Constant wat? Wat? Wat? Roepenquote:
Wel heftig zoquote:
Tsja levenslang is toch eigenlijk de meest gepaste straf.quote:
Dat moet iedereen krijgen die iemand om het leven brengtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:10 schreef Nizno het volgende:
hij had bij mij het hele proces in een afgesloten kamertje mogen zitten met een tvtje en maar toekijken hoe zijn advocaatje het woord voor hem doet en hij er niets tegen kan doen.
en een dikke pluim voor die advocaat dat hij ondanks dat hij niet wilde en wel moest van de rechtbank toch bij zijn client blijft
ow en voor elk slachtoffer dat overleden is levenslang
Mjaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet iedereen krijgen die iemand om het leven brengt
Ik wil zijn verhaal graag horen.En dan mag jij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja levenslang is toch eigenlijk de meest gepaste straf.
Al zegt mijn gevoel dat ik hele andere dingen wil doen met die geiteneuker
Wat verwacht je te horen van zo'n debiel?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil zijn verhaal graag horen.En dan mag jij.
Eens.Dubbel eens zelfs.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nouja daar ga ik verder niet op in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is het aanhoren niet waard de mafklappertquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil zijn verhaal graag horen.En dan mag jij.
en hij zal ook nooit zeggen waaromquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is het aanhoren niet waard de mafklappert
Ja sowieso. Nooit meer vrij laten!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja daar ga ik verder niet op in.
Maaruh in geval van deze gast mag het meermaals levenslang opvolgend uitzitten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |