Oh nu is het meteen fake?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet dat dit vage gerucht het internet op slingeren niet zo slim was.
Kritiek hebben over de informatieverstrekking van RIVM. En zelf fake news verspreiden.
Gister was omstreeks die tijd, hebben ze toen ook gemeld dat ze vanaf gister dagelijks 2 uur aanhouden? Dat heb ik ff gemist.quote:
Eens. Een user op een forum en het RIVM zijn inderdaad mooi met elkaar te vergelijken. Bijna hetzelde.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet dat dit vage gerucht het internet op slingeren niet zo slim was.
Kritiek hebben over de informatieverstrekking van RIVM. En zelf fake news verspreiden.
Het was geen vaag gerucht. Alle protocollen werden uit de kast getrokken. En nee het was niet truus van de koffie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
kort dekken geen probleem kennelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor en tijdens de wedstrijd mag het wel?
In het kamerdebat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Gister was omstreeks die tijd, hebben ze toen ook gemeld dat ze vanaf gister dagelijks 2 uur aanhouden? Dat heb ik ff gemist.
En na een goal springen ze op en in elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
Die maatregelen in Nederland zijn wel verregaand en precies wat WHO bedoelde.
Geen handen schudden.
Reisadvies aanpassen voor Italië.
Mooi hoor.
Ondetussen kuchen de supporters in elkaars nek, maar de spelers moeten even geen handen geven.
Dat heeft de minister gezegd. Alhoewel, de minister zei ook dat de updates altijd om 14.00u gebracht werdenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Gister was omstreeks die tijd, hebben ze toen ook gemeld dat ze vanaf gister dagelijks 2 uur aanhouden? Dat heb ik ff gemist.
Ahh ok, dat moest ik gedeeltelijk missen ivm werk.quote:
Als je zelf kritiek hebt over de juistheid van berichtgeving, lijkt het me handig dat je zelf correct blijft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens. Een user op een forum en het RIVM zijn inderdaad mooi met elkaar te vergelijken. Bijna hetzelde.
...
Vanaf nu elkaar gewoon een respectvolle blik geven als ze gescoord hebben!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En na een goal springen ze op en in elkaar
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Een van die reacties: "all he wanted was rock and roll""
AIDS kun je voorkomen door niet onbeschermd te kontneuken, corona niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Sprak net een oudere relnicht, ik vroeg en al bang voor Corona?
Hij lachen, ja natuurlijk ik heb het GRIDS EN AIDS tijdperk meegemaakt, wat een bang volk tegenwoordig ook.
Wat is dit nou weer voor dom gelul?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:17 schreef koemleit het volgende:
Maar paniekzaaiers als vossss zijn hier heilig
Man alle protocollen zijn uit de kast in elk ziekenhuis bij elke patiënt die maar enigszins in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was geen vaag gerucht. Alle protocollen werden uit de kast getrokken. En nee het was niet truus van de koffie.
Goedkeurend knikjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanaf nu elkaar gewoon een respectvolle blik geven als ze gescoord hebben!
Qua impact op het virus wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens. Een user op een forum en het RIVM zijn inderdaad mooi met elkaar te vergelijken. Bijna hetzelde.
...
/ignorequote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Man alle protocollen zijn uit de kast in elk ziekenhuis bij elke patiënt die maar enigszins in aanmerking komt.
Jij zou elke test al als positief hier komen melden als je zo redeneert.
Dat is al een tijdje geleden gemeldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
Chinese artsen zeggen, na autopsies op aan Covid-19 overleden patiënten, dat de aandoening op een ‘combinatie van SARS en AIDS’ lijkt. De effecten van het virus kunnen onherstelbare longschade toebrengen, zelfs als de patiënt herstelt. De bevindingen worden vandaag gemeld door de Global Times, dat een spreekbuis van het de Communistische Partij in het land is.
meer op
ad
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a66a9787/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |