Wat vind jij van dit alles Za?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:56 schreef Za het volgende:
Weer 2 cruiseschepen die nergens mogen aanmeren:
https://www.telegraaf.nl/(...)den-op-cruiseschepen
Welnee, Spaanse griep (de laatste pandemie) kwam uit Amerika en de Mexicaanse griep kwam volgend mij ook ergens uit Noord Amerika 😉quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mijn hebben 9 van de 10 dodelijke virussen hun oorsprong in China. Hoe moeilijk kan het zijn om een team op te zetten en die bij een nieuwe uitbraak informatie te laten verzamelen?
en er word nog niet eens zoveel getest, trump liegt de zooi aardig bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 04:54 schreef crystal_meth het volgende:
VS: 327 gevallen, 16 doden, 6 in kritieke toestand
UPDATED: March 6 #COVIDー19 newsquote:
Niet hatelijk bedoeld, maar als je bang bent dat je hele familie het loodje legt denk ik het eerste.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 04:01 schreef IxCalypso het volgende:
Zijn mensen te bang of juist te weinig?
Bij eerste positief, bij een eerste test die negatief is heb je geen tweede test nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Pas op: 4000 tests betekent 2000 individuen want je hebt 2 tests nodig per persoon
Lijkt indrukwekkend, maar imponeert als een knap staaltje pseudomedische kwakzalverij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:49 schreef THEFXR het volgende:
vitamine C:
„Alle patiënten en het personeel slikt hier vitamine C. Coronapatiënten met symptomen kregen 30.000 mg per infuus. Sommigen waren na twee dagen genezen”, aldus de artsen
https://www.rd.nl/meer-rd(...)oronavirus-1.1636446
30 gram??? dat is echt onmenselijk veel, dat men geen vergiftiging krijgt is een raadsel
Te laat ben ik bangquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:16 schreef DrDarwin het volgende:
(Poste dit bij een column van DJMO op FP.)
Gisteren nog wat boodschapjes bij verschillende supermarkten gehaald in Duitsland.
Onder andere bij het Netto filiaal even buiten Kranenburg, de juffrouw achter de kassa daar voelde zich dus duidelijk niet helemaal lekker.
Ze zag er verhit uit, en tijdens het afhandelen van de boodschappen van de klant die voor ons was zat ze hoesten en te niezen in haar sjaal die ze voor d'r neus en mond hield.
Die klant leek het niets te deren, die handelde de transactie gewoon met geld af, en stond tijdens dat akkefietje binnen een metertje van de kassajuffrouw.
Toen wij aan de beurt waren heb ik toch een iets ruimere marge van haar genomen en heb contactloos betaald.
[ afbeelding ]
Een zo'n kassajuf kan heel wat mensen infecteren in de loop van de dag.quote:
Waar is dat precies gebeurd, het debunken?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:12 schreef byah het volgende:
Jacco is dus ontmaskerd, wel tekenend voor deze crisis, lekker de RIVM bashen en je laten "lijden" door random Twitter accounts
Incubatietijd. Over een dag of 6 is het zo verquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Een zo'n kassajuf kan heel wat mensen infecteren in de loop van de dag.
Maar goed, we leven nog.
GS toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waar is dat precies gebeurd, het debunken?
Dat begon met het feit dat deze 'arts' al niet stond ingeschreven in het BIG register.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waar is dat precies gebeurd, het debunken?
Zijn we weer bijna een week verder.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Incubatietijd. Over een dag of 6 is het zo ver
Ik had ergens gelezen dat het wel een arts is maar dat hij onder een schuilnaam werkt.Dat klopt dus niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:36 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dat begon met het feit dat deze 'arts' al niet stond ingeschreven in het BIG register.
Nee. Hij is geen arts.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat het wel een arts is maar dat hij onder een schuilnaam werkt.Dat klopt dus niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |