Nee joh. Als het zo komt komt het zo maar ik ga er niet meer voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik denk je haalt d'r mikey ff in vandaag?
Laat ik dat nu met mannen hebbenquote:
Echt hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is ook een noodzakelijk kwaad he
nee hoor, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik dat nu met mannen hebben
Het is dat je soms een stukje van ze nodig hebt
Ik dol maar, ik niet meer in de nacht hoor. Of moet niet kunnen slapenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. Als het zo komt komt het zo maar ik ga er niet meer voor.
Had vandaag ook niet alle tijd zoals gisteren.
Smaken verschilquote:
Ook dan kom ik niet in de nachtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik dol maar, ik niet meer in de nacht hoor. Of moet niet kunnen slapen
ik snap ze nooit. Meestal komt dat omdat ze dan weer niet luisteren naar me terwijl ik gewoon gelijk hebquote:
'quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dan kom ik niet in de nacht
Was er vannacht om 3 uur uit, maar niet hier geweest
Had je wel even de neiging? Ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heur heurquote:
Was vorige maand wel leuk om die derde plaats te houden, maar ga nu voor top 10.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gelukkig welquote:
Nee absoluut nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je wel even de neiging? Ik wel namelijk.
Dat is toch top 10?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was vorige maand wel leuk om die derde plaats te houden, maar ga nu voor top 10.
EN dan de 5de en dan de 3dequote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was vorige maand wel leuk om die derde plaats te houden, maar ga nu voor top 10.
Het is niet rustig geweest vandaagquote:
Met kaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Zo maar ff op grill worst jacht. Zo lekker.
FF is op punten jacht vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |