Was jij die doos ja?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal maakt het me niet zo uit, maar omdat het iets is wat ik vroeger ook vaak vout deedt ledt ick er wadt mer op
Oh echt? Nooit geproefdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen toch?
En tegenwoordig alleen verkrijgbaar in mint smaak en geen sinaasappel meer
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
dan zou fok zo hard platgaan dat het een dag duurt voor iteer de zaak weer up kan krijgen.
klinkt goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:24 schreef engine het volgende:
Cantonese chicken noodles was ook makkelijk afwassen
Oh dat is wel naar. Vond het al vreemd dat je schoonmoeder het nodig hadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh echt? Nooit geproefd![]()
Ja kreeg een belletje, hij werd wakker met groeipijn in zijn benen en dat is een van de dingen die ikzelf van mijn langzalzeleven niet vergeten ben![]()
Dusja, even mamamodus.
Kunnen de servers niet aan die druktequote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
dan zou fok zo hard platgaan dat het een dag duurt voor iteer de zaak weer up kan krijgen.
en na afloop de chopsticks over de reling gooien?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:24 schreef engine het volgende:
Cantonese chicken noodles was ook makkelijk afwassen
yeah right. Ik heb dat te vaak gehoort 10 minuten voor de downtimequote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:28 schreef dud0r het volgende:
Ik ben weer moe genoeg om verder te slapen succes hier
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:28 schreef dud0r het volgende:
Ik ben weer moe genoeg om verder te slapen succes hier
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
yeah right. Ik heb dat te vaak gehoort 10 minuten voor de downtime
Dat geloof ik gelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
yeah right. Ik heb dat te vaak gehoort 10 minuten voor de downtime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |