep op je hoofdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:58 schreef aKboR het volgende:
Ik ga zo halen..
Als het niet lekker is smeer ik t op je hoofd![]()
Ik hou het niet meer..
Boodschappen doen.. Laters![]()
Ik lieg niet, vergeet de zaanse mayo niet. Latersquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:58 schreef aKboR het volgende:
Ik ga zo halen..
Als het niet lekker is smeer ik t op je hoofd![]()
Ik hou het niet meer..
Boodschappen doen.. Laters![]()
Die met kaas zijn ook niet normaal lekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die vreet ik al half op onder het rijden naar huis meestal
Owquote:
Ja warm helemaalquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met kaas zijn ook niet normaal lekker.
Ik neem nog 1 stukje.Und so weiter.quote:
Heb nog een hele liggen, vanavond opquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik neem nog 1 stukje.Und so weiter.
Lekker hoor, vroeger zat er in Haarlem zo een slager met warme gebraden gehakt, daar kan grillworst niet tegenop. Is gestopt helaas, mensen stonden buiten in de rij.quote:
zo hard aanwas nodig jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wisten jullie al dat posts in onz sc bonuspunten opleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |