RIP.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal dan een andere oorzaak gehad hebben. In elk geval bestond er een serieus vermoeden van COVID-19 en ik neem aan dat een academisch ziekenhuis niet zomaar vermoedens heeft.
Dan is hij/zij laat uit bed gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:05 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Nee hoor, als hij/zij er nog niet vanaf weet, is het juist een hele goeie voorspelling.
Nietwaar, ik heb dit 1x gezegd. En vervolgens een paar keer gezegd dat testen tot 48 uur kunnen duren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:05 schreef koemleit het volgende:
Het was een grapje hè.
Een persiflage op vossss die dit al dagen doet.
Ja en dat delen ze zomaars met vossss.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal dan een andere oorzaak gehad hebben. In elk geval bestond er een serieus vermoeden van COVID-19 en ik neem aan dat een academisch ziekenhuis niet zomaar vermoedens heeft.
Alles draait zoals altijd om beeldvorming inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik denk dat de spinners van het RIVM al weer druk aan het verzinnen zijn hoe ze dit kunnen draaien
Dit is niet waar. Ik heb je vanaf dinsdag elke dag voor de cijfers deze dode zien noemen. En nee ik ga dit niet terug zoeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nietwaar, ik heb dit 1x gezegd. En vervolgens een paar keer gezegd dat testen tot 48 uur kunnen duren.
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze heeft gewoon rivm gevolgd dus.
Iemand die daar werkt ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja en dat delen ze zomaars met vossss.
Klopt, hier ook een nicht, maar gelukkig de grote AIDS epidemie niet meegemaakt, iemand vroeg mij een keer of die leernichten nog bestaan in Amsterdam, maar die zijn vrijwel allemaal in die periode de pijp uitgegaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Sprak net een oudere relnicht, ik vroeg en al bang voor Corona?
Hij lachen, ja natuurlijk ik heb het GRIDS EN AIDS tijdperk meegemaakt, wat een bang volk tegenwoordig ook.
Nee, ik reageerde louter op andere users die zich afvroegen waar die dooie bleef. Ik heb zeer zeker NIET elke dag geroepen dat die dooie er toch echt was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik heb je vanaf dinsdag elke dag voor de cijfers deze dode zien noemen. En nee ik ga dit niet terug zoeken.
De behandelend arts? Of iemand die er achter de balie zit en met Truus van de poets zit te beppen "ja en de luchtwegen hè! Dat moet haast corana zijn"quote:
Tja, bang zijn heeft vaak wel een functie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, hier ook een nicht, maar gelukkig de grote AIDS epidemie niet meegemaakt, iemand vroeg mij een keer of die leernichten nog bestaan in Amsterdam, maar die zijn vrijwel allemaal in die periode de pijp uitgegaan.
Hij zei eerstquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik heb je vanaf dinsdag elke dag voor de cijfers deze dode zien noemen. En nee ik ga dit niet terug zoeken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
De behandelend arts? Of iemand die er achter de balie zit en met Truus van de poets zit te beppen "ja en de luchtwegen hè! Dat moet haast corana zijn"
Voor en tijdens de wedstrijd mag het wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef riazop het volgende:
De hockey bond adviseert GEEN handen te schudden na de wedstrijden
Een van die reacties: "all he wanted was rock and roll""quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Man with coronavirus went to packed rock concert at New Zealand arena
https://www.reddit.com/r/(...)packed_rock_concert/
Ik ben wel eens op de dag dat ik een kaakoperatie heb gehad naar een concert van Slayer gegaan, maar met een besmettelijke longontsteking naar een rock concert gaan is wel echt metal!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Man with coronavirus went to packed rock concert at New Zealand arena
https://www.reddit.com/r/(...)packed_rock_concert/
Sinds gister is de nieuwe tijd 14:00.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:10 schreef Mammietje het volgende:
Ben benieuwd hoe laat ze vandaag met de cijfers komen. Tot nu toe was het nog teveel werk om de gevallen van gisteren (eergisteren?) allemaal in kaart te brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |