Wel handig als de koffiemelk op isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige tetten dan maar
quote:
Denk niet dat daar nog melk uit komtquote:
Oeps, ik lees de boel weer eens halfquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:13 schreef aKboR het volgende:
[..]Ik drink ook zwart zonder andere toevoegingen.
Maar als de visite per se melk in de koffie wil..
Vers is lekkerder dan poedermelk
quote:
quote:
Dat is ook wel waarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wel als haar zoon van 20 nog elke dag zoogt
Zit er lactose in borstvoeding?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:20 schreef aKboR het volgende:
Ach ja ik ben lactose intolerant anders had ik de flow wel op gang gehouden
En oud ook,dus we vergeven je.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:20 schreef aKboR het volgende:
Ach ja ik ben lactose intolerant anders had ik de flow wel op gang gehouden
Ja veelquote:
quote:Moedermelk bevat relatief veel lactose. Lactose is een belangrijke stof in moedermelk, die onder andere als voeding dient voor de hersenontwikkeling. Lactose kan niet direct worden opgenomen, maar heeft in de darm lactase nodig om te worden omgezet in direct opneembare suikers.
Ja had ook al de Google aangegooid.quote:
Frikandel speciaal, lekkerrrr. Wel poos terug dat ik die gehad heb. V D week maar eens maken, alleen niet van mora. Te zoutquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:35 schreef aKboR het volgende:
Ik eet geen vis e.d.
Maar een UItje hoort haring bij..
Als je er geen hamburger of frikandel bij doet
Ik heb gurken slices.quote:
Haalde vroeger pekelzuur in de Jordaan. Zure bom in pekel. Lekker ook, Amsterdamse uitjes ookquote:
Ik bij Kesbeke of de Leeuw..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haalde vroeger pekel uur in de Jordaan. Zure bom in pekel. Lekker ook, Amsterdamse uitjes ook
Weet al niet eens meer waar, in zo een grachtenpand. Had ook allerlei pastijen. Is al 25j terugquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik bij Kesbeke of de Leeuw..
mijn zus woonde vroeger t/o Kesbeke. Ook altijd even langs. Goedkoper dan in supermarkt.
Amsterdamse uitjes ben ik verslaafd aan.Die eet ik bij alles.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haalde vroeger pekelzuur in de Jordaan. Zure bom in pekel. Lekker ook, Amsterdamse uitjes ook
Is kesbeke ja, zegt mijn vrouwquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet al niet eens meer waar, in zo een grachtenpand. Had ook allerlei pastijen. Is al 25j terug
Zijn ook lekker in sallades.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
Amst
[..]
Amsterdamse uitjes ben ik verslaafd aan.Die eet ik bij alles.
Lekker hoor, heb je dat pekel uur weleens gehad? Goed tegen de keelpijn ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
Amst
[..]
Amsterdamse uitjes ben ik verslaafd aan.Die eet ik bij alles.
Ja klopt, grote stenen potten stonden er voor het raam. Kon je trapje naar beneden winkeltje in. Leuk dat ze nog bestaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zijn ook lekker in sallades.
Maakte vroeger nog wel Amsterdamse salade met div soorten zuur er in.
Krijg meteen weer trek..
Dat verkochten ze wel hier op de veemarkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb je dat pekel uur weleens gehad? Goed tegen de keelpijn ook
Met haring of makreel.En rode biet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zijn ook lekker in sallades.
Maakte vroeger nog wel Amsterdamse salade met div soorten zuur er in.
Krijg meteen weer trek..
Of corned beefquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met haring of makreel.En rode biet.
Nou, als je er 2 op heb zit je wel vol. Maar tussendoor lekker hartig en bijna 0 calorieën. Goed om af te vallenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verkochten ze wel hier op de veemarkt.
Haluuuuuuhhhquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja eigenlijk niet goed.. Krijg zelfs honger ervan ipv trek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |