Man en kind lopen op hun sokken, mammie draagt uggs ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
Ook leuk voor die man dat de hele buurt je in die schoenen kan bewonderen.
Je gaat me toch niet zeggen dat die helemaal rechts gekleed in het zwart een man is?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Man en kind lopen op hun sokken, mammie draagt uggs ...
Jemig ... ik ging automagisch uit van de uggs ... je hebt en krijgt gelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat die helemaal rechts gekleed in het zwart een man is?
Nee, die met de sloffen is duidelijk de man.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Simpel te voorkomen door gordijnen aan te schaffen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef the-eye het volgende:
Best wel eng dat mensen zien waarmee je in je hand loopt, in je eigen huis.
Tja, als het echt is mag je als kind blij zijn dat ze je komen reddenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo vernederend lijkt me dit. Fijne ervaring voor dat kind ook.
En krijgt muis slachtofferhulpquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Niet zo kattig!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nee joh..mooi verhaal juist als je op een verjaardag in een kring zit en de schaal met hartige hapjes gaat rondquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat zijn geen UGGs ! Sloffen van de Wibra ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
LOLquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/utrecht(...)uizenjacht~a19a0ac3/
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/utrecht(...)uizenjacht~a19a0ac3/
Ja, en dan blijkt het muizenverhaal verzonnen te zijn en alsnog vuurwapens aanwezig.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik vind het ernstiger dat nadat eenmaal duidelijk was dat er niks aan de hand was ze toch nog GRONDIG onderzoek gingen doen in het huis.
Wat houd dit in? gegevensdragers checken? alles overhoop halen in huis? 4uur napraten met de huiseigenaren?
oprotten als er niks aan de hand is, niks onderzoek doen. ga weg.
DSIGodenquote:Op maandag 9 maart 2020 11:15 schreef Zipportal het volgende:
Muizen in huis hebben.![]()
Met wapens rondlopen in huis.![]()
Conclusie: DSIGoden.
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:nikonlover
Die doortastendheid moet natuurlijk eerst van te voren worden toegepast.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, en dan blijkt het muizenverhaal verzonnen te zijn en alsnog vuurwapens aanwezig.
Dan is de wereld weer te klein en is de politie te goedgelovig en niet doortastend genoeg.
Bij een instap gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Prima gehandeld
Altijd makkelijk lullen he, achteraf.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die doortastendheid moet natuurlijk eerst van te voren worden toegepast.
Als je hier in zo’n situatie niet kan inzien hoe het zit, ben je totaal ongeschikt voor je werk als politieagent / recherche.
Ja daarom dus goed onderzoek doen vooraf..quote:Op maandag 9 maart 2020 11:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Altijd makkelijk lullen he, achteraf.
Niet mee eens. Ik denk dat als er wordt overgegaan tot iets heftigs als een instap, dat er daarna ook grondig uitgezocht moet worden of er niet meer aan de hand is.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja daarom dus goed onderzoek door vooraf..
De situatie was ook meteen duidelijk na het binnenvallen, dat word ook erkend in het bericht volgens mij.
Om daarna vervolgens nog meer “onderzoek” te doen, is natuurlijk je eigen onkunde indekken op dat moment zodat het nog ergens op lijkt.
En iedereen kan wel een verhaal ophangen van iemand met een pistool.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik denk dat als er wordt overgegaan tot iets heftigs als een instap, dat er daarna ook grondig uitgezocht moet worden of er niet meer aan de hand is.
Dat heeft niks met onkunde te maken, maar wel met protocollen. En die zijn er niet voor niks.
Iedereen kan wel een verhaal ophangen over een muisje.
Zeker, maar dat gaat vooral om de initiële beslissing tot instap. Geen idee hoe lichtzinnig of niet die is genomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En iedereen kan wel een verhaal ophangen van iemand met een pistool.
Dan is de vraag wat de procedure precies is.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker, maar dat gaat vooral om de initiële beslissing tot instap. Geen idee hoe lichtzinnig of niet die is genomen.
Maar als je dan instapt dan moet je ook gewoon de procedures afwerken die bij een dergelijke melding horen.
Ja, bijvoorbeeld door te kijken of er niet nog echte wapens zijn naast het luchtdrukpistool.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan is de vraag wat de procedure precies is.
Een procedure kan stellen dat je altijd het hele huis overhoop moet halen totdat je absoluut zeker weet dat er geen wapen is maar evengoed dat je nadat de aanwezigen buiten zijn je een inschatting maakt hoe je verder gaat.
Net zo als dat het een logische vervolgstap is om de actie af te ronden als blijkt dat het gaat om een gezinnetje met een luchtbuks.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld door te kijken of er niet nog echte wapens zijn naast het luchtdrukpistool.
Lijkt mij een logische vervolgstap als je binnenstapt wegens wapenbezit.
Geen idee captain hindsight, ik ken die doorzoekingsprocedures niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Net zo als dat het een logische vervolgstap is om de actie af te ronden als blijkt dat het gaat om een gezinnetje met een luchtbuks.
Want hoever zou de politie moeten gaan om aan te tonen dat er geen wapen is?
Even een rondje door het huis lopen?
Alle kasten open trekken?
De matrassen open snijden?
Alles wat klinkt als een holle ruimte open breken?
Vader een week in beperkingen verhoren onder dreiging dat jeugdzorg zijn kinderen zal weghalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |