Dat is vervelendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga wat doen, word een beetje mal van de WiFi hier. Valt steeds weg
Had je nog een leuke serie gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niet opgezocht wat dev en ik over jou gesagd hatten.
November pasquote:
Dat is nacht voordeel, je moet beetje geluk hebben. 135 p gehaald in januari in een nacht. Ik ga snachts niet meer. Beetje handhaven top 20 mooiquote:
Als ik wat langer wakker ben kom ik wel even buurten maar ik ga er niet voor wakker blijvenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is nacht voordeel, je moet beetje geluk hebben. 135 p gehaald in januari in een nacht. Ik ga snachts niet meer. Beetje handhaven top 20 mooi
ff resetten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga wat doen, word een beetje mal van de WiFi hier. Valt steeds weg
neuj te lui voorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niet opgezocht wat dev en ik over jou gesagd hatten.
rookie blue aan het kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je nog een leuke serie gevonden?
Ik keek er weer 1 met een open einde.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is nacht voordeel, je moet beetje geluk hebben. 135 p gehaald in januari in een nacht. Ik ga snachts niet meer. Beetje handhaven top 20 mooi
En ik stel die hoer nog iets perverser voor,quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:20 schreef skysherrif het volgende:
de grond is een tapijt van peuken.
Ik wou dat jij hier nu was
Mikey vooral maar die was er ook veelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoop punten gehaald deze nacht een paar
Jou ogen zijn net als de zee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:20 schreef skysherrif het volgende:
de grond is een tapijt van peuken.
Ik wou dat jij hier nu was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |