Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Let op, het is hier een spel. Praten moet met inhoud mag, maar het spel staat centraal.
haags_kwartiertje telt niet mee!!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
SPOILER: Tussenstanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Nee ik had de laatste drie posts ik zag in de posts 300 - 301 en 302 maar nu zijn ze alle drie -1
he [/quote]
quote:
Op vrijdag 6 maart 2020 14:19 schreef aKboR het volgende: Even terug gekeken ik denk dat er ergens tussendoor een post weggehaald is.. staat nu weer op 301 Maar ik weet zeker dat ik 302 zag..
Op vrijdag 6 maart 2020 14:34 schreef Nizno het volgende: maar er was een post verwijderd in vorig topic dus vandaar dat de nummering ff niet klopte. sky wilde niet dat zn fout vereeuwigd bleef