Met eerste hypotheek, mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef djh77 het volgende:
Topslager op cc
https://www.capitalcircle(...)ckheid-uw-topslijter
In de tekst staat dat Johnny woonachtig is in Almelo maar het huis waar de eerste hypotheek op gevestigd wordt staat in Hengelo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef impact9 het volgende:
[..]
Met eerste hypotheek, mooi!
Nu nog even het onderpand uitvogelen!
Huis vanaf 9 mrt op funda https://www.funda.nl/koop(...)n-ruysdaelstraat-22/quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef djh77 het volgende:
Verhuizing/overname fietsenwinkel Brabant
https://www.collincrowdfu(...)ice-adriaan-pelders/
Dan is dus gelijk je zekerheid weg.. + boetevrij aflossenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Huis vanaf 9 mrt op funda https://www.funda.nl/koop(...)n-ruysdaelstraat-22/
Precies dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:15 schreef impact9 het volgende:
[..]
Dan is dus gelijk je zekerheid weg.. + boetevrij aflossen
Mij niet gezien
Zelfs geen H.A.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef djh77 het volgende:
Werkbemiddeling ex-gedetineerden op gve
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=21309
Vanavond lekker frites & snacks gehaald, en zondag staat Sushi op het programma. Dus geen last gehad van labielequote:
Daar doelde ik ook op, naast de morele steun die we aan 'onze' ondernemers kunnen geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Zeer zeker mee eens. Waar ik ook wel blij mee ben dat er duidelijk gemaakt wordt dat als er zich problemen voordoen dat de gehele toeleveringsketen een bijdrage moet leveren en niet alleen de investeerder!
Inmiddels zijn we een weekje verder en staan de twee openstaande projecten op 48% en 24%. Deze projecten gaan dus niet volkomen. Duidelijk te hoog gegrepen voor dit platform wat probeert een doorstart te maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ze allang blij zijn als iemand 40K in een van hun projecten pompt. Voorlopig blijf ik bij dit platform op mijn handen zitten. Er moet een wonder gebeuren als dit weer van de grond getrokken wordt.
De twee openstaande projecten staan nu op respectievelijk ruim 30% en ruim 20% ingelegd. Dus dat schiet nog niet echt op
Snackbar gesloten vanwege corona? Minder inkomsten geloof ik gelijk maar noodgedwongen sluiten? Of hebben ze zelf corona?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:30 schreef zeeland6 het volgende:
bizar:
KOM
snackbar de dri*hoek
Wij zijn door het corona virus genoodzaakt te sluiten, dus zullen geen inkomsten meer hebben. Tot nu toe tot 31 maart. Waardoor het lastig wordt de betaling te doen eind van de maand. Hopelijk volgende maand weer wel.. Zodra we meer weten, zullen we jullie op de hoogte houden.
Wij hopen op jullie begrip.
Vriendelijke groet,
Ik vrees en verwacht dat wel meer ondernemers waar het al een tijdje scheef zit, het corona virus als dankbare zondebok gaan gebruiken om niet meer te betalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Snackbar gesloten vanwege corona? Minder inkomsten geloof ik gelijk maar noodgedwongen sluiten? Of hebben ze zelf corona?
Je kan niet betalen. Dan komt het project weer open en moeten de rest van de investeerders langer wachten op de eerste terugbetaling.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Kreeg gister een mailtje van Gve om mn toegezegde betaling te voldoen alleen is het voor een restaurant project, dat zie ik nu niet echt zitten.
Wat zouden jullie er mee daar mee doen? En kan ik er nog wel iets mee?
Is die snackbar verhuisd? De originele locatie is al veel langer gesloten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:30 schreef zeeland6 het volgende:
bizar:
KOM
snackbar de dri*hoek
Wij zijn door het corona virus genoodzaakt te sluiten, dus zullen geen inkomsten meer hebben. Tot nu toe tot 31 maart. Waardoor het lastig wordt de betaling te doen eind van de maand. Hopelijk volgende maand weer wel.. Zodra we meer weten, zullen we jullie op de hoogte houden.
Wij hopen op jullie begrip.
Vriendelijke groet,
Je zou ook kunnen stellen dat het platform de pitch zou moeten heroverwegen, in samenspraak met geldlener, een bijgewerkte prognose laten aanleveren en pas dan beslissen of de lening wordt doorgezet. Zorgplicht en zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 07:05 schreef djh77 het volgende:
[..]
Je kan niet betalen. Dan komt het project weer open en moeten de rest van de investeerders langer wachten op de eerste terugbetaling.
Je kan ook redeneren. Wie A zegt, moet ook B zeggen en de toezegging betalen.
Zullen het druk krijgen bij HCN, hopen dat tot 6 april 2020 voldoende is, laat de platformen evenwel duidelijk en transparant communiceren. Zowel ondernemers, platformen als investeerders zijn gebaat bij het voortbestaan van de gefinancierde bedrijven. Dus creativiteit is gevraagd.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef zeeland6 het volgende:
Alle horeca sluit. En ook sportclubs en scholen.
Dat wordt een bende bij Horeca Crowfund en alle sportschooltjes die via crowdfunding zijn gefund.
Horeca heeft al een rekening naar de overheid gestuurd van 5,1 miljard voor overheidssteunquote:Op zondag 15 maart 2020 18:46 schreef peterc het volgende:
[..]
Zullen het druk krijgen bij HCN, hopen dat tot 6 april 2020 voldoende is, laat de platformen evenwel duidelijk en transparant communiceren. Zowel ondernemers, platformen als investeerders zijn gebaat bij het voortbestaan van de gefinancierde bedrijven. Dus creativiteit is gevraagd.
Ik denk dat sommige ondernemers van lopende pitches iom platformen en adviseurs ff naar de plannen moeten kijken, of deze versneld, vertraagd, aangepast moeten worden.
Iedereen is erbij geholpen dat het motortje straks weer snel opgang komt, zal; de overheid een berg miljarden tegen aan moeten klappen. En niet dat domme geleuter van Wiebes over Zzp-ers, durf er knaken tegen aan te gooien. We hebben de afgelopen 2 jaar 20 miljard begrotingsoverschot gehad en een lage staatsschuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |