No shame,ik zeg ook altijd: "Komt morgen wel, "quote:
Ja, waarom niet als je dat bedrag kan missen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:28 schreef aKboR het volgende:
[..]![]()
![]()
denk maar dat het tijd is voor een werkster interieurverzorgster voor een uur of vier per week
Dat scheelt ook punkten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom niet als je dat bedrag kan missen.
Je kan ook gelijk je eigen zooi opruimen dat scheelt ook al
Kost hem dan wel 500??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Het is dat ik niet weet waar je huisje woont anders had ik wel een man gezocht die er op kickt als jij met de zweep krijgt
[ link | afbeelding ]
Na een paar flinke tikken heb je dan zo je huis schoon.
[ link | afbeelding ]
Dat werkt averechts,het beloningssysteem is vele malen beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Het is dat ik niet weet waar je huisje woont anders had ik wel een man gezocht die er op kickt als jij met de zweep krijgt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, maar dan heb jij wel je huis schoon en ik die 500 euroquote:
dealquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb jij wel je huis schoon en ik die 500 euro
Kost jou niks en je huis is schoon
En jij een zere rug.quote:
Kom er aan.quote:
Meesteres dotteke.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Het is dat ik niet weet waar je huisje woont anders had ik wel een man gezocht die er op kickt als hij met de zweep krijgt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er aan.
Was het niet bij de rotonde linksaf helemaal door rijden tot aan de T-splitsing. Dan na 3 km rechtsaf. 1ste links. En dan het laatste huis aan het eind van de straat aan de linkerkant?
Je moet altijd van de nood een deugd maken Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |