ging al heen terwijl ik niet goed in me vel zat lieten ze mij alle klote klusjes doen.quote:
HAHAHAHAHA JIJ BENT ZEKER DE LEUKSTE HIER HAHAHAHAHAHAquote:
nee dat ben ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JIJ BENT ZEKER DE LEUKSTE HIER HAHAHAHAHAHA
valt mee echt warm is het ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:18 schreef skysherrif het volgende:
ligt het aan mij of is het enorm koud buiten
Valt mee hoor, het is pas koud als je moet neuken met een sok om je lul. Stel je nie aanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:18 schreef skysherrif het volgende:
Ah dan begint je dag inderdaad al niet fijn, maar denk dat ze die klote klusjes jou expres hebben laten doen of denk je dat zelf omdat je niet lekker in je vel zit/zat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ging al heen terwijl ik niet goed in me vel zat lieten ze mij alle klote klusjes doen.
Toevallig wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JIJ BENT ZEKER DE LEUKSTE HIER HAHAHAHAHAHA
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:18 schreef skysherrif het volgende:
Niet zo slim!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Bolk ik mezelf weer, minder quoten denk ik maar
misschien een beetje beidenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan begint je dag inderdaad al niet fijn, maar denk dat ze die klote klusjes jou expres hebben laten doen of denk je dat zelf omdat je niet lekker in je vel zit/zat?
7 gram watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |