volgend jaar in Dubai die finalequote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel wat in wat hij zegt maar bij gebrek aan een nationaal stadion is het niet anders en ik denk ook niet dat Amsterdam of eventueel Eindhoven zit te wachten op een bekerfinale van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind ook dat John van den Brom gelijk heeft.
Als ze bij Feyenoord ballen hebben, dan vragen ze om in de finale in Grolsch Veste te gaan houden.
Waarom Grolsch Veste? Ten eerste is het een groot stadion, en ten tweede heeft FC Twente nog wat goed te maken aan de andere clubs in de ogen van velen.
Dit. We gaan Twente toch niet belonenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed te maken. Het is een eer om het te mogen hosten. Oprotten met Twente.
Twente kan het goedmaken door gewoon netjes terug te gaan naar de KKD.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind ook dat John van den Brom gelijk heeft.
Als ze bij Feyenoord ballen hebben, dan vragen ze om in de finale in Grolsch Veste te gaan houden.
Waarom Grolsch Veste? Ten eerste is het een groot stadion, en ten tweede heeft FC Twente nog wat goed te maken aan de andere clubs in de ogen van velen.
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig gaat de FIFA daar wat aan doen las ik onlangs
ze willen geen concurrentie van het clubvoetbal behalve als ze het zelf organiserenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja tuurlijk
eerst nog effe hun grootste toernooi daar houden
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Jammer genoeg zijn er al drie parodietopics. Anders had ik het John van den Brom is een parodie op een voetbaltrainer topic graag gemaakt @:onlogisch
Wat is daar irritant aan? Ze mogen het altijd proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook irritant als kinderen met een dergelijk bord aan komen zetten, dat moet zeker niet beloond worden
Laat staan als ze het veld op komen rennen, maar die kwestie is al vaker besproken.
Doe niet zo ontzettend zuur man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook irritant als kinderen met een dergelijk bord aan komen zetten, dat moet zeker niet beloond worden
Laat staan als ze het veld op komen rennen, maar die kwestie is al vaker besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |