abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191925803
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Inderdaad.. Dan moet je gewoon je muil houden. Elk gevecht is raar van Romero.. maar dit was zijn 4e titleshot, wanneer ga je ervoor? Do or die? Nul worstelen.

Die man moet toch wel een takedown kunnen maken en dan gruwelijke GnP hebben? Ik snap het gewoon niet. Adesanya heeft het slim gedaan, ja het was een schrale pot.. maar ik snap hem. Maar als challenger dit doen, voor de 4e keer.. nee.
3de titleshot volgens mij
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_191926090
UFC Fight Night: Lee vs. Oliveira (also known as UFC Fight Night 170 and UFC on ESPN+ 28) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that is planned to take place on March 14, 2020 at Ginásio Nilson Nelson in Brasília, Brazil.

22:00 Preliminaries
1:00 Main Card (SBS9)

  FOK!fotograaf maandag 9 maart 2020 @ 18:44:36 #103
364681 over_hedge
pi_191926091
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_191931001
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:44 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Lee vs. Oliveira (also known as UFC Fight Night 170 and UFC on ESPN+ 28) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that is planned to take place on March 14, 2020 at Ginásio Nilson Nelson in Brasília, Brazil.

22:00 Preliminaries
1:00 Main Card (SBS9)

[ afbeelding ]
lekker vroeg :)
pi_191931146
Die Chinees die maar bleef vastlopen met z'n 'I'm so excited' en dan Joe die zegt 'Get it together bro' _O-

'You look beautiful' - Joe Rogan :D

pi_191931188
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij had ook lippenstift op en moest uit het vak verwijdert worden.
pi_191943516
Wel mooi hoe bijna alle gevechten tegenwoordig verkocht worden als één van de meest epische gevechten ooit :+
Ben wel psyched over deze though, vraag me af of iemand een werkend gameplan heeft om van khabib te kunnen winnen.
Faka G
pi_191944685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ben wel psyched over deze though, vraag me af of iemand een werkend gameplan heeft om van khabib te kunnen winnen.
Crazy Eddie Bravo BJJ trucjes uit de kast halen. Had ergens gelezen dat Ferguson Khabib wou submitten, maar weet niet meer waar. Ben ook echt hyped voor dit gevecht. Werkelijk waar geen idee hoe het gaat lopen en wie er gaat winnen.

Ook benieuwd naar Mousasi vs Lima, echt beide hele aardige gasten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191944732
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191944921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Crazy Eddie Bravo BJJ trucjes uit de kast halen. Had ergens gelezen dat Ferguson Khabib wou submitten, maar weet niet meer waar. Ben ook echt hyped voor dit gevecht. Werkelijk waar geen idee hoe het gaat lopen en wie er gaat winnen.

Ook benieuwd naar Mousasi vs Lima, echt beide hele aardige gasten.
Zie khabib op de grond niet snel verliezen tbh. De grootste kans heb je imo door afstand te kunnen houden en het staand af te maken. Maar khabib vind altijd een manier om je vast te houden en dan is de ronde al snel verloren :9
Faka G
pi_191944999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:28 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zie khabib op de grond niet snel verliezen tbh. De grootste kans heb je imo door afstand te kunnen houden en het staand af te maken. Maar khabib vind altijd een manier om je vast te houden en dan is de ronde al snel verloren :9
Tony is ook goed op de grond hoor (Khabib wel next level, maar toch). Zou wel echt vet zijn als hij het voor elkaar weet te krijgen. Een beetje een kers op de taart aangezien Khabib zo goed is op de grond.

Ben iig heel benieuwd en kan niet wachten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191945290
Als je even Ferguson vs Vannata, Lee en Pettis terugkijkt dan zie je hoe makkelijk Khabib deze gaat pakken.

Khabib kwam zelfs uit die choke van Poirier.


Voorspelling: Khabib by Knockout/GnP!
pi_191948302
Denk idd ook dat het khabib op ground and pound of eventueel submissie gaat worden.
Hij geeft op de grond ook geen millimeter ruimte weg om een transitie naar een submissie oid te maken als tegenstander.
Faka G
  woensdag 11 maart 2020 @ 01:30:05 #117
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_191952148
Tony met een D’Arc
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_191964451
UFC 249 al geannuleerd? :+
pi_191965801
pi_191965936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:28 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zie khabib op de grond niet snel verliezen tbh. De grootste kans heb je imo door afstand te kunnen houden en het staand af te maken. Maar khabib vind altijd een manier om je vast te houden en dan is de ronde al snel verloren :9
Put a wrestler on his back to see what he's really made of.. Dat zou interessant zijn.
Je ziet wel dat Khabib het steeds leuker vindt om te striken wat het zeker interessant gaat maken. Een goede elleboog die voor bloed in de ogen zorgt kan het een en ander teweeg brengen.

Daarnaast vind ik Khabib's takedowns en trips niet hoogstaand.. Als hij je op de grond heeft, ja dan is het een beest. Maar daar komen zal lastiger zijn tegen Tony dan tegen een Porier.
  woensdag 11 maart 2020 @ 21:41:29 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191968181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Put a wrestler on his back to see what he's really made of.. Dat zou interessant zijn.
Je ziet wel dat Khabib het steeds leuker vindt om te striken wat het zeker interessant gaat maken. Een goede elleboog die voor bloed in de ogen zorgt kan het een en ander teweeg brengen.

Daarnaast vind ik Khabib's takedowns en trips niet hoogstaand.. Als hij je op de grond heeft, ja dan is het een beest. Maar daar komen zal lastiger zijn tegen Tony dan tegen een Porier.
denk dat Tony zijn judo goed kan gebruiken
pi_191976994
Inreisverbod tot 15 april voor 26 Europese landen

Het inreisverbod geldt voor de Schengenlanden:

België, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden, Zwitserland

MMAjunkie twitterde op donderdag 12-03-2020 om 04:30:43 Coronavirus: UFC faces Columbus decision with Ohio set to issue public gathering ban https://t.co/QCidsdENHU reageer retweet


[ Bericht 29% gewijzigd door Nober op 12-03-2020 11:29:20 ]
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2020 @ 11:57:32 #125
364681 over_hedge
pi_191977688
Ja zal wel weer niet doorgaan voor de 5e keer :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')