Dan is hij dronken. 5 pints is best veelquote:
Er moet maar een volwassene aanwezig zijn daar waar mario post.quote:
Oh ben jij z'n begeleidingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar een volwassene aanwezig zijn daar waar mario post.
Ik houd het nog even bij koffie.quote:
Weg jij bij die pinten kkkksssttttttquote:
Ik was met de hond van de buurman aan het lopen,die zag een kat en trok me onderuit.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
aaaaaaaa zielig zo kleintje
In België is een eerste baby besmet met het virus. Ondertussen geldt in Brabant het advies om thuis te blijven bij lichte griepverschijnselen en houdt Groningen de adem in nu 900 Vindicat-studenten terugkeren uit een coronarisicogebied.
Ik snap nog steeds niet dat die vereniging daar naartoe is gegaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
aaaaaaaa zielig zo kleintje
In België is een eerste baby besmet met het virus. Ondertussen geldt in Brabant het advies om thuis te blijven bij lichte griepverschijnselen en houdt Groningen de adem in nu 900 Vindicat-studenten terugkeren uit een coronarisicogebied.
Dat is wel naarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was met de hond van de buurman aan het lopen,die zag een kat en trok me onderuit.
Vindicat zijn echt living on the edge.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat die vereniging daar naartoe is gegaan
Oke zet m opquote:
Nee dat is ook niet te snappen toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat die vereniging daar naartoe is gegaan
En superstom.quote:
Sara is een hoe.quote:
Op de juist tijd hier zijn.quote:
Dan kom ik helemaal niet meer op werk denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter voor je zelf zorgen Sky![]()
Ik zou zeggen kom hier een ontbijtje halen, maar dan kom je veel te laat op je werk
Je bent lekker bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zal Vindicat ook wel hebben afgewerkt.
Ja best wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vindicat zijn echt living on the edge.
Nee gezellig je risico gaan verhogenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke zet m op
[..]
Nee dat is ook niet te snappen toch.
Snap al die mensen niet die toch naar dat besmette gebied zijn gegaan.
Ach ja kan gebeuren toch. Ik brak m'n hand in december omdat ik een boom raakte met sporten dat was ook stomquote:
quote:
O ja hoor, het is ontbijte(n) en pleitequote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal niet meer op werk denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |