Is dit nou echt nodig?quote:

Ach ja zo lopen dingen nu eenmaal.quote:

Nou ik zie je we weer in de top 10 verschijnen binnenkortquote:

het zijn toch de nederlanders in china geweest en italiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef InverHouse het volgende:
Coronavirus... minder Chinezen op vakantie in Nederland.

Hebben wij het weer gedaan? En Sara dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn toch de nederlanders in china geweest en italie

We zien het vanzelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik zie je we weer in de top 10 verschijnen binnenkort
900 in Italië iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn toch de nederlanders in china geweest en italie

de was in wien bij haar vriendin en de is model de was in milanoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben wij het weer gedaan? En Sara dan?

Echt hé. Die heeft daar het halve dorp afgezogen om het te verspreiden maar het is allemaal onze schuldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben wij het weer gedaan? En Sara dan?

Ik las gisteren ergens dat er een Moslim in Italië zich niet aan de regels heeft gehouden en gewoon naar buiten is gegaan en mensen aangestoken is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
We zien het vanzelf.
[..]
900 in Italië idd

Dat dus,lekker makkelijk wijzen dit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hé. Die heeft daar het halve dorp afgezogen om het te verspreiden maar het is allemaal onze schuld

Met Freddie?quote:

Ja, die is ff terug gekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |