Thanks.quote:
quote:
Kan geen toeval zijn.quote:
koppels die een soort van test aan gaan met allerlei vrijgezellen. in een villa worden ze van elkaar gescheiden. dan heb je in de ene villa de vrouwen en 8 vrijgezelle mannen die de vrouwen gaan verleiden en in de andere villa andersom. snapt u een beetje of ben ik nou heel vaagquote:
Maar is toch geen film? Of bedoel ik iets anders dan jij?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
koppels die een soort van test aan gaan met allerlei vrijgezellen. in een villa worden ze van elkaar gescheiden. dan heb je in de ene villa de vrouwen en 8 vrijgezelle mannen die de vrouwen gaan verleiden en in de andere villa andersom. snapt u een beetje of ben ik nou heel vaag
nee is een seriequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is toch geen film? Of bedoel ik iets anders dan jij?
Oh dat ken ik wel. Ik dacht dat je wat anders bedoeldequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
koppels die een soort van test aan gaan met allerlei vrijgezellen. in een villa worden ze van elkaar gescheiden. dan heb je in de ene villa de vrouwen en 8 vrijgezelle mannen die de vrouwen gaan verleiden en in de andere villa andersom. snapt u een beetje of ben ik nou heel vaag
Ah ja dat ken ik wel. Nog niet aan begonnen maar wil het nog wel gaan kijken.quote:
Oh okequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Ik dacht dat je wat anders bedoelde
ja heel leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat ken ik wel. Nog niet aan begonnen maar wil het nog wel gaan kijken.
Dit seizoen beetje leuk?
oh oeps ik bedoelde temptation fanquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je schreef 'temptation film' net vandaar de verwarring
quote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh oeps ik bedoelde temptation fan
Heb ooit eerder één seizoen gezien. Dat was wel geinig ja. Heb toch videoland dus kijk binnenkort wel een keertje bij.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja heel leukdit is het eerste seizoen dat ik kijk
ik kan het je zeker aanraden !quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ooit eerder één seizoen gezien. Dat was wel geinig ja. Heb toch videoland dus kijk binnenkort wel een keertje bij.
Ik zag gisteren hier wat voorbijkomen,volgens mij Sky en nog iemand.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh oeps ik bedoelde temptation fan
oh gemist !quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag gisteren hier wat voorbijkomen,volgens mij Sky en nog iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |