Hier ook, maar mister Zero is een smartie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:48 schreef 00wildchild het volgende:
Bij mij staat alleen maar een code ipv de foto.
Ja, ben al weg.quote:
Je moet de BBcode kopiëren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:48 schreef 00wildchild het volgende:
Bij mij staat alleen maar een code ipv de foto.
Ik doe alleen maar alsofquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier ook, maar mister Zero is een smartie.
Ja ooit in een ver verleden toen imgur hier kapot ging wist ik het ook nog wel maar dat is echt laaaaaaaaaaaaaaaang geleden en vergeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier ook, maar mister Zero is een smartie.
Hou oud is je kat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ooit in een ver verleden toen imgur hier kapot ging wist ik het ook nog wel maar dat is echt laaaaaaaaaaaaaaaang geleden en vergeten.
AH.
Ze is van m’n schoot af gevallen
Ja waar staat die dan. Vroeger had je zo’n menu met verschillende codes maar das niet meer (mobiel).quote:
Jazeker. Ze mogen niet naar buiten ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, nog een jong beestjeGeniet ervan
Je wenst me niet eens welteruste. Lul.quote:
Ik zat al te loeren of je ergens weerkaatst werd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de meeste lampen uit, dus de foto is een beetje blurry
slaap ze poez.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ben al weg.
Jodelacoronahitiiiiiiiiiiiiii.
Stuur Angie ook ff naar bed. Anders word ik straks weer wakker van kouwe voeten.quote:
Die is op zijn bank in slaap gevallenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stuur Angie ook ff naar bed. Anders word ik straks weer wakker van kouwe voeten.
heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je wenst me niet eens welteruste. Lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |