Ik ben bang dat ik in een volgend leven zonder benen zal worden geboren en ik alleen maar tv kan kijken en fokkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is wel mijn favoriete serie allertijden.
Wat heb je nu beter te doen dan de pilot van himym een kans te geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in een volgend leven zonder benen zal worden geboren en ik alleen maar tv kan kijken en fokken
Altijd weer de spelregels veranderen. Wat een baasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb van de labyrinth spel gesproken
Als ik het 3x versneld afspeel, ben ik dan voor volgende week dinsdag klaar?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat heb je nu beter te doen dan de pilot van himym een kans te geven.
Dat wordt lastig, waarom moet het binnen een week danquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik het 3x versneld afspeel, ben ik dan voor volgende week dinsdag klaar?
nee dit bedoel ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd weer de spelregels veranderen. Wat een baas
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dit bedoel ik
https://gshow.globo.com/r(...)emana-do-bbb20.ghtml
Het is vaak wel een beetje leedvermaak over de rug van zwakbegaafde of (licht) dementerende mensen jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
De rijdende rechter is wel erg fout om te kijken, maar af en toe ook best vermakelijk
zoals ik ... zeg het maarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is vaak wel een beetje leedvermaak over de rug van zwakbegaafde of (licht) dementerende mensen ja
En af en toe komt onze rijdende rechter murp even langsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wij hier zitten te posten sluit ons niet bepaald uit van die classificaties nee
We proberen allemaal wat puntjes te pakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:20 schreef mario390 het volgende:
laat me jullie ook wat paken, of ben je ook irritant?
bruiken ze jullie zo onbedingt als ik? man man je bent top 3quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
We proberen allemaal wat puntjes te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |