Mijn Mandarijn is ook teleurstellendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik lees de Chinese media niet zo. Wie weet barst het daar van de 'I survived Corona'-verhalen?
Besmet met corona en een aantal dagen inisolatie in eht ziekenhuis.quote:
Fair point, niet aan gedacht dat een week dermate veel impact zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die hadden een week eerder vakantie, toen er in Italie nog niet zoveel aan de hand was.
En zwak en toch geen enkel probleem, dat is mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Besmet met corona en een aantal dagen inisolatie in eht ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
Is de spreekwoordelijke geest nu al uit de fles? Of zitten we nog steeds in de fase van beheersen en contaminatie?
De kans dat het virus nog wordt ingedamd lijkt me miniem. Al sinds een paar weken is het vooral beheersen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
Is de spreekwoordelijke geest nu al uit de fles? Of zitten we nog steeds in de fase van beheersen en contaminatie?
17 onder de trend, dus je verwachtte 63 besmettingen? Hoe veel procent zit je dan onder de trend?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:54 schreef riazop het volgende: [..] We zitten 17 onder de trend vandaag Dat zou idd kunnen komen doordat er naar t schijnt veel mensen worden weggestuurd zonder te testen
Media NL is uitsluitend gericht op eigen land + de VSquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
Namen en verhalen van ex corona patiënten ?? vreemd dat we daar niks over horen
Ben wel benieuwd of er een moment komt dat we gewoon zeggen shit happens en het leven gaat door. In China lijkt het inmiddels allemaal weer redelijk z'n gangetje te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
De kans dat het virus nog wordt ingedamd lijkt me miniem. Al sinds een paar weken is het vooral beheersen, denk ik.
Dat is wat ze haar wijsmaken ja..om maar een verhaal naar buiten te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Besmet met corona en een aantal dagen inisolatie in eht ziekenhuis.
Vreemdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Media NL is uitsluitend gericht op eigen land + de VS
Das niet waar het echt gebeurt momenteel
Die virus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is wat ze haar wijsmaken ja..om maar een verhaal naar buiten te kunnen brengen.
Geloof helemaal niks van die virus
op de media redacties in NL spreken ze al geen Duits of Frans meer, laat staan Italiaans of Chineesquote:
De studenten uit Groningen zijn toch al onderweg ?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef Blik het volgende:
Wat mij opvalt, waarom niemand ziek in het noorden des lands? Die gaan toch ook op wintersport?
Om 18h gaan ze de bus in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De studenten uit Groningen zijn toch al onderweg ?
hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er een moment komt dat we gewoon zeggen shit happens en het leven gaat door. In China lijkt het inmiddels allemaal weer redelijk z'n gangetje te gaan.
Ja morgen van 0 naar 340 in het noorden zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De studenten uit Groningen zijn toch al onderweg ?
Thialf is veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef Blik het volgende:
Wat mij opvalt, waarom niemand ziek in het noorden des lands? Die gaan toch ook op wintersport?
Zelfs Corona moet niets van ze hebben, geeft te denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef Blik het volgende:
Wat mij opvalt, waarom niemand ziek in het noorden des lands?
Zo vlug gaat dat testen niet, maar de volgende week zal t vast wel prijs zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja morgen van 0 naar 340 in het noorden zeker
Op dit moment een correcte conclusie. Gemiddelde Fries meld zich ook niet zo snel bij de huisarts voor een kuchje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zelfs dat Corona virus blijft weg uit Friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |