Alle wintersporters.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef Zorro het volgende:
Is heel Nederland nou afgelopen weken naar Noord Italie geweest of lijkt dat maar zo?
Die Haarlemse jongen is echt dom geweest en het is zeer kwalijk dat zijn ouders hem niet thuis hebben gehouden. Die andere jongen kan er weinig aan doen. Je zal maar net grapjes hebben zitten maken met je vrienden erover en dan plotsklaps toch ziek worden. Wel bijzonder trouwens dat het zo onverwacht kan opzetten.quote:
En lichte tan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:11 schreef byah het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die vrij makkelijk te herkennen aan hun dakkoffer
Nee, 2 van de nieuwe 44.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Klopt het dat slechts 2 van de 82 in het ziekenhuis ligt, de rest thuis.
Werd in de vorige reeks gezegd maar lijkt me sterk.
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:14:40Drie inwoners gemeente Waalwijk besmet met coronavirus https://t.co/j2SME5nSeS reageer retweet
jij niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:39 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Want jullie houden wekelijks massa orgies ofzo?
Shit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:16 schreef Lizzietje het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:14:40Drie inwoners gemeente Waalwijk besmet met coronavirus https://t.co/j2SME5nSeS reageer retweet
nou hopen dat die niet naar de jumbo zijn geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:16 schreef Lizzietje het volgende:
Eigen schuld. Waarom moet je zo nodig op die latten gaan staan in fucking noord italie.quote:
Ik ben wel benieuwd welk percentage van de Italië-toeristen ziek zijn geworden. Het lijkt erop dat het vliegveld van Milaan onder de coronavirus zitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef Zorro het volgende:
Is heel Nederland nou afgelopen weken naar Noord Italie geweest of lijkt dat maar zo?
Omdat in Nederland geen sneeuw en bergen zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eigen schuld. Waarom moet je zo nodig op die latten gaan staan in fucking noord italie.
Sorry hoor, maar die mensen vragen er gewoon om. En ze krijgen het ook.
Tja wat waren de klachten tot ook hij koorts kreeg? Snotteren, Hoesten? Er zijn hier zo veel mensen verkouden. Ik hoor veel dat die koorts pas trigger is om niet te gaan werken of thuisgelaten te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:12 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die Haarlemse jongen is echt dom geweest en het is zeer kwalijk dat zijn ouders hem niet thuis hebben gehouden. Die andere jongen kan er weinig aan doen. Je zal maar net grapjes hebben zitten maken met je vrienden erover en dan plotsklaps toch ziek worden. Wel bijzonder trouwens dat het zo onverwacht kan opzetten.
7823632873 gevallen vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
update begin van de middag. Het zal een stuk meer zijn verwacht iedereen.
Kul.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Omdat in Nederland geen sneeuw en bergen zijn?
Dat vraag ik mij ook af. Sinds de bekendmaking van de 82 gevallen heb ik heel veel gevallen voorbij zien komen, maar het is mij niet duidelijk of ze bij de 82 gevallen horen of dat het nieuwe gevallen zijn waar we vandaag meer over horen.quote:
Ja maar kunnen ook via andere kanalen nog gevallen bij komen toch? Of is rivm de enige die ze bekend maakt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:22 schreef Tailless het volgende:
[..]
er is maar 1 keer per dag een update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |