Ik maak me ook zorgen om m'n ouders. Zijzelf maken zich dan weer geen zorgen. Want ze weten toch dat ze binnen nu en 20 jaar vrijwel zeker ergens aan dood gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
86 en 89 jaar oud, reken zelf uit.
Dat kan wel zijn, maar je antwoord sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:59 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Ga richting 50 en mijn ouders zijn ook na de oorlog geboren.
laten we niet dat discussiepad op gaan....... mijn familie was in de oorlog heel wat minder gezegend......quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De kans dat m'n ouders door dit virus sterven is groter dan het risico dat ze tijdens 4 jaar Duitse bezetting liepen.
Hier en in Belgie dreigen we ook een tekort aan grondstoffen te krijgen, las ik, dus dat kan ook nog leuk worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef Felixa het volgende:
In de VS nog steeds geen testen beschikbaar.
ErdoGodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe kan er in Turkije geen Corona zijn terwijl er in Iran en in Italië er een grote uitbraak is? In alle omliggende landen is er Corona.
Dat waar ik op reageerde sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar je antwoord sloeg nergens op.
WTF, die user heeft nog gereageerd met de leeftijden van z'n ouders!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:04 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Dat waar ik op reageerde sloeg ook nergens op.![]()
Terug naar het topic.
Trump gooit er een paar miljard tegenaan terwijl hier de pleuris uitbreekt en de overheid "stout" is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef Felixa het volgende:
In de VS nog steeds geen testen beschikbaar.
Snor werkt als een soort filter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe kan er in Turkije geen Corona zijn terwijl er in Iran en in Italië er een grote uitbraak is? In alle omliggende landen is er Corona.
Ze testen waarschijnlijk amper/niet en alles wordt onder het tapijt geveegd daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En
https://theweek.com/speed(...)wers-residents-claimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan, ze testen nauwelijksquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:06 schreef Felixa het volgende:
Op CNN: Kellyanne Conway: "the virus is contained".
Dit griepje scheidt de jongens van de mannen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
laten we niet dat discussiepad op gaan....... mijn familie was in de oorlog heel wat minder gezegend......
De kans dat je besmet wordt is ongeveer als die van een griep en verhoudheid. En het zal er dan om hangen of je lichaam dat kan afhandelen. Het zijn vooral mensen die al wat hebben die hiermee dan net over de rand geduwd kunnen worden. Net zoals een griep. Dat de mensheid wordt uitgeroeid of gedecimeerd, acht ik nihil.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit griepje scheidt de jongens van de mannen.
Net ook Trump: "We hebben bijna het laagste aantal besmettingen van de wereld, we doen het hartstikke goed, niks aan het handje."quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe dan, ze testen nauwelijksWat een spindoctor is die Kellyanne toch
Zimbabwe heeft minder cases.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Net ook Trump: "We hebben bijna het laagste aantal besmettingen van de wereld, we doen het hartstikke goed, niks aan het handje."
Sjakka Zullllu doet het dus beter dan Trumpquote:
Toch knap dat ik van mijn woonplaats zo'n 2 uur moet rijden naar Utrecht, als het maar 85 km is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als iemand in Utrecht besmet is, dan ligt heel Nederland in een straal van 85km
Wel twee speren in zijn schouderbladen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Sjakka Zullllu doet het dus beter dan Trump
Laten we hopen dat het meevalt. Als het net zo veel mensen besmet als een griepje en we krijgen sterftecijfers van enkele procenten, dan gaat het toch om aantallen die mogelijk het aantal slachtoffers in de 2e wereldoorlog overstijgen. De mensheid wordt niet gedecimeerd, maar het is wel ingrijpend.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
laten we niet dat discussiepad op gaan....... mijn familie was in de oorlog heel wat minder gezegend......
De kans dat je besmet wordt is ongeveer als die van een griep en verhoudheid. En het zal er dan om hangen of je lichaam dat kan afhandelen. Het zijn vooral mensen die al wat hebben die hiermee dan net over de rand geduwd kunnen worden. Net zoals een griep. Dat de mensheid wordt uitgeroeid of gedecimeerd, acht ik nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |