quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weer een finale winnen verliezen van Utrecht is ook zo saai
Schoonmoeder ligt daar momenteel in het ziekenhuis, moest een operatie ondergaan dus mijn vriendin was daar de hele dag.quote:
Dat wordt een slechte nacht gok ik zoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wanneer ik beweeg doet de hele wereld zeer.
Mijn probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wanneer ik beweeg doet de hele wereld zeer.
Alles goed gegaan met de operatie?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Schoonmoeder ligt daar momenteel in het ziekenhuis, moest een operatie ondergaan dus mijn vriendin was daar de hele dag.
Ben daar vanuit mijn werk heen gegaan om haar op te halen
Punt loze vooralquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat wordt een slechte nacht gok ik zo
Dacht het njet.quote:
Ja ging wel goed, morgen schoonmoeders zelf ophalen als het goed isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alles goed gegaan met de operatie?
Lief van jou
Pfff zieke (schoon) moeders, sterkte!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Schoonmoeder ligt daar momenteel in het ziekenhuis, moest een operatie ondergaan dus mijn vriendin was daar de hele dag.
Ben daar vanuit mijn werk heen gegaan om haar op te halen
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ging wel goed, morgen schoonmoeders zelf ophalen als het goed is
En dooie,quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pfff zieke (schoon) moeders, sterkte!
Dank u!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pfff zieke (schoon) moeders, sterkte!
Nee klopt, maar wel leuk om ze te halenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ligt eraan.. niet iedereen die hier post doet ook mee voor de punten
Ik bedoel dat er mensen hier posten die niet meetellen in de score op dit momentquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wel leuk om ze te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |