En, hoe smaakte de pizzaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In onze alternatieve wereld welMag ik nog een pizza puntje van je?
Irritant kut wijf ben jequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:05 schreef aKboR het volgende:
Toch wel naar praten zo.
Stel je @:mario390 een vraag over domme en goede vragen krijg je geen antwoord..
Dat is niet aardig![]()
Rot op dikzakquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Waarom omdat ik je neukertje een vraag stel??
PF heeft een boot.quote:
Wat voor?quote:
Ik kijk veel films, maar een groot deel vergeet ik ook weer. Heb vroeger de soundtrack van Merry Christmas Mr. Lawrence grijs gedraaid, maar ik vind hem nu niet zo mooi meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Wil graag in dit gesprek deelnemen maar weet niks van films
Van Legoquote:
Ik let ook vaak amper op de soundtrack. Merry Christmas herinner ik me alleen nog van de rol die David Bowie erin had.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kijk veel films, maar een groot deel vergeet ik ook weer. Heb vroeger de soundtrack van Merry Christmas Mr. Lawrence grijs gedraaid, maar ik vind hem nu niet zo mooi meer.
Mijn broertje had een Zweedse,ik snap volledig je punt.Soms moet je iets bij jezelf houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:11 schreef aKboR het volgende:
een mooie.
aangezien boten kwetsbare objecten zijn vertel ik er liever verder niets over.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik let ook vaak amper op de soundtrack. Merry Christmas herinner ik me alleen nog van de rol die David Bowie erin had.
Welterusten Dotteke slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:15 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal een fijne punten nacht . Slaap lekker voor straks.
Slaap ze Dotquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:15 schreef Dotteke het volgende:
Slapen is voor apen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:15 schreef Dotteke het volgende:
Klopt, nummer van de soundtrack heeft ook in de hitparade gestaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik let ook vaak amper op de soundtrack. Merry Christmas herinner ik me alleen nog van de rol die David Bowie erin had.
Maar die film komt uit 1983 of zo, ik heb em pas later op tv gezienquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, nummer van de soundtrack heeft ook in de hitparade gestaan.
Slaap lekker Dottiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik had de post al aangepast (nu weer weggehaald dus) maar nu maar even hier..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had een Zweedse,ik snap volledig je punt.Soms moet je iets bij jezelf houden.
Soul is fan.quote:
Ben ook uit 68quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die film komt uit 1983 of zo, ik heb em pas later op tv gezien
En hoe de jouwe dan?quote:
Afgelopen 3 weken een tatoo laten zetten in de Westzijde?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik had de post al aangepast (nu weer weggehaald dus) maar nu maar even hier..
Hou het op een 13mtr bavaria achtige dus geen Bavaria
Alle namen die ik wilde waren al bezet en omdat ik toch iets moest:quote:
Beetje kinderachtig welquote:/dev/zero is een begrip uit de computerwereld. In Unix-systemen is /dev/zero een virtueel uitvoerapparaat dat vergelijkbaar is met /dev/null. Als er naar geschreven wordt, werkt /dev/zero op dezelfde manier als /dev/null, want de data verdwijnen in het niets. Als er echter uit gelezen wordt, levert /dev/zero zoveel ASCII null-karakters[1] als in het leescommando opgevraagd wordt.
Om hema te quoten: voldoende fiber etenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Toen had hij last van obstipatie
Defecation Zero afgekort DevZero
Mooier verhaal dan wat ik verzonnen hadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle namen die ik wilde waren al bezet en omdat ik toch iets moest:
[..]
Beetje kinderachtig wel
Ik ben principieel tegen tatoo's en piercings.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken een tatoo laten zetten in de Westzijde?
Even defzero registreren, ik vond het wel een mooie uitlegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mooier verhaal dan wat ik verzonnen had
Niet kinderachtig,Soul vindt dit geniaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle namen die ik wilde waren al bezet en omdat ik toch iets moest:
[..]
Beetje kinderachtig wel
En mooie verwijzing dat je geen poep praatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Even defzero registreren, ik vond het wel een mooie uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |