Oh, nu begrijp ik het pasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kreun altijd tegen POES® met mijn ogen dicht.
'Mag ik nog even blijven liggen? '
POES® legt een heel circuit miauwend af. Zo lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
En ook altijd boven op me willen liggen in bed.
Mijn poes dan
Heb je het nou nog steeds over engine of over een echte poes?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
POES® legt een heel circuit miauwend af. Zo lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef.
En ik draai me gewoon om.
Kan jou het schelen joh, dit spel winnen is voor losers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word gisteren behindert te punten en ook deze laatsten 5 uuren ,het is zinnlos vor me
Ik kan nergens anders over praten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je het nou nog steeds over engine?
Hij had het niet doorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders over praten.
😍 ANGIE 😍
Hij wel, jij niet.quote:
Het probleem is dat hij te snel bijt en dat sommige klieren daar op inspelenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar lieve mario, als je nu gewoon lekker gaat klieren als dat ze bij jou doen?
Oh dat doen die van mij gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dat ze je veel te vroeg wakker maken omdat ze willen eten of zo. En dan wil ik die van mij wel achter het behang stoppen. Maar ik hou ook echt van haar. En ik heb geen behang.
Mooi opgevoed dan. Die van mij is bijna 16 jaar is de baas thuisquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat doen die van mij gelukkig niet
Ze zijn eigenlijk perfect. Slaan niet. Krabben never. Kan er echt alles mee doen (Echt alles...) hoef maar in m’n vingers te knippen en ze gaan van tafel/ uit de keuken/ uit de slaapkamer en dan liggen ze ook nog continu lief op mijn schoot en als ik ze onder m’n deken wil hebben als ik me eenzaam voel is dat ook done deal🤣🤣🤣... Hoef ze maar 1 keer te roepen en ze komen echt direct aangewandeld met zo’n blije vriendelijke staart.![]()
Schattepatattekes
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan jou het schelen joh, dit spel winnen is voor losers.
Ewajaa baas boven baasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi opgevoed dan. Die van mij is bijna 16 jaar is de baas thuis
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Grapje.
Oké. Zo maar naar bed enzo.
nee ik kann niet gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:39 schreef devzero het volgende:
zul je zien dat iedereen hier over 30 minuten of zo gaat slapen en dotje iets van 60 punten gaat pakken
Slaap zequote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf niet meer te typen. Bang voor de volle laag.
Split enz.
Mooie kat. Is die van jou?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:43 schreef 00wildchild het volgende:
[ afbeelding ]
Als imgur t nog doet dan.
Nee dus![]()
Ah!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:46 schreef 00wildchild het volgende:
Staat ook een GGD’er bij de deur dus durf niet op te staan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:43 schreef 00wildchild het volgende:
[ afbeelding ]
Als imgur t nog doet dan.
Nee dus![]()
GGD had koorts vandaag 😱quote:Op zaterdag 7 maart 2020 05:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat daar voor/ achter die deur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |