Vanaf Villach in Zuid-Oostenrijk zou je de volgende Strava entries van mij kunnen gebruiken in de omgekeerde richting:quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[
Ik steek nu waarschijnlijk bij Salzburg de grens over om Italië te vermijden.
[..]
Een fietsdag van 6 uur is een rustdagquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:31 schreef Zwansen het volgende:
Lekker bezig hoor.
Tot nu toe elke dag nog gefietst volgens mij? Ga je nog rustdagen inplannen? Ik kan me voorstellen dat 6 uur per dag fietsen uiteindelijk wel een aanslag op je lichaam is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een fietsdag van 6 uur is een rustdag
Ik heb nog geen rustdagen gepland. Tot nu toe is het daar ook nog niet echt het weer voor geweest. Na de Alpen hoop ik op beter weer en verwacht dan wat rustiger aan te doen. Voor nu gaat het nog prima met de benenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:31 schreef Zwansen het volgende:
Lekker bezig hoor.
Tot nu toe elke dag nog gefietst volgens mij? Ga je nog rustdagen inplannen? Ik kan me voorstellen dat 6 uur per dag fietsen uiteindelijk wel een aanslag op je lichaam is.
Gaaf, veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Chili en Argentinië vanaf aankomende donderdag!
Al gevonden? Anders even de naam die in mijn blog staat op Strava zoeken, dan vind je me denk ik wel.quote:
Gisteren was het de hele dag droog. Ik moet soms wel een stukje omfietsen vanwege overstroomde rivieren. Het water staat erg hoog.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:34 schreef Tinos85 het volgende:
Nog steeds goed nat onderweg zag ik? Valt het qua regen een beetje mee ondertussen?
gevondenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rustdagen gepland. Tot nu toe is het daar ook nog niet echt het weer voor geweest. Na de Alpen hoop ik op beter weer en verwacht dan wat rustiger aan te doen. Voor nu gaat het nog prima met de benen
[..]
Gaaf, veel plezier alvast!
[..]
Al gevonden? Anders even de naam die in mijn blog staat op Strava zoeken, dan vind je me denk ik wel.
[..]
Gisteren was het de hele dag droog. Ik moet soms wel een stukje omfietsen vanwege overstroomde rivieren. Het water staat erg hoog.
verkeerde topic Patroonquote:Op maandag 9 maart 2020 14:32 schreef Patroon het volgende:
Tijd terug hebben we het gehad over het veel te dure LtD gravel fest. Weekendje 179 euro. Ze hebben het nu verplaatst naar een weekend in mei ivm Corona en als je niet kan heb je pech, geen refund...![]()
![]()
Nee heb geen laptop mee. Ik maak 's avonds even op mijn telefoon een route met Garmin Connect en verstuur die vervolgens naar de Garmin.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:47 schreef Patroon het volgende:
Hoe maak je ter plekke nieuwe routes? Heb je daarvoor een laptop bij je ofzo?
Komoot werkt daar ook heel prettig in trouwens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee heb geen laptop mee. Ik maak 's avonds even op mijn telefoon een route met Garmin Connect en verstuur die vervolgens naar de Garmin.
Ditquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef qajariaq het volgende:
Is het niet wat voorbarig dat nu al te beslissen? Je bent nog een tijdje onderweg, waarom neem je die beslissing niet op een later moment.
Het is evengoed een hele prestatie. Je moet alleen niet later spijt krijgen van je stoppen. Ik zou die beslissing gewoon nog een paar weken uitstellen, lekkere vakantie houden in Istanbul met je vriendin en dan opnieuw bezien.
Dit dacht ik dus ook. Juist in moeilijke momenten aan je plan vasthouden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef qajariaq het volgende:
Is het niet wat voorbarig dat nu al te beslissen? Je bent nog een tijdje onderweg, waarom neem je die beslissing niet op een later moment.
Het is evengoed een hele prestatie. Je moet alleen niet later spijt krijgen van je stoppen. Ik zou die beslissing gewoon nog een paar weken uitstellen, lekkere vakantie houden in Istanbul met je vriendin en dan opnieuw bezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |