je doet het gewoon opzettelijkquote:
die man moet tbs krijgen johquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
„Ik erken jullie niet, viezeriken”, riep hij. Als de rechter hem vraagt wat hij van de strafeis vindt, zegt Gökmen: ,,Ik pis op jullie allemaal en erken jullie rechtssysteem niet. Doe de groeten aan uw moeder."
Keurige jongen toch.
Je loopt achter.quote:
Denk dat de normale griepgolven meer effect hebben tegen vergrijzing.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Verassend. 86 jaar.
Wie weet is die corona wel
Goed tegen de vergrijzing
Voor de rest: blijft een griepje.
wel het tegenbod van de verdediging.quote:
Waarom? Wat heeft hij gezegd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je loopt achter.
Die voorzitter is baas.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Wow.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel het tegenbod van de verdediging.
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigerenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |